Bekijk Poll Resultaten: Wat heeft je voorkeur?

Stemmers
79. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Huidige systeem: anoniem plussen en minnen

14 17,72%
  • Enkel plussen uitdelen (tevens anoniem) dus geen minnen meer

14 17,72%
  • Plussen en minnen, maar niet anoniem.

41 51,90%
  • Systeem van Helpful Posts uitzetten, dus helemaal geen plussen en minnen meer

10 12,66%
Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 68
    Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

Het plussen en minnen van posts (helpful posts)

Beste prepvrienden, een tijdje terug* introduceerden we de (+) en (-) optie van het Helpful Posts systeem. Tijd voor een groepsevaluatie en hoe we verder gaan ermee. Vandaar deze poll, gelieve je voorkeur aan te geven. Het heeft overigens geen zin om andere scenario's aan te geven, want andere opties zijn niet beschikbaar.

Mijn voorkeur is om - hoe laf misschien ook - de min-button te verwijderen en enkel met de (anonieme) plussen te werken. Zodat je wel ziet wat de juweeltjes zijn. De minnen mogen van mij weg, want ik vermoed dat er regelmatig trollgedrag achter schuil gaat. En het wordt regelmatig een punt van (zinloze) discussie.

Ben ook gecharmeerd van de optie mét minnen, maar dan niet meer anoniem, echterrr dat kan ik alleen aanzetten als ik de huidige historie compleet wis en fris opnieuw start, vanwege privacy.

Maak graag je voorkeur kenbaar.

* http://preppers.nl/forum/threads/899...ividuele-posts
    Prepping is a statement of independence

In Omnia Paratus ~ Preppers.nl admin

http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels

Heksenboot
    Guest
    Toch fijn, dat jullie er mee bezig zijn geweest weer!

Bedankt [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION].

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Waarom niet gewoon plussen en minnen houden maar dat je kan zien wie het doen, het zou mijn gedrag niet veranderen en het zou voor mij ook waarde hebben om te zien wie plust of mint.
    We blijven positief!

Banned
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Van mij mag het helemaal weg,tevens het kudo systeem meer laten werken dus niet dat je zo lañg moet wachten voordat je weer n punt kunt geven

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Plus en min behouden maar niet anoniem..

Mvg Dakhaas

IsaBo
    Guest
    Ik heb toch gestemd voor Wel plussen en minnen maar niet meer anoniem.
    Zelf plus en min ik veel en heb er geen bezwaar tegen als anderen kunnen zien wat ik stem. Moet wel zeggen dat ik ook wel eens plus om de minnetjes van anderen te verzachten. Dat wil niet zeggen dat ik het met de post mee eens ben. Alleen dat ik de minnetjes overdreven vind.

Survivor
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Er werken 2 systemen langs elkaar heen.

Het helpful post systeem en het reputatie systeem is het niet makkelijker om 1 van beide te kiezen?

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ik vind het juist fijn, die 2 systemen.

+- voor de beoordeling van de post, en kudo's voor de beoordeling van de poster. Er zijn zat posters die ik enorm waardeer, maar die af en toe ook een slechte of off-topic post hebben. Door de plusjes en minnetjes kun je de aandacht vestigen op individuele posts en door de kudos op de poster.

Wel zou ik het gebruik van het driehoekje(rapporteer bericht) willen promoten. Niet alleen voor echt kwalijke posts, maar ook voor onzinposts en off topic posts.
    Als moderator kun je dan beter begeleiden en bijsturen, en kom je niet op de koffie als de soep al te heet gegeten is.

Ik ben wel voorstander van het open vizier, dus graag inzichtelijk maken van wie een plusje en wie een minnetje geeft.
    Dit samen met een goede uitleg waar de plusjes en minnetjes voor bedoeld zijn(+ goede post, het lezen waard - slechte,onzinnige,off topic post) [MENTION=3]Dr.Prepper[/MENTION] . Is het mogelijk om draadjes automatisch sterretjes te geven aan de hand van het aantal positieve posts?
    Uit de top van de toren komt de stem van de klok die nu streng met z'n klepel slaat.
    En ook onze koekoek doet z'n kop om de deur en moppert: "Het is veel te laat!"

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ik vind het toch wel leuk en handig ondanks mijn eerste sceptische houding.
    En aangezien we ons hier niet door een paar 'dwarsliggers' laten opkloten maar wel proactief willen aanpakken heb ik voor handhaven maar niet meer anoniem, dat voorkomt hopelijk notaire min stemmers en te snel stemmen.

Omdat het niet vaak genoeg gezegt kan worden: dank aan de effort van alle moderatoren!
    Goed werk!

Grt
    Kans
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Ik vind de +- beoordeling voor de post ook een fijn systeem en van mij mag die gewoon openbaar, zodat iedereen kan zien wie jou een + of een - beoordeling geeft.

Daarnaast lijkt het mij ook handiger als het kudo systeem meer gebruikt kan worden.
    Als je nu vaker op één dag negatieve of postieve kudo's geeft en je zit aan je limiet dan kan je voor 24 uur niets meer doen. Daarnaast duurt het dan weer 20 kudo's voordat je één zelfde persoon weer een kudo kan geven. En daar kan soms dagen overheen gaan.
    Mensen die gezond zijn willen 1001 dingen,mensen die ziek zijn willen maar 1 ding

De een zijn bloed is de ander zijn spoed!

Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan

Vergelijkbare onderwerpen

1. Raten van individuele posts
    Door Dr.Prepper in forum Mededelingen Preppers.nl
    Reacties: 25
    Laatste Bericht: 04-12-12, 02:44
  2. jubileum 1000 posts
    Door frank1964 in forum Koffiecorner
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 19-11-12, 00:08
  3. Nieuwe aanpak sticky posts
    Door Dr.Prepper in forum Mededelingen Preppers.nl