Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 61
    Jr. prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spoonzor Bekijk Berichten
    [MENTION=263]zwellever[/MENTION] Apart dat je het niet wil lezen maar wel je oordeel klaar hebt dat het onzin is (ofwel dat ik hier onzin post). Je argument "anders zou de halve wereld op zijn kop staan" vind ik zwak. Het is weldegelijk verschillende malen aangetoond dat ze allerlei soorten troep in de vaccins hebben gestopt (idd in de meeste gevallen door religieuze instanties) die in de 3de wereld landen worden gedumpt waardoor er meer kans op complicaties is dan dat het goed doet. Ik zal maar even niet te veel moeite doen om goede bronnen te vinden, want jij gaat het toch niet lezen. Ik vergelijk dit met als die Nederlanders die zeggen "ach ik heb toch niets te verbergen" en daarmee hun laatste beetje privacy door de plee spoelen. Van de meeste Nederlanders verwacht ik tegenwoordig niet meer dat ze ergens voor op hun kop gaan staan, hoe erg het ook is, als je het er niet mee eens bent kunnen we hier een compleet nieuw topic over suffe Nederlanders gaan starten, best interessant...

[MENTION=1149]mr T[/MENTION] [MENTION=1980]hippo[/MENTION] Ik zei "ALS ze een vaccin GAAN verplichten in Nederland" Dus daarmee bedoelde ik inderdaad niet te zeggen dat het nu al verplicht is. In BelgiŽ al wel begreep ik? Daarmee bedoel ik overigens voor de duidelijkheid ook niet te zeggen dat ze in NL de zelfde troep als in die 3de wereld landen zullen gebruiken. Wij krijgen natuurlijk de meest prijzige zooi als de farma lobby zijn zin krijgt.

[MENTION=1609]Raycoupe[/MENTION] Persoonlijk denk ik dat een slimme man als Gates (ok, hij heeft zijn succes grotendeels aan zijn moeder te danken, maar toch) dat dan toch anders zou verwoorden, maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik denk dat zulke machtige mensen met heel andere ogen naar de wereld en wereld problemen kijken dan jij of ik.

Ook ik denk dat er wel wat aan overbevolking dient te worden gedaan. Het probleem dat ik zie is dat de wereldbevolking maar blijft groeien en groeien. Dus zelfs al is er nu misschien nog geen probleem (behalve oneerlijke verdeling van resources), uiteindelijk houd het een keer op. Ik geloof dat we nu op een verdubbeling per 50 jaar zitten? Hier een leuk filmpje over statistiek en verdubbeling tijden (ja normaal een saai vak, maar deze man maakt het ťcht leuk vind ik). Hier de verkorte versie van 10 minuten.
    Weet niet of ik nou moet lachen of huilen, wat triest is dit, de paus-jesuiten-vaticaan die condooms verbied maar bill die van de paus-jesuiten-vaticaan flink moet doneren anders word i zelf geilimineerd, op deze wijze dan toch aan geboorte beperking doet lol... weard!
    ps. zat er niet genoeg gif in zijn antie aids spuitjes?

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zwellever Bekijk Berichten
    Het gaat mij niet zo zeer om wat dit artikeltje beweert,ik vind dat er momenteel zoveel tegelijk in de wereld aan de hand is dat het zonde van de tijd is makkelijk weerlegbare artikeltjes in allerlei obscure blogjes,compleet met linkjes naar andere "betrouwbare" blogjes de aandacht van echte zaken teveel af leid.
    Het lijkt wel alsof het verboden is om zelf na te denken;iedere idioot heeft beschikking over internet en de grootst mogelijke onzin word er maar geplemd en voor "de waarheid" verkocht.
    En ik geloof wel degelijk dat er veel meer aan de hand is als we via de officiele media te horen krijgen,alleen als dan weer blijkt dat een of andere "onthulling" weer eens gebaseerd is op gebakken lucht en/of een dikke zuigduim,kan ik me vervloeken dat ik er weer eens in getrapt ben;zonde van de tijd zoals gezegd.
    Ik probeer dan ook iig nieuws zeer sceptisch te bekijken en zo mogelijk,voor me zelf, te weerleggen en zeker ook alle debunk info er over te lezen,na verloop van tijd krijg je dan van zelf een neus voor onzin verhalen.Zonder alles voor zoete koek te slikken wat "the web's" je voorschotelen, aan te nemen word je wereld beeld trouwens een stuk realistischer,toegegeven; ik heb ook niet alle antwoorden, of wijsheid in pacht maar dat maakt me nog niet minder betrokken als de gene die alles blindelings gelooft wat hij leest.
    Het ging mij dus ook al niet meer om wat er in dat artikeltje werd beweerd. Het ging mij om jou opmerking "als dat waar zou zijn zou de halve wereld op zn kop staan". Maar als je daarmee bedoelde, zoals je hier nu aangeeft dat je niet blindelings geloofd wat iemand op zijn blogje typt, dan ben ik het volledig met je eens. Maar geloof me, als jij zoiets ontdekt, en je probeert dat aan de grote klok te hangen, dan zullen ze tegen jou precies hetzelfde zeggen. En dan win je een rechtzaak (of 10) en nog steeds zeggen ze tegen je: och, als dat waar zou zijn zou heel de wereld toch op zn kop staan!". Lees iig. dat artikel van Pamela Hemelrijk eens (aanrader), dat was echt een pittige tante die niet zomaar uit het niets aan het blaaten was, dat zie je ook duidelijk terug in haar artikelen. En als het het dan nůg niet geloofd, dan kan je alles gemakkelijk zelf natrekken met de informatie die zij verschafte. En als je dat allemaal weet dan vraag je je af: waarom staat heel de wereld eigenlijk niet op zijn kop?
    Hier had uw reclame kunnen staan!

