Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18
    Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=1382]samurai[/MENTION]: Help nog meer info, ik verzuip erin, geen tijd genoeg in een dag!

'k Heb de link opgeslagen voor de toekomst
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Hoi Samurai,
    Wat een enorme verzameling nuttige links op die pagina van David Icke! Helaas kan ik door de bomen in het bos de link naar het fox-new filmpje niet vinden :-(
    Dank je, vond het wel grappig dat ik zoveel prep info tegenkwam op de site van deze man. Ik heb maar besloten, zeker na een reaktie van een forumlid
    hier om die complottheorieen even achterwege te laten, en me te focussen op echte prep boeken lezen en survival tips, zoals ray mears, cody lundin etc..
    Wordt een beetje moe van al dat gepraat over complotten, lekker even normaliteit komende tijd..

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Hoi [MENTION=1382]samurai[/MENTION],

Groot gelijk! Complotten, daar ben ik ook niet voor in de wieg gelegd . Volgens mij zijn de media juist de veroorzakers van het complot denken. Neem nou 2012. Niemand was daar bang voor, er was ook geen enkele aanleiding (behalve een oude kalender die afliep, en waarvan de uitgever niet meer bestond). Toch was er een berg die zekerheid bood, Daar kwam echter geen mens opdraven, behalve zo,n 200 journalisten dan, die elkaar interviewden. Het is weer even heel erg duidelijk dat we ons niet door het journaille moeten laten gek maken, en dat doen we dus ook niet.

Vandaar dat ik het nu juist zo leuk vind om in dit filmpje te zien dat die ongein al in 2008 is begonnen, en dan niet hier (ik heb er althans niets van gemerkt), maar op Fox-news, waar bericht wordt dat in NL de gekte al is begonnen! Vandaar dus dat ik dit filmpje historisch interessant vind.

Petje af voor Ray, Cody, Les, en Bushtuckerman,

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Hoi [MENTION=1382]samurai[/MENTION],
    Petje af voor Ray, Cody, Les, en Bushtuckerman,
    Zeker, mijn favoriet blijft toch Les Hiddens?? de bush tucker man, een beetje de sean connery als james Bond maar dan
    voor survival. En hij had ook erg veel respect voor de aboriginals en natuurvolkeren, iets wat ik ook graag zie!

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door samurai Bekijk Berichten
    Zeker, mijn favoriet blijft toch Les Hiddens?? de bush tucker man, een beetje de sean connery als james Bond maar dan
    voor survival. En hij had ook erg veel respect voor de aboriginals en natuurvolkeren, iets wat ik ook graag zie!
    D5 ... maar over helden is een ander draadje, lets stay on topic

http://preppers.nl/forum/threads/263...ghlight=helden

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Fox News? Alsjeblieft hť, da's nog erger dan Das Bild en The Sun bij elkaar opgeteld. Kijk even naar dit filmpje, en let dan even op bij 0:35 - is bigamie toegestaan in Nederland?!
    Doet me denken aan de Ver Van Mijn Bed Show, alsof Fox News er vanuit gaat dat er nooit mensen zullen kijken die beter zouden kunnen weten...

Laatst gewijzigd door Paddy; 08-01-13 om 08:23.

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik kan dit topic trouwens wel platbombarderen met de onzin die Fox uitkraamt, maar dat lijkt me niet de bedoeling - dit filmpje zegt naar mijn idee genoeg over de werkwijze van Fox News...

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Fox News.. Ga er maar geen woorden aan vuilmaken. Heb vrienden in Amerika die af en toe kijken naar Fox News, puur om even te kunnen lachen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Bert in Live uitzending 3FM in "Vroeg of Laat Perez"
    Door Joost3fm in forum Preppers in de Media
    Reacties: 73
    Laatste Bericht: 18-08-14, 08:49
  2. Als er nu Griekse verkiezingen waren:
    Door Kans in forum Europa
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 12-11-12, 00:04

Forum Rechten