Pagina 2 van de 11 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 106
    Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=291]frank1964[/MENTION] Uit het linkje van de openingspost:

Volgens Weishaupt zijn namelijk ''de rapen gaar'' als een dergelijke astero´de de aarde wÚl zou raken. ''Dan zouden de gevolgen niet te overzien zijn. Als de DA14 bij ons zou inslaan, zou niemand in Europa dat overleven.'' En omdat stof en gruis vervolgens op zouden stijgen en in de atmosfeer zouden blijven hangen, zou het een heel stuk kouder worden op aarde.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=291]frank1964[/MENTION]: Da's kleiner dan die uit 1908 in Toengoeska. Daar merken we hier op het noordelijk halfrond niet vreselijk veel van, behalve, nieuwe viral youtube video's en twitter overbelast.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    [MENTION=291]frank1964[/MENTION]: Da's kleiner dan die uit 1908 in Toengoeska. Daar merken we hier op het noordelijk halfrond niet vreselijk veel van, behalve, nieuwe viral youtube video's en twitter overbelast.
    Precies, t zal een klap geven, zoals ook daar en in de directe omgeving behoorlijke schade veroorzaken. Deze link beschrijft de grootte van de astroide.

http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetensch...gn=Cookiecheck
    You can educate the ignorant, but you can't fix stupid

After all is said end done, AL LOT MORE will be said than done

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Toch vind ik het altijd zorgelijk dat zulke dingen pas 2 weken voordat het gebeurd gemeld worden.
    Disclaimer: Prepping is addictive so don't trust my "objective" opinion

"You never know how strong you are untill being strong is the only choice you have"

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frank1964 Bekijk Berichten
    Precies, t zal een klap geven, zoals ook daar en in de directe omgeving behoorlijke schade veroorzaken. Deze link beschrijft de grootte van de astroide.

http://www.ad.nl/ad/nl/4561/Wetensch...gn=Cookiecheck
    Gelukkig bestaat het zuidelijk halfrond grotendeels uit oceanen. Een stevig bommetje!
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnVonSchutz Bekijk Berichten
    Toch vind ik het altijd zorgelijk dat zulke dingen pas 2 weken voordat het gebeurd gemeld worden.
    Klopt helemaal, maar dan wil je vast niet weten hoeveel er langs gekomen zijn die pas waargenomen werden op het moment van passeren.
    You can educate the ignorant, but you can't fix stupid

After all is said end done, AL LOT MORE will be said than done

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnVonSchutz Bekijk Berichten
    Als ik me goed herinner hebben we hier een maand geleden of zo ook al eens over gediscuteerd...
    www.overbeterleven.nl - Overleven in slechte tijden, Beter leven in goede tijden.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Yep, ergens rond 21-12-12 was hier ook al iets over te horen, meen ik mij te herinneren, maar dat raakte toen ondergesneeuwd door de Maya's

Adventurer
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Energie = 0.5mv▓. De massa maakt wel uit ja, maar het gaat hier vooral om de snelheid. Het is te hopen (als hij inslaat) dat het met 10km/s gaat en niet met 70km/s .

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Directeur Weishaupt van het Planetron in Dwingeloo zegt dat de astero´de met een telescoop mogelijk te zien is. "Hoewel de kans opinslag nul is, vinden wij het toch een intrigerende gedachte dat het ding zo dichtbij komt", zegt Weishaupt. Een inslag van de astero´de zou catastrofale gevolgen zou hebben voor Europa. Volgens Weishaupt zou niemand dat overleven.

Dat is dus de ene bron.....en de andere bron:

Botsing
    Nog volgens Yeomans is de inslag van zo'n astero´de niet noodzakelijk een cataclysme. In ieder geval zal de bezoeker van 15 februari ons niet rammen, zo verzekert de deskundige van de NASA. De kans op een botsing met een satelliet is 'extreem klein' want er draait zowat niets rondom de Aarde op de plaats waar de steenklomp ons passeert.

Dus....een bunker heb ik niet en ik ga ook niet vrijdag de vijftiende in een bunker zitten. Wel loop ik al mijn spulletjes nog even na...je weet maar nooit. Wat sommigen hier vergeten, met dat lacherige gedoe van het is maar zo groot als een half voetbalveld, is DE SNELHEID. Een 9mm kogel stelt ook geen ruk voor, maar indien afgeschoten met ene vuurwapen, probeer hem dan maar weg te ketsen met je voorhoofd. De snelheid van die asteroide is nog vele malen groter dan die 9mm kogel....de energetische impact is gigantisch, vergelijkbaar met een handjevol kernwapens.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Vergelijkbare onderwerpen

1. Scheren en simpelweg je haar knippen..
    Door medan in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 154
    Laatste Bericht: 01-07-15, 21:04
  2. De ondergang van de aarde: LIVE!
    Door Nonkel Jones in forum Koffiecorner
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 20-12-12, 23:54
  3. Super aarde
    Door Cyberbeer in forum 2012
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 10-11-12, 09:08
  4. Het turbulente verhaal van de aarde