Ga naar inhoud
GENEGEERD

Verbouw je eigen voedsel (en noodvoedingsstoffen) met 'EasyGreen sprouters'


Rodin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat een gave berichten allemaal, even specifiek op deze reageren, ik ontspruit al lang en vind het heerlijk en het is te makkelijk en gezond.

 

Ik gebruik sproutbags, wat niet meer is dan een washand met sluitkoord. Dit is gemakkelijk en zou op en rugzak gevonden kunnen worden als nodig voor onderweg.

 

Zaadjes weken er in doen en vochtig houden meer is het niet. Het is wat mobiele oplossing dan kas versies, opbrengst is natuurlijk ook lager

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad handige spruiter. Maar ik hou het bij m'n potten spruitzakken, gestapelde spruiters, enz.

De gestapelde spruiters gebruiken het minste water. De aakken drogen redelijk snel uit en moeten vaker gedompeld worden.

 

En wat gebruik jij nu Rodin, om te spruiten?

Waar koop je je kiemzaden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...