Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 73
    Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHTF Bekijk Berichten
    Gelieve het venster der opportuniteit wat wijder open te houden in de toekomst
    Je kan je alvast inschrijven hier: http://preppers.nl/forum/threads/889-Gezocht-reviewers

Ik begrijp je opmerking hoor SHTF, soms moet er wat meer ad hoc geschakeld worden.
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dR3 Bekijk Berichten
    [MENTION=445]Bunkerprepper[/MENTION] wil ook graag testen en heeft straling-meet-apparatuur zij hij, wellicht kan 1 van de testers na zijn/haar test dat ding doorsturen naar bunkerprepper? Ik vind dat soort metingen wel een belangrijke toegevoegde waarde bij een review.
    ehm zal erover nadenken... maar ik wacht nog even af met een definitief antwoord. ivm hoe ze mijn testen doorstaan..
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Moderator
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ruik ik een mooie inkoop actie ala lifestraw...
    -. .. . - / --- ..-. .-.-.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- .-.-.- -- .- .- .-. / .-- .- -. -. . . .-. --..-- / .-- . . ... / ...- --- --- .-. -... . .-. . .. -..
    -.-. .... .. / .--. . -.-. --- .-. .- / ... .. / ..-. .- --..-- / .. .-.. / .-.. ..- .--. --- / -- .- -. --. .. .-
    Forumregels

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raycoupe Bekijk Berichten
    [MENTION=2]Mr. Gold[/MENTION]: Dat gaat rap! Ik lag al in m'n nestje!

Nu nog 15 jaar wachten op de reviews!

Goeie actie van Kitmarkers en 't forum.
    We hebben de tijd .
    www.kitmarkers.nl

Wij verkopen tritium lichtbronnen voor hengelsport, buitensport en natuurlijk preppers!
    Meer informatie over Kitmarkers en aanverwante lichtbronnen: http://www.kitmarkers.nl/informatie-kitmarkers/

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    De lichtopbrengst natuurlijk: kun je een boek/kaart lezen, ook kleine letters (bijv zakbijbel), kun je een sleutelgat vinden etc.
    Daar kan ik je nu al antwoord op geven . Kitmakers zijn niet bedoeld om kaarten of boeken mee te lezen. Ze zijn primair bedoeld om objecten te markeren. Wanneer je ogen gewend zijn aan het donker is het wel mogelijk, maar absoluut niet ideaal. Vergelijk het met dat glow-in-the-dark spul.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    als iemand nog bepaalde vragen heeft, kunnen ze het nu nog melden. Ik ga onder andere testen:

* waterdichtheid.
    * extreme temperaturen.
    * breukgevoeligheid van de kitmarkers.

wil iemand nog iets anders getest hebben, laat het me maar even weten.
    [MENTION=253]prepper053[/MENTION] [MENTION=182]dR3[/MENTION] Ze zijn gespect op omgevingstemperaturen van -60įC tot +80įC en dieptes tot 30 meter. Hopelijk ben je creatief aangelegd.
    Bunkerprepper krijgt binnenkort zelf materiaal om mee te testen. Contactgegevens heb ik al doorgestuurd gekregen. Ik wacht het rapport van de stralingsdeskundige nog even af. Daar wordt gemeten met gekalibreerde meetapparatuur. Interessant om straks mee te vergelijken.
    Laatst gewijzigd door Kitmarkers; 12-03-13 om 16:47.
    www.kitmarkers.nl

Wij verkopen tritium lichtbronnen voor hengelsport, buitensport en natuurlijk preppers!
    Meer informatie over Kitmarkers en aanverwante lichtbronnen: http://www.kitmarkers.nl/informatie-kitmarkers/

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kitmarkers Bekijk Berichten
    Daar kan ik je nu al antwoord op geven . Kitmakers zijn niet bedoeld om kaarten of boeken mee te lezen. Ze zijn primair bedoeld om objecten te markeren. Wanneer je ogen gewend zijn aan het donker is het wel mogelijk, maar absoluut niet ideaal. Vergelijk het met dat glow-in-the-dark spul.

