Pagina 71 van de 73 EersteEerste ... 21616970717273 LaatsteLaatste
Resultaten 701 tot 710 van de 722

Onderwerp: BelgiŽ

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Supervivere Bekijk Berichten
    No problem.

Het lijkt mij niet dat wat gesteld wordt over het geweld tegen Islam ook zal gaan gebeuren. Als ik de reacties over het algemeen zo zie dan hebben de gebeurtenissen in Parijs juist geleid tot toenadering, ook vanuit gematigd Islamitische kant. Maar misschien dat ik iets heb gemist...

vivere, aut mori
    Dat is de wens van IS, maar dat kan ze net zo goed in de kont bijten. Ik postte eerder dit: http://preppers.nl/forum/threads/118...322#post397322
    Gematigde moslims in mijn wijk zijn woest over de aanslagen.

Nu zit ik net als iedereen hier voornamelijk achter m'n toetsenbord en dan is het lastig om a.d.h.v. alle berichten een goed beeld te vormen. 't Is maar wat en waar je kijkt en er zijn meer berichten dan je als mens kunt bijhouden. Ik heb net als jij het gevoel dat de kans op toenadering eerder vergroot dan verkleind is. Ook heeft IS nu een grens overschreden waardoor het voor de Westerse coalitie veel makkelijker wordt hard in te grijpen in SyriŽ zelf. Op dat vlak moet je de Fransen niet onderschatten, noch qua mogelijkheden alsmede vasthoudendheid. Ze zijn in het diepst van hun natie gekrenkt en dat zal IS gaan merken. Grootste obstakel zijn nu de Russen, die hebben hun eigen agenda daar, maar wellicht wordt het compromis gesloten dat Assad mag blijven zitten, iig totdat IS is uitgeroeid.
    Laatst gewijzigd door Raycoupe; 15-11-15 om 17:40. Reden: typo
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    Dat is de wens van IS, maar dat kan ze net zo goed in de kont bijten. Ik postte eerder dit: http://preppers.nl/forum/threads/118...322#post397322
    Gematigde moslims in mijn wijk zijn woest over de aanslagen.

Nu zit ik net als iedereen hier voornamelijk achter m'n toetsenbord en dan is het lastig om a.d.h.v. alle berichten een goed beeld te vormen. 't Is maar wat en waar je kijkt en er zijn meer berichten dan je als mens kunt bijhouden. Ik heb net als jij het gevoel dat de kans op toenadering eerder vergroot dan verkleind is. Ook heeft IS nu een grens overschreden waardoor het voor de Westerse coalitie veel makkelijker wordt hard in te grijpen in SyriŽ zelf. Op dat vlak moet je de Fransen niet onderschatten, noch qua mogelijkheden alsmede vasthoudendheid. Ze zijn in het diepst van hun natie gekrenkt en dat zal IS gaan merken. Grootste obstakel zijn nu de Russen, die hebben hun eigen agenda daar, maar wellicht wordt het compromis gesloten dat Assad mag blijven zitten, iig totdat IS is uitgeroeid.
    Je mag er zeker van zijn dat het Lťgion in stelling wordt gebracht.
    Peace allemaal en fuck al de haters.
    _

idefix
    Guest
    hoe kan je er vanaf komen ? is dat een probleem als ze allemaal naar dat kalifaat vertrekken?
    makkelijker bestaat niet ....

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door idefix Bekijk Berichten
    hoe kan je er vanaf komen ? is dat een probleem als ze allemaal naar dat kalifaat vertrekken?
    makkelijker bestaat niet ....
    tis pas een probleem als ze terug komen.
    Saxon 7:2 Believe what is right
    Indeed, The Peaceful Majority Is Irrelevant !

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Ondertussen worden zo goed als alle manschappen van Leopoldsburg naar Brussel gestuurd.

tis daar paniek alom.

Ze weten duidelijk veel meer dan dat ze vertellen..

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ze weten duidelijk meer...
    Het is eigenlijk heel simpel uit te leggen. Wat doen ze? Invallen en huizen controleren, zoektocht naar die ene malloot, deden ze gisteren, zullen ze vandaag doen, en morgen weer.
    Met afgezette straten, met pers op afstand houden, met arrestatieteams, met sluipschutters op de daken.

Veiligheidsniveau 3 blijft tot Abderslam is gepakt.
    So Long, and Thanks for All the Fish

Adventurer
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Ik vind het wel naar dat men zich nu op deze ene persoon focust. Natuurlijk moet hij gepakt worden alleen... ja laat ik het met LOTR omschrijven:
    Het oogt focust zich of op frodo en sam, of op de groep voor de poort.

Word er door de focus op deze ene terrorist niet veel uit het oog verloren?
    If small thing were meant to live, they'd have bigger teeth or faster feet.

Being Alpha isn't always the cleanest job.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Naam:     CUALTbSWcAEQFTX.jpg
Bekeken:  207
Groote:   51,0 KB

ondertussen doorzoeken ze een voertuig aan het schuman rond punt

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stuudje Bekijk Berichten
    Ze weten duidelijk meer...
    Het is eigenlijk heel simpel uit te leggen. Wat doen ze? Invallen en huizen controleren, zoektocht naar die ene malloot, deden ze gisteren, zullen ze vandaag doen, en morgen weer.
    Met afgezette straten, met pers op afstand houden, met arrestatieteams, met sluipschutters op de daken.

Veiligheidsniveau 3 blijft tot Abderslam is gepakt.
    Die gezochte terrorist zal echt niet meer in Molenbeke zitten. Volgens mij willen ze gewoon die wijk (100,000 inwoners) binnenste buiten keren.
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Jr. prepper
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Politievakbond: "Regering investeert in veiligheid? We hebben zelfs geen broeken"
    Bron: Het laatste nieuws
    http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...-broeken.dhtml

Ik voel me plots wat veiliger!!!

Vergelijkbare onderwerpen

1. BelgiŽ zonder stroom?
    Door Dristal in forum Binnenland
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 03-12-14, 21:59
  2. Reacties: 16
    Laatste Bericht: 26-08-13, 20:58
  3. 4500 ontslagen bij Ford Genk in BelgiŽ.
    Door ronnepon in forum Europa
    Reacties: 31
    Laatste Bericht: 27-10-12, 16:35
  4. BelgiŽ - Van arm tot rijk bestolen
    Door Cyberbeer in forum Europa
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 08-10-12, 11:41

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten