Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 28

Onderwerp: Afrika

Survivor
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Ja @Dreurtel , Het is te erg voor woorden dat hier ook niet meer aandacht aan gegeven wordt maar van dat nieuws kunnen ze verder geen gebruik maken. Het nieuws (bijv. NOS) wordt niet alleen gebruikt om te vertellen wat er in de wereld gebeurd maar ook om mensen te manipuleren. Veel mensen zijn tegen europa en zo kun je van een tragische gebeurtenis gebruik maken door mensen bij elkaar te brengen. Samen staan we sterk. Het is ook voor veel mensen te ver van hun bed. helaas. We leven in een rare tijd.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Coup in Yemen. Broeinest van Al Qaida. Nou zeg, drie keer raden wat daar loos is.
    http://www.zerohedge.com/news/2015-0...attempted-coup
    keyserpreppersuze@gmail.com

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Coup in Yemen. Broeinest van Al Qaida. Nou zeg, drie keer raden wat daar loos is.
    http://www.zerohedge.com/news/2015-0...attempted-coup
    En het gaat mis met de vrienden van Obummer in Yemen. Wie had dat nou gedacht. Een nieuwe grote kweek vijver van extremisten. Mijn verwachting is dat daar binnen enkele weken tot hooguit maanden Amerikaanse soldaten rondlopen. Marine boot voor de kust.

http://www.zerohedge.com/news/2015-0...cal-militiamen

It seems like an eternity ago when Obama delivered the following extensively choreographed "Statement by the President on ISIL", in which he praised US anti-terrorist tactics, giving Yemen and its "partners" as an example of "successful" US foreign intervention. To wit: "This counterterrorism campaign will be waged through a steady, relentless effort to take out ISIL wherever they exist, using our air power and our support for partner forces on the ground. This strategy of taking out terrorists who threaten us, while supporting partners on the front lines, is one that we have successfully pursued in Yemen and Somalia for years." He may want to scrub that statement because just 4 months after reading that from the Teleprompter, America's "partners on the Yemen front lines" have officially fled quietly into that good night, abandoning the control of the nation to local Shiite militiamen.
    Laatst gewijzigd door Keyser Suze; 20-01-15 om 19:24.

Ingeschreven
    Apr 2012
    ik zei toch al dat niemand een ruk geeft om Afrika.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    ik zei toch al dat niemand een ruk geeft om Afrika.
    Hahaha, ja Nonkel maar die is niet meer.

Dat Jemen heeft me verbaasd dat het nog jaren relatief goed is gegaan daar. Dat is een verschrikkelijk broeinest en erger dan Irak en SyriŽ bij elkaar en dan in het kwadraat (om het maar even zwak uit te drukken).

Ingeschreven
    Apr 2012
    En het gaat mis met de vrienden van Obummer in Yemen. Wie had dat nou gedacht. Een nieuwe grote kweek vijver van extremisten. Mijn verwachting is dat daar binnen enkele weken tot hooguit maanden Amerikaanse soldaten rondlopen. Marine boot voor de kust.
    En nog iemand die denkt dat Yemen binnenkort een strijdtoneel wordt. En waar gaat al die munitie naar toe.....

Why engage in such a major weapon loading process now? We don't know, and we certainly won't until the next deployment of the carrier, currently located in San Diego to receive aircraft and another 2000 sailors, is announced but it does seem coincidental that the same aircraft carrier which the Iranian General Ataollah Salehi warned back in Janiary 2012 "not to return to the Persian Gulf" was being loaded to the gills with weapons ahead of the following three major macro events: i) the sudden and unexpected fall of the US-supported Yemen government; ii) the biggest re-escalation in the Ukraine civil war since the spring of 2014, and iii) the death of the King Abdullah. And who knows what other "unexpected" geopolitical events are about to surprise the world?
    http://www.zerohedge.com/news/2015-0...ce-onload-2010

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Juist ja, doktertje en boerderijbezitter. Ligt Yemen nu tegenwoordig al in Afrika?
    Ok, ik weet ook wel dat het continent grooooooot is, maar weet ook weer vrij zeker dat het niet zooooo grooooooot is.

Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ET phone home Bekijk Berichten
    Juist ja, doktertje en boerderijbezitter. Ligt Yemen nu tegenwoordig al in Afrika?
    Ok, ik weet ook wel dat het continent grooooooot is, maar weet ook weer vrij zeker dat het niet zooooo grooooooot is.
    Helemaal correct, het is een Arabisch land. En als je nog een keer doktertje zegt poep ik op je hoofd

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Nog een aanslag die we helemaal gemist hebben in het nieuws. Deze was in april in Kenia:

At least 147 people, mostly students, have been killed in an assault by al-Shabab militants on a university in north-eastern Kenya.

http://www.bbc.com/news/world-africa-32169080
    Al mijn berichten zijn samengesteld uit 100 % gerecyclede elektronen.

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dreutel Bekijk Berichten
    Nog een aanslag die we helemaal gemist hebben in het nieuws. Deze was in april in Kenia:

At least 147 people, mostly students, have been killed in an assault by al-Shabab militants on a university in north-eastern Kenya.

http://www.bbc.com/news/world-africa-32169080
    Euhm.... Dat is echt wel on het nieuws geweest hoor.

vivere, aut mori

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten