Ga naar inhoud
GENEGEERD

Landkaarten voor terrein en nieuwe huisvesting na SHTF


samurai

Aanbevolen berichten

Voor de geinteresseerden, net via mail aanbieding gekregen voor gedetailleerde landkaarten, erg handig als verkenners voor terrein,

en als je sowieso al veel wandeltochten maakt, goed overzicht van wat er op het terrein staat, vooral met name groengroei etc.

 

Dit is voor Zuid-Holland, maar mooie site wel.

 

http://www.kaartenenatlassen.nl/topografische-atlas-zuid-holland-125000-11614

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Er zijn ook diverse apps die offline gedetailleerde kaarten geven.

 

 

Bunkerprepper

 

Mijn ervaring dat pre-SHTF al niks werkt. En ik krijg wel alles aan de praat, maar de doorsnee gebruiker niet. Het eerste wat ik doe

is NIET vertrouwen op die dingen na SHTF, even afgezien van het feit dat bereik van mobieltjes pre-SHTF in gebieden als de Veluwe

geen of ter slecht bereik hebben, zelfs met de grootste dekking, je zou beter moeten weten dan geloven wat de providers zeggen.

En dan is het maar de vraag of je een mobiel hebt die buiten bereik niet meer doet dan 112 weergeven, waar je

volgens mij na SHTF ook niks aan hebt. Maar neem mijn woord er niet voor, als iemand die het voor zijn werk doet, juist daarom

heb ik er een hekel aan, contradictie ik weet het, maar had er gewoon een talent voor waar ik achterkwam op 11-jarige leeftijd.

 

Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Als er enig iets is wat goed is, dan is het voor mij persoonlijk wel wegvallen van computers

en al die elektronische gadgets waar de helft van de bezitters niet eens 10% van de functionaliteit kent.

 

Leuk trouwens dat downloaden van kaarten met apps, veel geprobeerd, de meesten hebben een niet-functionerende server, of

moet je betalen, waarbij je na de update van je mobiel of de app zelf, opeens een niet-werkende app hebt.

 

Niks wordt meer gemaakt zoals het hoort, robust en solide..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
Daar hou ik van... Maar welke apps?

 

Ik ben wel meer van papieren versies, mocht de electronica er mee uitscheiden

 

Voor de ipad: Topo GPS.

Bevat voor een belachelijk lage prijs alle actuele topografische kaarten. (even alles een keer langslopen, dan heb je ze voor altijd in je cache)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
Mijn ervaring dat pre-SHTF al niks werkt. En ik krijg wel alles aan de praat, maar de doorsnee gebruiker niet. Het eerste wat ik doe

is NIET vertrouwen op die dingen na SHTF, even afgezien van het feit dat bereik van mobieltjes pre-SHTF in gebieden als de Veluwe

geen of ter slecht bereik hebben, zelfs met de grootste dekking, je zou beter moeten weten dan geloven wat de providers zeggen.

En dan is het maar de vraag of je een mobiel hebt die buiten bereik niet meer doet dan 112 weergeven, waar je

volgens mij na SHTF ook niks aan hebt. Maar neem mijn woord er niet voor, als iemand die het voor zijn werk doet, juist daarom

heb ik er een hekel aan, contradictie ik weet het, maar had er gewoon een talent voor waar ik achterkwam op 11-jarige leeftijd.

 

Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Als er enig iets is wat goed is, dan is het voor mij persoonlijk wel wegvallen van computers

en al die elektronische gadgets waar de helft van de bezitters niet eens 10% van de functionaliteit kent.

 

Leuk trouwens dat downloaden van kaarten met apps, veel geprobeerd, de meesten hebben een niet-functionerende server, of

moet je betalen, waarbij je na de update van je mobiel of de app zelf, opeens een niet-werkende app hebt.

 

Niks wordt meer gemaakt zoals het hoort, robust en solide..

 

En ja, uiteraard heb ik ook papieren stafkaarten liggen :-)

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bunkerprepper
Mijn ervaring dat pre-SHTF al niks werkt. En ik krijg wel alles aan de praat, maar de doorsnee gebruiker niet. Het eerste wat ik doe

is NIET vertrouwen op die dingen na SHTF, even afgezien van het feit dat bereik van mobieltjes pre-SHTF in gebieden als de Veluwe

geen of ter slecht bereik hebben, zelfs met de grootste dekking, je zou beter moeten weten dan geloven wat de providers zeggen.

En dan is het maar de vraag of je een mobiel hebt die buiten bereik niet meer doet dan 112 weergeven, waar je

volgens mij na SHTF ook niks aan hebt. Maar neem mijn woord er niet voor, als iemand die het voor zijn werk doet, juist daarom

heb ik er een hekel aan, contradictie ik weet het, maar had er gewoon een talent voor waar ik achterkwam op 11-jarige leeftijd.

 

Maar dat bepaalt iedereen voor zichzelf. Als er enig iets is wat goed is, dan is het voor mij persoonlijk wel wegvallen van computers

en al die elektronische gadgets waar de helft van de bezitters niet eens 10% van de functionaliteit kent.

 

Leuk trouwens dat downloaden van kaarten met apps, veel geprobeerd, de meesten hebben een niet-functionerende server, of

moet je betalen, waarbij je na de update van je mobiel of de app zelf, opeens een niet-werkende app hebt.

 

Niks wordt meer gemaakt zoals het hoort, robust en solide..

 

En natuurlijk heb ik ook papieren kaarten liggen...

 

 

Bunkerprepper

Link naar reactie
Delen op andere sites

En natuurlijk heb ik ook papieren kaarten liggen...

 

 

Bunkerprepper

 

Perfect prepper antwoord, toppie, altijd meerdere mogelijkheden aanhouden!

Ik ben geen hypocriet, gebruik als geen ander een mobiel voor route, navigatie pre-SHTF, als SHTF gooi ik hem weg,

ook om niet te volgen te zijn door mogelijke kwaadwillige partijen..NWO, regering, maak je keuze..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen hypocriet, gebruik als geen ander een mobiel voor route, navigatie pre-SHTF, als SHTF gooi ik hem weg,

ook om niet te volgen te zijn door mogelijke kwaadwillige partijen..NWO, regering, maak je keuze..

 

Dan is dit Mischien een leuke gadget. Ik gebruik de aluminium kaarthouder standaard... Heb hem geprobeert op de RFID scanner van de nespresso club, en er kwam geen signaal door. Onvindbaar dus. Je hebt ze op de site ook voor je telefoon etc.

 

Just to let you know!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de portemonees bij oa de bouwmarkt en blokker kopen. Ook de action heeft ze gehad, Ik heb er gelijk een paar op voorraad genomen. Dus mocht je ze niet meer kunnen vinden, en je er heel graag 1 wil, laat het ff weten via PB.

 

De hoesjes voor telefoons zijn niet in mijn bezit. Het grootste nadeel van de hoesjes is dat je zoals het hoort het signaal blokkeert (idd kooi van faraday) dus het vreet stroom omdat hij constant verbinding aan het zoeken is. Je kan hem ook uitzetten en met het hoesje de laatste signalen blokkeren.

 

Of je telefoon nu aan of uit staat, hij is heel makkelijk te tracken zonder hoesje...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...