Ga naar inhoud
GENEGEERD

antenne op kamertje: bouwbeschrijving?


jobs

Aanbevolen berichten

Net 'n K-PO DX 5000 besteld, met basisvoeding, Wilson 5000 en Solarcon A99.

 

Voor mobiel is het simpel. Aanstekerplug regelen en aan de DX5000, de WIlson op het dak en we zijn in business.

Voor basisgebruik zit ik met een antenneprobleempje.

 

Liefst wil ik op de bovenste verdieping van 't appartementje een draadantenne ofzoiets spannen.

Waar is een goede beschrijving te vinden voor een goed werkende maar niet te grote zelfbouw binnenantenne?

 

Of zou de Wilson 5000 op een plaat blik al aardig presteren?

 

 

De Solarcon gaat in de zomer experimenteel ingezet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Met 2 meter apperatuur heb ik goede ervaring met een auto velg als massa en magneet antannes.

Maar het blijft behelpen. Maar er zijn uitstekende antennes met radialen te koop. Dat zijn drie sprieten aan de basis die de massa functie overnemen.

Die zijn af fabriek 1:1 (als je goede kabel en connectoren gebruikt onderschat dat niet)

Dan heb je wat meer vrijheid met plaatsen ook.

 

suc6 met de belangrijkste component van je installatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...