Ga naar inhoud
GENEGEERD

Meula scorpion m85-181 black


luna1988

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Bedoel je deze: http://www.aceros-de-hispania.com/knives-swords/tactical-knives066.asp?product=cuchillo-85-180

 

Prima staal (440C erg hard RVS) voor dat geld, 22,42 ex "taxes"en verzendkosten, dus geen slechte koop. :) Maar zie ik goed dat hij tweezijdig geslepen is?

Volgens mij betekent dat, dat je hem wel in huis mag hebben, maar nooit bij je in de rugzak oid. Categorie 4 WWM als ik me niet vergis ('k wordt snel genoeg gecorrigeerd hier! :p).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast gerbewoner
Niet dat ik hem straks eens aan een iets zwaarder werk onderwerp en hij afbreekt ofzo haha

Nou ja, je hebt hem nu al gekocht nietwaar? Als je je nu gaat afvragen of hij stevig genoeg is ben je wat te laat. Je zou hem nu wel aan een flinke test kunnen onderwerpen zodat je weet dat hij doet wat hij moet doen als het nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...