Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gezocht: Prepper voor radio interview op FunX Radio!


Jamilla_FunX

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten?

Het zal dan gaan over hoe je je zou kunnen voorbereiden en waar preppers in NL zich op voor bereiden.

 

Ben je geintereseerd?

Dan kan je me bellen op 020-5304963

Mailen op: jamilla@funx.nl

Reageren op dit bericht!!

 

Groetjes,

 

Jamilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hoi,

 

FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten?

Het zal dan gaan over hoe je je zou kunnen voorbereiden en waar preppers in NL zich op voor bereiden.

 

Ben je geintereseerd?

Dan kan je me bellen op 020-5304963

Mailen op: jamilla@funx.nl

Reageren op dit bericht!!

 

Groetjes,

 

Jamilla

 

Daar gaat het al fout (Doomsday Preppers)

De preppers in Nederland zien er toch heel anders uit.

Ik slaap niet met een AR-15 onder mijn kussen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het al fout (Doomsday Preppers)

De preppers in Nederland zien er toch heel anders uit.

Ik slaap niet met een AR-15 onder mijn kussen.

 

Uiteraard ligt die gewoon in de kluis, maar een Sig .40 mag toch wel mee naar bedje.....please ;)

 

Doomsday-preppers, wat een woord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Riesie: Zolang het maar lekkerder ligt dan zo'n bonkig stuk AR-15 onder 't kussen. Lijkt me behoorlijk oncomfortable.

 

Die compound kruisboog geprobeerd, maar die pijlenquiver is te bulky, dus dat ligt al helemaal van-geen-meter.

 

Daarbij voorheen met die Wetterlings, dat stak weer te veel uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Riesie: Zolang het maar lekkerder ligt dan zo'n bonkig stuk AR-15 onder 't kussen. Lijkt me behoorlijk oncomfortable.

 

Ik heb 500 gouden tientjes onder mijn kussen. Je wil niet weten hoe slecht ik daardoor slaap. ;)

 

FunX Radio wil graag meer weten over Doomsday Preppers in Nederland. Elke dag besteden wij in de ochtend tijd aan een opmerkelijk feitje, wetenschappelijk onderzoek oid. Dit is altijd een telefonisch interview van ongeveer 5 minuten. Dit interview is bedoeld voor MorgenochtendB]. Wie O Wie zou hier graag met ons over willen praten?

 

Dit is wel erg kort dag, Jamilla. Als je nou vroeg om een interview voor volgende week vrijdag dan had je wellicht meer succes gehad.

 

Tegenwoordig heeft kennelijk niemand meer geduld en moet alles NU NU NU! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...