Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezondheid voor 2013: Appelazijn: de onbekende, heilzame krachtpatser!


Tom

Aanbevolen berichten

En op dit moment zit ik aan de appelazijn, niet omdat ik een zuurpruim ben maar omdat het zo gezond is.

 

Volgens onderzoekers is appelcider-azijn een natuurlijke schat van weldaad, die ervoor zorgt dat je lichaam gereinigd wordt; het werd al gebruikt als smaakversterker in Babylonië, zo’n 5000 v.Chr. Ook bij de Egyptenaren vond men bewijzen van het gebruik van appelazijn in de periode van 3000 v.Chr en ook vanuit de Chinese cultuur is het al bekend uit geschriften en recepten van 3000 jaar geleden.

 

Van appelazijn is aangetoond dat het anti-sceptische eigenschappen bezit, evenals anti-biotische processen. Wanneer appelazijn bijvoorbeeld over rauw vlees wordt gesprenkeld, begint de azijn direct zijn werk te doen, door bederf-stimulerende bacteriën te doden.

 

LEES MEER OVER HET GEBRUIK EN DE VOORDELEN

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Rond deze tijd van het jaar weiger ik azijn, in welke vorm dan ook. Ik zit aan de sjampoepel. Comte de Brismand om precies te zijn. Als ik het over een toastje met zalm sprenkel wordt mijn toastje slap. Vandaar dat ik het niet doe.

 

Vanaf morgen ga ik me verdiepen in bederf-stimulerende bacteriën, nu eerst nog een haring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 2 jaren later...
Yep. Ik geef het al jaren aan mijn paarden. Komt in grote jerrycans. Zelf nog niet geprobeerd, haat zuur, maar heb gehoord dat het inderdaad heel gezond is.

 

Mocht iemand eraan willen beginnen, bij de paardendrogist kun je grote hoeveelheden tegelijk kopen.

 

Zou je ons kunnen schrijven wat je bevindingen zijn wat betreft wat voor resultaat je hebt bereikt bij de paarden????

Ik heb ééns gelezen dat ze een hele mooie vacht kunnen krijgen, en voor gezonde veulens, ook als een paard niet in verwachting kan raken dat dan de Appelazijn kan helpen.

We zien uit naar je verslag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...