Ga naar inhoud
GENEGEERD

Rantsoen onder extreme koude voor 24uur


deruiterwa

Aanbevolen berichten

Bij legerdumps kun je hele goede rantsoenen kopen die jarenlang goed blijven.

Informeer bij uw dichtsbijzijnde dumpwinkel.

Hieronder enkele fotos van een rantsoen die de militairen gebruiken bij extreme koude.

Hierin zitten veel vitaminen en energie produkten in, maar ook zakdoekjes, lucifers, zout, suiker,

thee, chocolademelk, koffie, peper, kauwgom, tandenstoker, dextrose, havermout ontbijt enz.

Allemaal kwaliteits produkten. Wij betaalden voor één zak (menu) 9euro.

menu1.png.b2a31bd9b539088235b2041aefe2df18.pngmenu2.png.06864d39d2afe35ec308cf43b41177dc.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

beste medepreppers.

dat zijn afgedankte spullen van defensie zeg maar restpartijen die eigenlijk over de datum zijn of verkeerd zijn opgeslagen.

deze ransoenen werden veel gebruikt door de jonkies op bivak.

wat preppas al zegt als verzamel object is het wel geinig als je er van houd.

maar inhoudelijk stelt het niet zo veel voor en dan heb ik het natuurlijk over de vita/min en kcal.

en om nu 9 euro neer te leggen voor een zakdoek 2 tandenstokers en 5 lucifers dat is me te gek.

mvg de eekhoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze pakketten zijn echt wel goed. Deze zijn houdbaar volgens de datum tot maart 2012. Maar ik durf ze over vijf jaar nog wel te eten. Alles zit netjes

verpakt en niets beschadigd. Als iemand dit niet goed genoeg vindt om te overleven, dan weet ik het ook niet meer.....

 

Ik denk best wel dat het goede pakketjes zijn.

Alleen om 9 euro te betalen voor een maaltijdje die al bijna driekwart jaar over de datum is?

Slechte investering in mijn optiek...

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is al een tijdje terug (dus check het even) maar volgens mij was het bij defensie het volgende:

bij extreme koude 5000 KCAL per 24 U

 

Volgens mij is dit bij ook nog bij inspanning ( weet even niet hoeveel) dus koude + inspanning x 24 uur = 5000 kcal?

 

Daar sta je dan met je nood rantsoen en je struik blik.................. Volgens mij krijg je dat met gewoon eten al moeilijk binnen laat staan in de vorm van een noodrantsoen.

 

Gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...