Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bug In Locatie - je huis er onbewoonbaar uit laten zien


dR3

Aanbevolen berichten

[MOD] Deze posts op verzoek geknipt uit een andere discussie over het starten van een zelfvoorzienend dorpje. De vraag is: investeer je in een BOL of kies je voor BIL. [/MOD]

 

 

Ik preb nu om mijn huis onbewoond te laken lijken terwijl in aanwezig ben.

 

Off-topic, ik weet het, maar met welk doel doe je dit? Denk je echt dat er dan niemand komt kijken? Een onbewoond + leegstaand huis is nu maar zeker tijdens SHTF een vrijbrief om volledig te strippen van bruikbare spullen. Alles wat afgesloten is wordt opengebroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot
Weeg het maar af. Wie zal het zeggen? Ik preb nu om mijn huis onbewoond te laken lijken terwijl in aanwezig ben.

 

Goede stap.

Wat doe je tegen bendes die denken: ha, een onbewoond huis, even bivakkeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
De ruiten in de winter laten verijzen, heel klein verwarmen, hopen op geluk, 7.64, verstoppen. Ik geloof absoluut niet in BOG.

 

Sorry, ik ken al een paar afkortingen, maar BOG nog niet. 7.64 ook niet. Iets voor in het wapenforum?

Maar hopen op geluk dus.

Worst case scenario, prep je daar ook voor? Dat is dus die bende die over je drempel komt he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
@Mr. Gold: misschien verstandig om de laatste posts van Ries, Heksenboot en mij af te splitsen richting een nieuw topic 'Bug in & je huis er onbewoond laten uitzien' oid?

 

Mee eens. Gek he, zoiets overkomt me nou altijd. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...