Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Women of Fukushima

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012

Women of Fukushima

Zie http://nuclear-news.net/2013/01/06/t...lear-disaster/

Over hoe men er daar mee omgaat.
    Kan ook hier gebeuren!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Zo, dat was ff een kijkje inside...............
    Schokkend om te zien en te horen allemaal.
    En inderdaad, dat kan hier ook gebeuren, Doel (BelgiŽ, naast de deur) wordt weer opgestart, ik geloof nog voor het volledig is vrijgegeven voor veilig opstarten, waarom dat is ?

Ook vreemd dat hier verder ook nog niet op gereageerd is ?
    Het lijkt wel of de mensheid moe is van alle ellende, bijna zeker wetend dat er nog meer zal volgen op dit pad...............

1 vrouw vertelde in de documentaire over Fukushima: ik schaam me omdat ik ook een mens ben............... dat heb ik ook al verschillende keren gedacht.............
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    We hebben totaal geen idee wat deze ramp veroorzaakt heeft en wat er nog veroorzaakt gaat worden.
    Het is de grootste ramp veroorzaakt door de mensheid en "we boltly go where no man has gone before" jammer dat het in dit geval geen prestatie is waar we trots op kunnen zijn..

Grt
    Kans
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Ongelooflijk, moeten smeken om kinderen en mensen te evacueren.

Deze ramp is veroorzaakt door de gemanipuleerde aardbeving met daarop volgend de tsunami!! De gevolgen gaan verder reiken dan tjernobyl. Er zitten nog zoveel mensen in het besmette gebied.. te triest voor woorden.

xxbirgittexx
    Liefde overwint alles!! Wie geen verstand heeft mist het niet!!

Proud member of DPA!!

GELUKKIG KUN JE NIET WORDEN!! GELUKKIG MOET JE ZIJN!!

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Nov 2012
    "Unless we change, the politicians won't"

Vond ik een geweldige uitspraak van ťťn van de vrouwen.
    Indirect, maar zeker doordat wij het toelaten, kiezen wij er zelf voor dat nucleaire energie nog steeds een kans maakt.

Ik schaam mij niet dat ik een mens ben. Ik schaam mij dat de soort mens zich gedraagt als pubers.
    Dat is van mij, ik wil meer, dat interesseert mij niet, wat maakt mij dat uit, maak je niet druk.

Gelukkig heeft ellende de eigenschap mensen aan het denken te zetten.
    Jammer dat er ellende voor nodig is om mensen aan het denken te zetten.

Een mooi beeld was de struisvogel die het in Fukushima blijkbaar naar zijn zin had.
    "Kennis geeft je macht over je omstandigheden". "Bij het overleven kun je niet zonder humor ". Mijn Moeder: "Heb je je verstand bij je?"
    "Of de wereld zoals wij die kennen nu wel of niet vergaat, kennis en genieten van overleven, geeft verdieping aan het 'gewone' leven".
    Arabisch spreekwoord: "Woorden zijn als water. Eenmaal in het zand, krijg je het niet snel terug".

*Disclaimer : Neem niets zomaar van mij aan. Zoek het ook zelf uit.*

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Deze ramp is niet de grootste ooit. Dat is Tschernobyl. IMO tenminste. Aan de gevolgen van de straling van fukushima lijkt nog niemand te zijn overleden. Dat is bij T wel anders.
    Afgezien daarvan, het ramp gevoel wordt vooral door de media met alarmerende berichten veroorzaakt.
    Er zijn in F mensen geevacueerd op basis van stralingsniveau's die ergens anders ter wereld als normale achtergrondstraling geclassificeerd zijn.
    Als gevolg daarvan zijn er dan ook meer mensen overleden aan de gevolgen van de overhaaste evacuatie dan waarschijnlijk aan de gevolgen van straling zullen overlijden.

Als wij mensen ergens goed in zijn dan is het wel overreageren.

PS: Is een wereldoorlog geen "ramp"?
    De mensheid offert ieder jaar meer mensen aan het verkeer dan alle stralingsdoden bij elkaar (uitgezonderd Hiroshima en Nagasaki).
    www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OBL-Rien Bekijk Berichten
    Deze ramp is niet de grootste ooit. Dat is Tschernobyl. IMO tenminste. Aan de gevolgen van de straling van fukushima lijkt nog niemand te zijn overleden. Dat is bij T wel anders.
    Afgezien daarvan, het ramp gevoel wordt vooral door de media met alarmerende berichten veroorzaakt.
    Er zijn in F mensen geevacueerd op basis van stralingsniveau's die ergens anders ter wereld als normale achtergrondstraling geclassificeerd zijn.
    Als gevolg daarvan zijn er dan ook meer mensen overleden aan de gevolgen van de overhaaste evacuatie dan waarschijnlijk aan de gevolgen van straling zullen overlijden.

Als wij mensen ergens goed in zijn dan is het wel overreageren.

PS: Is een wereldoorlog geen "ramp"?
    De mensheid offert ieder jaar meer mensen aan het verkeer dan alle stralingsdoden bij elkaar (uitgezonderd Hiroshima en Nagasaki).
    Ik vraag me werkelijk af of Fukushima een overschatte ramp is, ik denk toch zelf het omgekeerde. De evacuatiezone is maar 20 km. En hoe je het ook wend of keert, er leven mensen in gevaarlijke stralingsgebieden, hoe weet je dat er niemand is doodgegaan? Volgens mij heeft de regering het verhaal juist minder erg naar buiten gebracht dan het is.
    En hoe staat het nu? Het is nog steeds niet opgelost, de reactor is nog steeds een gevaar. Er is geen mantel overheen gegoten zover ik weet........
    "Be prepared, not scared"

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richa Bekijk Berichten
    En hoe je het ook wend of keert, er leven mensen in gevaarlijke stralingsgebieden,
    Hoe weet jij dat?
    www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OBL-Rien Bekijk Berichten
    Hoe weet jij dat?
    Er zijn zeker wel mensen die in gevaarlijke stralingsgebieden leven, klein voorbeeldje:
    http://www.gezond24.nl/video/bekijk/...ngsgebied1.htm

Ook in Japan leven ze nog in de straling, niet alleen voor de mensen maar ook voor de etenswaren is het gevaarlijk:
    http://niburu.co/index.php?option=co...lieu&Itemid=38

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boothuisje Bekijk Berichten
    Er zijn zeker wel mensen die in gevaarlijke stralingsgebieden leven, klein voorbeeldje:
    http://www.gezond24.nl/video/bekijk/...ngsgebied1.htm
    Dat gaat over Tchjernobyl, niet Fukushima.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boothuisje Bekijk Berichten
    Ook in Japan leven ze nog in de straling, niet alleen voor de mensen maar ook voor de etenswaren is het gevaarlijk:
    http://niburu.co/index.php?option=co...lieu&Itemid=38
    Sorry, maar die website neem ik niet serieus.
    Maar zelfs dat bericht zegt niets over gevaar. Alleen dat het waarneembaar zou zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

1. 'Fukushima kan leven op aarde wegvagen'
    Door Cyberbeer in forum Azie
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 27-01-14, 01:07
  2. Reacties: 0
    Laatste Bericht: 13-07-12, 20:17
  3. Reacties: 6
    Laatste Bericht: 09-06-12, 13:11
  4. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 28-05-12, 01:16
  5. Fukushima: Double-headed flowers