[MENTION=253]prepper053[/MENTION] [MENTION=182]dR3[/MENTION] Ze zijn gespect op omgevingstemperaturen van -60įC tot +80įC en dieptes tot 30 meter. Hopelijk ben je creatief aangelegd.
    Bunkerprepper krijgt binnenkort zelf materiaal om mee te testen. Contactgegevens heb ik al doorgestuurd gekregen. Ik wacht het rapport van de stralingsdeskundige nog even af. Daar wordt gemeten met gekalibreerde meetapparatuur. Interessant om straks mee te vergelijken.
    heel creatief..... ik heb een wasmachine en een diepvriezer
    hahahahaha

Bunkerprepper
    Guest
    @Bunkerprepper wil ook graag testen en heeft straling-meet-apparatuur zij hij, wellicht kan 1 van de testers na zijn/haar test dat ding doorsturen naar bunkerprepper? Ik vind dat soort metingen wel een belangrijke toegevoegde waarde bij een review.
    Even voor de duidelijkheid: als ik een volledige test op de kitmarkers doe, dan zal ik die kitmarkers ook opzettelijk fysiek breken/beschadigen om te hoeveelheid straling te meten die vrijkomt bij beschadiging van de omhulling. Dit maakt de kitmarker die aan mij aangeboden wordt ter test dus ongeschikt om verder nog 'normaal' te gebruiken (en ja die testen doe je met een stralingspak aan dat je toch al hebt omdat je serieus prept :-).

Voor meer achtergrondinformatie over straling en kitmarkers zie o.a. pagina's als deze: http://www.info.gov.hk/dh-rhu/englis..._KitMarker.htm
    Voor het US document dat genoemd wordt in de bovenstaande link zie: http://pbadupws.nrc.gov/docs/ML0103/ML010370065.pdf
    Een UK document met achtergrondinformatie over GTLS devices (de officiele naam voor de kitmarkers) tref je hier aan: https://www.gov.uk/government/upload...9GTLSMay09.pdf

Advies is om jezelf goed te orienteren t.a.v. het gebruik van kitmarkers alvorens deze in te zetten.

Overigens zijn er inderdaad veel (met name hengelsportgeorienteerde) gebruikers die simpelweg een kitmarker bestellen en het allemaal wel goed vinden zo.

Persoonlijk ga ik bij dergelijke producten graag net dat stapje verder qua testen en reviewen. Ik heb niet direct een kitmarker nodig omdat mijn persoonlijke scope meer rondom atoombunkers ligt, maar ben het forum graag van dienst met wat dieptetests.
    Laatst gewijzigd door Bunkerprepper; 12-03-13 om 17:16.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bunkerprepper Bekijk Berichten
    Even voor de duidelijkheid: als ik een volledige test op de kitmarkers doe, dan zal ik die kitmarkers ook opzettelijk fysiek breken/beschadigen om te hoeveelheid straling te meten die vrijkomt bij beschadiging van de omhulling. Dit maakt de kitmarker die aan mij aangeboden wordt ter test dus ongeschikt om verder nog 'normaal' te gebruiken (en ja die testen doe je met een stralingspak aan dat je toch al hebt omdat je serieus prept :-).

Voor meer achtergrondinformatie over straling en kitmarkers zie o.a. pagina's als deze: http://www.info.gov.hk/dh-rhu/englis..._KitMarker.htm
    Voor het US document dat genoemd wordt in de bovenstaande link zie: http://pbadupws.nrc.gov/docs/ML0103/ML010370065.pdf
    Een UK document met achtergrondinformatie over GTLS devices (de officiele naam voor de kitmarkers) tref je hier aan: https://www.gov.uk/government/upload...9GTLSMay09.pdf

Advies is om jezelf goed te orienteren t.a.v. het gebruik van kitmarkers alvorens deze in te zetten.

Overigens zijn er inderdaad veel (met name hengelsportgeorienteerde) gebruikers die simpelweg een kitmarker bestellen en het allemaal wel goed vinden zo.

Persoonlijk ga ik bij dergelijke producten graag net dat stapje verder qua testen en reviewen. Ik heb niet direct een kitmarker nodig omdat mijn persoonlijke scope meer rondom atoombunkers ligt, maar ben het forum graag van dienst met wat dieptetests.
    volkomen mee eens, er staat op de website ook dat het geschikt is voor survival. Nou in mijn ogen moet het ook sterk zijn en tegen extremen kunnen.
    Laatst gewijzigd door prepper053; 12-03-13 om 19:28.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    [MENTION=1955]Kitmarkers[/MENTION]: zijn er trouwens ook infrarood kitmarkers op de markt?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    [MENTION=1955]Kitmarkers[/MENTION]: zijn er trouwens ook infrarood kitmarkers op de markt?
    Zeer goed vraag [MENTION=253]prepper053[/MENTION],

Ben ik zelf ook erg benieuwd naar..

Vergelijkbare onderwerpen

1. Tritium torch ervaringen?
    Door Johnny BravoNL in forum Reviews
    Reacties: 151
    Laatste Bericht: 09-12-13, 12:54
  2. [Gezocht reviewers] Voor preppers.nl
    Door Mr. Gold in forum Reviews
    Reacties: 109
    Laatste Bericht: 12-03-13, 12:48
  3. Prepper gezocht!