Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dual Survival de serie.


S.T.A.L.K.E.R.

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Vind het nog steeds een pracht serie, Dave en Cody, hadden zo een getrouwd stel kunnen zijn.

Moest altijd hartelijk lachen, heb zo een eega die ook altijd commentaar geeft.

Ach ja, alles went.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de boeken van Cody ik denk altijd 2 keer na alvorens ik iets aan neem. Cody doet dat blijkbaar ook alvorens hij een boek schrijft. Tot op heden is Bear Grrrrr een triestige vertoning.

 

Brrrrr Bear, als die ooit nog eens "vertrekt" wordt hij na 40 jaar nog herinnerd door het feit dat hij zijn eigen urine dronk....tja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mrfallie

Dat was dave canterbury

http://www.youtube.com/user/wildernessoutfitters

 

Groeten S.T.A.L.K.E.R. :)

 

ik vond dave altijd geweldig, jammer dat hij niet meer meedoet

 

Lees de boeken van Cody ik denk altijd 2 keer na alvorens ik iets aan neem. Cody doet dat blijkbaar ook alvorens hij een boek schrijft. Tot op heden is Bear Grrrrr een triestige vertoning.

 

ja ik heb dat ook gelezen van bear grills, echt nep dus wat een tegenvaller

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ja ik heb dat ook gelezen van bear grills, echt nep dus wat een tegenvaller

 

Off topic: Die gegrillde beer is niet alleen nep, maar ook gevaarlijk! Daar gaat het om, alle tv is nep, dus dat doet er niet toe. Bear rent rond als een adhd'er, probeert continue zijn eigen nek te breken, zichzelf te vergiftigen, zich ziek te maken, of anderszins om te komen. Bij alles wat hij doet, zou je van een echte deskundige iets anders verwachten. Lees het SAS survivalboek, en kijk dan nog eens naar die Rare Beer, en dan zul je gruwelen, niet om wat hij zichzelf aandoet, maar omdat hij dit doet om mensen wat te leren! Dat is het gevaarlijke, het is een op spectaculaire beelden gerichte show, vermomd als educatie! Als je echt wat wilt leren, dan zijn er genoeg andere survival guru's waar je wel iets verstandigs van opsteekt!

 

Sorry voor off topic, maar het moest effe.

 

Oeff Dreutel heeft gesproken :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond dave altijd geweldig, jammer dat hij niet meer meedoet

 

 

 

ja ik heb dat ook gelezen van bear grills, echt nep dus wat een tegenvaller

Wat mij ooit tot totale verbazing bracht was zijn Urban surv waar hij in een fabriek terecht komt en even 2 verdiepen omhoog klom voor een duiven ei. Wel ik heb jaren getraind in omgevingen zoals leeg staande fabrieken dat zijn dead traps en iemand met een beetje verstand steekt niet meer energie laat staan met je leven spelen voor een duiven ei. Weet je het kamelen verhaal nog? Water dat haal je uit een van de magen? Ja daar zit vocht in, stinkt als de pest en in vergelijking steek je snuit in een riool , doe maar. Waarom zou je dat doen als je gewoon een stuk vlees kan afsnijden en dat opzuigen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic: Die gegrillde beer is niet alleen nep, maar ook gevaarlijk! Daar gaat het om, alle tv is nep, dus dat doet er niet toe. Bear rent rond als een adhd'er, probeert continue zijn eigen nek te breken, zichzelf te vergiftigen, zich ziek te maken, of anderszins om te komen. Bij alles wat hij doet, zou je van een echte deskundige iets anders verwachten. Lees het SAS survivalboek, en kijk dan nog eens naar die Rare Beer, en dan zul je gruwelen, niet om wat hij zichzelf aandoet, maar omdat hij dit doet om mensen wat te leren! Dat is het gevaarlijke, het is een op spectaculaire beelden gerichte show, vermomd als educatie! Als je echt wat wilt leren, dan zijn er genoeg andere survival guru's waar je wel iets verstandigs van opsteekt!

 

Sorry voor off topic, maar het moest effe.

 

Oeff Dreutel heeft gesproken :p

Het is gewoon de waarheid Dreutel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is begonnen.

 

[video=youtube;BDmRrJ-GdUA]http://www.youtube.com/watch?v=BDmRrJ-GdUA

 

Ik had gelezen over dit videoclipje waar Canterbury zijn excuses maakt maar kon hem niet vinden, dank voor het posten.

 

Tja,... hij heeft zijn cv dus aangedikt voor het aanmelden van Dual Survival... Ik vind het dapper dat hij op deze manier door het stof gaat.

Ik heb inmiddels de eerste twee afleveringen gezien van seizoen 3 met zijn vervanger Joe Teti, en moet zeggen dat ik toch liever Dave Canterbury zag als de sidekick van Cody Lundin. De chemie tussen Cody en Dave vond ik interessanter om te zien dan Cody en Joe, misschien moet dat nog groeien...

 

Ben van mening dat Dual Survival nooit meer hetzelfde zal zijn zonder Dave, ik zal zijn filmpjes op Youtube van de Pathfinder School zoveel mogelijk blijven volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...