Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012

Hoe haal je hardnekkig vet weg van een bakplaat en keukenblad?

Dit is niet echt een typische preppersvraag (echter na de SHTF kun je hier ook mee te maken mee krijgen als er geen stromend water meer is en het schoonmaken een stuk lastiger is): hoe haal je hardnekkig vet weg van een bakplaat en aanrecht? Ik heb hiermee te maken op bepaalde plekjes en het spul is uiterst moeilijk te verwijderen vooral als het een beetje aangekoekt is. Is er een makkelijke manier om dit weg te krijgen of moet je boenen als een gek voor zelfs het kleintse vlekje?

Wat zijn jullie ervaringen in deze? En om er maar een preppersdraai aan te geven, hoe doe je dit met zo min mogelijk water?
    A Lannister always pays his debts.

“Technological progress has merely provided us with more efficient means for going backwards.” - Aldous Huxley

der_obergefreiter
    Guest
    al eens remmenreiniger geprobeerd? daar krijg je de meest gore vetsoorten mee weg

Heksenboot
    Guest
    Bakplaat met gootsteenontstopper.
    Aanrecht met Wibra ontvetter, geel spul. Even laten inweken.

En dat spul van [MENTION=1224]der_obergefreiter[/MENTION] werkt ook natuurlijk, [MENTION=421]TyrionLannister[/MENTION] .
    Laatst gewijzigd door Heksenboot; 20-01-13 om 20:26.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Met zo min mogelijk water?

Weken met proppen toiletpapier gedrenkt in ammoniak.

Kun je meteen je gasmasker daarna uittesten.

Effe serieus, veel schoonmaaksters, zweren bij Dasty, http://www.wibra.nl/acties.php?id=59
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

IsaBo
    Guest
    Pure azijn en een staalsponsje. Zo noem ik die sponsjes die eruit zien alsof één lange staaldraad in elkaar gedraaid is.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Sep 2012
    nachtje weken in soda met heet water.. morgenvroeg beetje boenen .. meeste al los..
    of half blokje van de vaatwasser.

extra tip als je pizza bakt.. schijf citroen langs pizza of onder op bakplaat .. vet plakt niet of veel minder vast na bakken..
    s6

xxbirgittexx
    Liefde overwint alles!! Wie geen verstand heeft mist het niet!!

Proud member of DPA!!

GELUKKIG KUN JE NIET WORDEN!! GELUKKIG MOET JE ZIJN!!

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyrionLannister Bekijk Berichten
    Dit is niet echt een typische preppersvraag (echter na de SHTF kun je hier ook mee te maken mee krijgen als er geen stromend water meer is en het schoonmaken een stuk lastiger is): hoe haal je hardnekkig vet weg van een bakplaat en aanrecht? Ik heb hiermee te maken op bepaalde plekjes en het spul is uiterst moeilijk te verwijderen vooral als het een beetje aangekoekt is. Is er een makkelijke manier om dit weg te krijgen of moet je boenen als een gek voor zelfs het kleintse vlekje?

Wat zijn jullie ervaringen in deze? En om er maar een preppersdraai aan te geven, hoe doe je dit met zo min mogelijk water?
    JAAAA! Daar ben je weer! Ik had begrepen dat je weg ging blijven, maar gelukkig heb je last van een vetvlek.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    JAAAA! Daar ben je weer! Ik had begrepen dat je weg ging blijven, maar gelukkig heb je last van een vetvlek.
    Vrienden ?

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Hoi [MENTION=421]TyrionLannister[/MENTION] welkom terug allereerst!

Ik doe mijn keramische BBQ rooster met een krabber, ongeveer zo eentje: http://www.maat-webshop.nl/N_frame.h...N_art_557.html
    Is eigenlijk voor een keramische kookplaat, maar doordat je alleen het aangekoekte laagje ermee af haalt beschadig je het materiaal niet Tenminste, mijn rooster doe ik al 6 jaar zo en bakt nog steeds niet aan.

Dan krab je het meeste er zo vanaf zonder water en de rest doe ik dan wel met een beetje sop.
    Preparedness is a state of mind as well as a style of life.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Heksenboot Bekijk Berichten
    Vrienden ?
    ehm ja....Tyrion is een bijzonder fijne vent om op het forum te hebben maar ineens kondigde hij zijn vertrek aan....het leek definitief...dus ik schrap hem meteen uit mijn vriendenlijst....KOMT-IE terug! Misschien omdat Game of Thrones in februari weer van start gaat?
    keyserpreppersuze@gmail.com

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten