Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beginnersvragen


joepen

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
hallo allemaal

 

ik ben 14 en ben net begonen aan preppen en vraag of jullie nog wat tips hebben.

wat voor eten doen jullie in jullie B.O.B

gr een jonge prepper

 

Feel Good Food, iets te eten wat houdbaar is en wat lekker is en waar relatief veel energie in zit.Dus als je helemaal happy word van snickers ,of complet nuts van een mars........HaHaHa

Bij Bever verkopen ze van die legerbiscuits die zijn een eeuwigheid goed licht zoet van smaak en vullen goed ,samen met een blikje knakworst kom je dan een heel eind.

 

succes en gegroet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

 

ik ben 14 en ben net begonen aan preppen en vraag of jullie nog wat tips hebben.

wat voor eten doen jullie in jullie B.O.B

gr een jonge prepper

 

Wat vooral belangrijk is op die leeftijd is om in de toekomst te beginnen met een krantenwijkje.

Met dat geld koop je wat essentiële dingen die je hier op het forum kunt vinden.

Een gedeelte van dat geld moet je als je 16 bent geworden in de kroeg gaan spenderen, leuke cadeautjes kopen voor je eerste liefde en tik een oude brommer op de kop.

Vergeet dus vooral niet te genieten.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vooral belangrijk is op die leeftijd is om in de toekomst te beginnen met een krantenwijkje.

Met dat geld koop je wat essentiële dingen die je hier op het forum kunt vinden.

Een gedeelte van dat geld moet je als je 16 bent geworden in de kroeg gaan spenderen, leuke cadeautjes kopen voor je eerste liefde en tik een oude brommer op de kop.

Vergeet dus vooral niet te genieten.

 

Greener

 

Tja, en sommige willen gewoon gaan preppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoek maar eens in het draadje voorstelronde, daar zijn onlangs nog een paar jonge preppers begonnen.

Misschien dat hij/zij nog tips hebben..

 

Hier is ook een draadje over minderjarige preppers voor je http://preppers.nl/forum/threads/2542-Wat-moet-je-doen-als-je-minderjarig-bent?highlight=Thuiswonend

 

Er is al een groep van preppers die na 1990 zijn geboren

http://preppers.nl/forum/group.php?groupid=17

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blikvoedsel jongen. Veel tonijn kost bijna niks en heeft veel waardevolle vetten en olieen.

Water in fles, ook goedkoop. Ingeblikte groenten, energierepen enz. Kijk maar eens goed rond in de supermarkt en let op de houdbaarheidsdatums.

Dan zul je zien dat je voor weinig geld veel kan verzamelen ;)

Enneh toppie dat je hier nu al over nadenkt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

 

ik ben 14 en ben net begonen aan preppen en vraag of jullie nog wat tips hebben.

 

Op deze vraag geef ik je graag het volgende antwoord als tip: investeer vooral in kennis en vaardigheden, en spaarzaam in spullen. Dat is wijzer, lichter én goedkoper dan je zakgeld uit te geven aan allerlei gimmicks. Ik heb namelijk bij sommige mensen de indruk dat preppen vooral betekent spullen kopen.

 

Succes!

 

Benedictus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...