Ga naar inhoud
GENEGEERD

Benadert door, bullseye television. (preppers UK)


S.T.A.L.K.E.R.

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal.

 

Ik zat vandaag door mijn inbox te spitten op you tube, en zag een email staan van bullseye television.

Dit is het media bedrijf dat preppers UK heeft gemaakt.

Er werd mij dus gevraagd of ik interesse had in eventuele deelname in preppers UK 2.

Het is dus zo dat er nu een show gemaakt gaat worden met preppers uit heel europa.

Na het verifiëren of deze mail wel egt was, en wat dus ook zo bleek te zijn, ben ik me enorm aan het bedenken wat te doen. Negeren of contact opnemen voor verdere info. Zelf vind ik het een mooie en respectvolle show, die preppers niet in een raar hoekje stopt.

Ik dacht ik deel deze info met jullie om hier wat over te babbelen en te vragen hoe jullie hier over denken.

Misschien dat er zelfs mensen zijn die zelf willen deelnemen.

Link naar bullseye television:

http://www.bullseyetv.co.uk/

 

Hier nog eens de aflevering.

 

http://www.youtube.com/watch?v=n6AEKGa8yJA

 

Groeten, S.T.A.L.K.E.R. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

In ieder geval meer info vragen. En idd tot nu toe is de engelse versie behoorlijk realistisch naar ons nederlandse preppers toe. Dua waarom niet..??? Tot nu toe.ken ik je.als een goede reprensentatieve kerel naar ons preppers toe ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, @S.T.A.L.K.E.R.

 

Ooit een Amerikaans contract gezien? Dat is zo dik als een telefoonboek, en vind dan de kleine lettertjes maar eens! Wellicht hebben ze voor Europa andere contracten.

 

Volgens Cindy (van SoulSurvivorX2), die gevraagd is voor Doomsday Survivors, en nog een paar andere shows (tuurlijk wie zou haar niet in een show willen?) willen ze (in de VS) echt alles van je weten. Bij een andere show weet je niet eens of je wat verdient, maar moet je wel tekenen dat je niet op andere manieren in de publiciteit mag komen, Zij werkt er dus niet aan mee,

 

 

Doe er je voordeel mee

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dick Berts

Ik ga dit nog bekijken. Ik kom geen aandacht tekort. Integendeel. Maar als dit een bijdrage kan leveren aan het preppen, om het heel kort door de bocht te zeggen, dan wil ik meedoen. Beperkingen ten aanzien van media optredens daarna, zal ik onder geen enkele omstandigheid accepteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt ook een gesprek aanvragen van wat er van jouw verwacht wordt?.

Daarin kan je gelijk duidelijkheid krijgen of er sprake is van wurg contracten zoals bij DD preppers.

 

Tevens kan jij je dan voorbereiden zodat jij dan niet met je mond vol op de TV komt.

Bedenk wel dat wat je dan nu zegt en doet in de overtuiging die je nu hebt,Over een paar jaar al kan zijn

veranderd omdat situaties ook veranderen en dat je dan een hoop of alles moet bijstellen.Terugspoelen gaat dan niet meer?.

 

In ieder geval wel OK dat je de kans krijgt.

Good luck.

Retgals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er goed over nadenken , tv heeft meer inpact op je leven dan je denkt

Ben zelf 11 jaar geleden 3 maanden op tv geweest en word daar nu nog wel eens van herkend! Maar kon in het begin niet eens meer normaal naar een winkelcentrum toe

Wil je niet bang maken hoor , ook leuke momenten gehad , maar ook ook best bedreigend zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. :)

 

Ik had me even een paar dagen terug getrokken van preppers.nl om eens goed na te denken over de vraag van bullseye television.

Daardoor ben ik toch tot het besluit moeten komen om hier nee op te zeggen, hoe graag ik ook mensen bewust wil maken en goede info naar buiten wil brengen.

De voornaamste reden is dan ook dat mijn identiteit internationaal bekend word op tv, en dat dit dan door te veel buurt genoten en etc. Gezien gaat worden.

En omdat ik geen echte BOL locatie heb kan ik me niet veroorloven dat ik tijdens een shtf meteen 50 man aan mijn deur heb staan.

En natuurlijk zal ik tijdens een shtf personen dan ook zeker proberen te helpen waar dat gaat, maar ik vind het belangrijk de regie in handen te hebben en zeker niet overrompelt te worden.

Zo, en na dit gezegd te hebben ga ik weer lekker verder waar ik gebleven was :)

 

Groeten, S.T.A.L.K.E.R. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er goed over nadenken , tv heeft meer inpact op je leven dan je denkt

Ben zelf 11 jaar geleden 3 maanden op tv geweest en word daar nu nog wel eens van herkend! Maar kon in het begin niet eens meer normaal naar een winkelcentrum toe

Wil je niet bang maken hoor , ook leuke momenten gehad , maar ook ook best bedreigend zijn

 

Een collega heeft jaren geleden meegedaan aan Expeditie Robinson, en hij wordt nog steeds "Die van ER" genoemd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...