Pagina 90 van de 90 EersteEerste ... 4080888990
Resultaten 891 tot 894 van de 894
    Adventurer
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Deze week bij Dirk (kwam er gisteren pas achter, alleen vandaag en morgen nog geldig)

5 kilo uien 0,99 cent
    Honig maaltijdmix 2 voor 1,50
    Hak groenten +/- 370gr 4 voor 1,99
    When the lights go out, We'll be safe and sound.

Survivor
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MissD Bekijk Berichten
    Interessant! Geen aanbieding maar vast in het assortiment (althans, bij mij in de regio dan). Appelmoes in pot, merk: Noliko, 0,78, houdbaar tot 09-2020. Bij de Jumbo. Dat vind ik nou leuk preppen
    Zitten er ook appels in ? ;-)
    Groet,

Wim
    www.petromax.nl

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MissD Bekijk Berichten
    Geheimpje, alle appelmoes is veel langer houdbaar dan het etiket. Glazen potten (en blikken) zijn net als weckpotten en daar trekken ze jaarlijks in het weckmuseum eentje van open van halve eeuw tot een eeuw oud.

Van specifiek appelmoes (zelf gemaakte in glazen potjes met schroefdeksel) heb ik ook een filmpje gezien waar ze 30 jaar oude vergeleken met 1 jaar oud. Die van 30 was veel bruiner van kleur, maar smaakte beter. Filmpje kan ik niet vinden, als ik zoektermen intik kom ik bij kip, patat en appelmoes, bijbehorende kinderen en recepten om appelmoes zelf te maken.

Dat laatste is het voordeligst, want ze zijn zeer goedkoop in seizoen (de rijpste moeten ze vanaf) of je zoekt een appelboom. In het wild of bij iemand in de tuin, veel mensen zijn blij om van die appels in hun gazon af te zijn, gewoon vragen!

Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten