Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012

Maniak slaat in op medeweggebruiker (wat als er geen Politie is) wat zou jij doen?

Maniak op snelweg slaat in op weggebruiker, dus nu in een vreedzame situatie met een politieburo in de buurt en de ervaring van een ex-politie man als slachtoffer.
    Maar als er een WROL (Without Rule of Law) scenario is wat dan te doen als je dit overkomt.

Ken Olsen was ervan overtuigd dat hij een opmerkelijke aanval op de weg niet zou overleven. De man reed op een snelweg in Brisbane, toen hij te maken kreeg met een manische weggebruiker.

De AustraliŽr wist de schokkende beproeving vast te leggen via een dashboard camera die hij had geÔnstalleerd voor zijn voormalige werk als politieagent, meldt The Sydney Morning Herald. In de beelden is te zien hoe de chauffeur van een Nissan Nivara meerdere malen tegen de auto van Olsen aanrijdt.

Dus gewoon een aanval in een rechtsstaat en de auto van de Ken Olsen was sterk genoeg, dus maar eens de zaak bestuderen en je afvragen wat je zou doen als je dit overkomt tijdens een vlucht op weg naar een "veilig oord"

LEES MEER OP AD

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Pff ik zou zelf helemaal doorslaan als zoiets bij mij gebeurd, en als het in een WROL gebeurd dan heb je groot kans dat de dader bij mij het slachtoffer gaat worden.
    Non nobis, Domine, non nobis, sed nomini tuo da gloriam !

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Soooooooo, das echt niet normaal, en ja, je kunt je inderdaad afvragen, wat ons te wachten staat in geval van WROL..............
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ongelofelijk. Maar dat ze die vent niet meteen konden oppakken zeg. Hij staat er overduidelijk op en het nummerbord is ook goed zichtbaar (354 R1E). Tenzij het een gestolen wagen was natuurlijk.
    A Lannister always pays his debts.

ďTechnological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.Ē - Aldous Huxley

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Daarom heb je een bijl in je auto.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    112 bellen, foto's maken, etc
    Afhankelijk van de situatie ingrijpen.

Jager
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jobs Bekijk Berichten
    112 bellen, foto's maken, etc
    Afhankelijk van de situatie ingrijpen.
    Toch liever die bijl van [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] in de auto

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik kan niet alles tegelijk....

Pretletter
    Guest
    Tijdens een WROL gaat dat voor die "meneer" een meer onprettige ervaring worden als voor mij.
    In een normale situatie heeft het slachtoffer goed gehandeld.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Geluk voor ie man dat hij die dashboardcamera had, anders had niemand hem geloofd

Forum Rechten