Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waterfilter Zweeds leger


Castaway

Aanbevolen berichten

Ik kon het niet laten. Ik heb weer een waterfilter gekocht :D

Het apparaat is ex Zweeds leger en komt uit mijn favoriete dumpzaak. Ze gaan nog wat koppelingen vervangen voor me en dan kan ik hem ophalen. De handleiding heb ik alvast meegekregen zodat ik de werking van de "Vattenrenning" alvast een beetje kan uitvogelen. De handleiding is in het Zweeds maar met de plaatjes erbij spreekt het voor zich. Ik denk niet dat het een filter gaat worden wat ik veel gebruik zoals de Kat pocket maar met 1000ltr per uur leuk voor grote groepen als TSHTF Als ik het ding eenmaal aan de praat heb zal ik ervaringen posten.

 

 

WP_000540.jpg.4d677c158bd2da37c1b1cd08a6ceb1d8.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ziet er tof uit. Misschien ondanks de plaatjes eventjes de handleiding door Google Translate gooien. Kan je een redelijk inzicht geven op wat je er mee kunt.

Ben benieuwd naar je ervaring met het apparaat. Foto's? :)

 

Ben aan het vertalen en als ik hem aan de praat heb volgen de foto's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
hahaha jij bent precies de zweedse tolk waar ik naar op zoek was. Ik neem het filter in mei mee naar de camping :D

 

Google Translate is mijn vriend. Terugvertalen is helemaal lachen.....

De eerste 2 woordjes alleen al. Ik zei: Zo hee. Google: Så hej. Terugvertalen: Dus hey. Hahahaha. :D

 

Als je text inscanned, kan je toch ook text-herkenning doen? OCR.

 

http://www.pepermunt.net/kantoor-online/tekst-inscannen-met-ocr.html

 

Dan door de Translate.

En dan lachen maar weer.

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Translate is mijn vriend. Terugvertalen is helemaal lachen.....

De eerste 2 woordjes alleen al. Ik zei: Zo hee. Google: Så hej. Terugvertalen: Dus hey. Hahahaha. :D

 

Als je text inscanned, kan je toch ook text-herkenning doen? OCR.

 

http://www.pepermunt.net/kantoor-online/tekst-inscannen-met-ocr.html

 

Dan door de Translate.

En dan lachen maar weer.

 

:cool:

 

Translate is inderdaad een van de leukste uitvindingen in pjoeterwereld. Als je dan op dat luidsprekertje klikt gaan ze de chaos nog voorlezen ook . briljant;)

 

Översätt är verkligen en av de största uppfinningar i pjoeterwereld. Om du klickar på den högtalaren de läst fortfarande väl kaos. lysande;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Translate is inderdaad een van de leukste uitvindingen in pjoeterwereld. Als je dan op dat luidsprekertje klikt gaan ze de chaos nog voorlezen ook . briljant;)

 

Översätt är verkligen en av de största uppfinningar i pjoeterwereld. Om du klickar på den högtalaren de läst fortfarande väl kaos. lysande;)

 

Zweeds is geniaal.

Pelle, witte wa? We gaan naar Pippi, met Emiel. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Zullen we van Zweeds dan maar de geheime sheltercampingtaal maken ? Pippi rules :cool:

 

Hahaha, dat zou wel lachen zijn. :D

Nog een BOL in Zweden erbij. Wel wat voor jou toch, je hebt aardig geoefend met koude ervaringen. (en hup, on topic in een ander topic).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...