Ga naar inhoud
GENEGEERD

Plastic flessen?


Antonio

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben momenteel op zoek naar ongeveer 10 plastic flessen met een inhoud van 2 liter om water en rijst in op te slaan. Iemand een idee waar ik die kan krijgen? Op internet lijk je alleen vanaf 25 tot 50 te kunnen bestellen en dat is meer dan ik nodig heb. Misschien in de detailhandel?

 

Groet,

 

Antonio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo,

 

Ik ben momenteel op zoek naar ongeveer 10 plastic flessen met een inhoud van 2 liter om water en rijst in op te slaan. Iemand een idee waar ik die kan krijgen? Op internet lijk je alleen vanaf 25 tot 50 te kunnen bestellen en dat is meer dan ik nodig heb. Misschien in de detailhandel?

 

Groet,

 

Antonio

 

Welkom op het forum antonio.

 

Hier drinken we melk uit 2 liter plastic flessen. (jumbo) maar ook de andere maten zijn goed. Inderdaad ook frisdrankflessen.

 

xxbirgittexx

 

Liefde overwint alles!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een paar flessen water gekocht bij de supermarkt. Is dat water beter dan kraanwater? Anders kan ik gewoon flessen water kopen en hoef ik alleen nog een paar flessen voor bijvoorbeeld rijst. Bedankt voor de tips allemaal. Mrs. Lotte, bedankt voor de tip over jerrycans. Die zocht ik ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik heb een paar flessen water gekocht bij de supermarkt. Is dat water beter dan kraanwater? Anders kan ik gewoon flessen water kopen en hoef ik alleen nog een paar flessen voor bijvoorbeeld rijst. Bedankt voor de tips allemaal. Mrs. Lotte, bedankt voor de tip over jerrycans. Die zocht ik ook.

 

Antonio, als je water wilt drinken in een SHTF dan heb je niets aan water dat je zelf (misschien wel maanden eerder) hebt getapt. Dat is al lang bedorven. Je hebt dan alleen wat aan pakken bronwater of een Katadyn. Of bedoel je dat niet? Aanvullend: bij diverse supermarkten koop je melk en bijv. vruchtensap in 2-liter-jerrycans; als je die leeg hebt zijn dat perfecte opslagmiddelen, met grote opening, heel handig voor rijst en macaroni. Overigens snap ik niet waarom je het daar in zou stoppen; als je de verpakking dicht laat en zorgt dat er geen muizen bij komen is het heeeeel lang houdbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antonio, als je water wilt drinken in een SHTF dan heb je niets aan water dat je zelf (misschien wel maanden eerder) hebt getapt. Dat is al lang bedorven. Je hebt dan alleen wat aan pakken bronwater of een Katadyn. Of bedoel je dat niet? Aanvullend: bij diverse supermarkten koop je melk en bijv. vruchtensap in 2-liter-jerrycans; als je die leeg hebt zijn dat perfecte opslagmiddelen, met grote opening, heel handig voor rijst en macaroni. Overigens snap ik niet waarom je het daar in zou stoppen; als je de verpakking dicht laat en zorgt dat er geen muizen bij komen is het heeeeel lang houdbaar.

 

gewoon kraanwater met een paar druppels DUNNE bleek kun je ca 1 jaar goedhouden in een koele en donkere omgeving

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon kraanwater met een paar druppels DUNNE bleek kun je ca 1 jaar goedhouden in een koele en donkere omgeving

 

Let alleen wel op dat er geen toevoegingen inzitten als zeep of andere vetoplossers...het moet pure bleek zijn, dus ook zonder heerlijke geurstoffen ;-)

 

dacht niet meer dan 4 druppels per liter, maar lekkerder word het er niet van helaas

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...