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    [MENTION=1980]hippo[/MENTION] door door een onafhankelijk laboratorium het vaccin te laten onderzoeken. Dan vervolgens het lijstje ingrediŽnten volgens de fabrikant vergelijken met het lijstje werkelijke ingrediŽnten.
    Ah maar dat is niet helemaal je claim. "ookal is er gewoon bewijs geleverd dat bepaalde vaccinaties die in Afrika werden uitgedeeld de vrouwen onvruchtbaar maakte" betekent dat de vrouwen aantoonbaar onvruchtbaar zijn geworden na vaccinatie. Wat er hier staat is dat bepaalde vaccins stoffen bevatten die onvruchtbaar (kunnen) maken. Een klein verschil, maar belangrijk, vind je niet?

Overigens bedoel ik bij een vraag om bewijs niet een stukje knip en plakwerk naar jouw smaak, maar links. Nevermind die heb ik inmiddels zelf wel gevonden natuurlijk maar zie je het probleem?

Inhoudelijk betreft, het artikel staat bol van vaagheden. "I was surprised when one of the federal government doctors was telling me something contrary to what I have learned, studied, taught and is the common knowledge of all pharmaceutical scientistsóthat estrogen cannot induce an anti-fertility response in humans," Oestrogeen? Is dat puur waar het om gaat of was er nog meer, wordt niet duidelijk uit de tekst.
    Maar stel dat dat alles is. Ja is smerig spul. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...rinkwater.html
    Maar dat wil nog niet zeggen dat het er bewust opzettelijk ingestopt is (wat in principe natuurlijk nog enger is dan dat het wel expres was) - het is een oral vaccine, ben ik niet bekend mee maar kan wel eens gebaseerd zijn op water, zie link hierboven...
    Maar eh verder kan ik niet zo heel veel met dit verhaal, het is me te vaag. Van contaminated in 1 ruk door naar fake vaccine is me te kort door de bocht, dan wil ik meer achtergrondinfo, en die wordt niet gegeven.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    [MENTION=1980]hippo[/MENTION] daarom wachte ik eerst even je reactie af voor ik me suf ga zoeken naar 'bewijs'. Uiteindelijk, of ik het nu hier plak of dat je het elders leest, je kan altijd als argument noemen: ach, dat het op internet staat betekent nog niet dat het waarheid is. En met dat argument ben ik het 100% eens. Vandaar dat ik geen zin had om hier een hele lijst met bronnen te gaan plaatsen (om dat vervolgens in 1 regel al die bronnen afgekraakt te zien).

Ik denk dat daarom voor jou het meest interessant zou zijn die rechtzaak the Catholic Women's League of the Philippines vs UNICEF (die je overigens even vergeet te noemen in je reactie waarin je het geheel verder alleen wilt ontkrachten?). Lijkt me dat je daar redelijk officiŽle documentatie over kan vinden. Ik kan me herinneren dat er meer rechtzaken zijn geweest, op latere datums. Als je interesse gewekt is door dit topic en je doet zelf wat research vinden we het leuk als je hier je bevindingen post.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    je reactie waarin je het geheel verder alleen wilt ontkrachten?
    Als dat jouw samenvatting is van mijn reactie dan ben ik nu uitgepraat.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    nou nou, het was maar een vraag hoor. Lange tenen?
    Laatst gewijzigd door spoonzor; 25-03-13 om 05:03.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Wat ik tegen kwam over vaccinaties:

Nadat ik vrijdag zelf bij mijn gynaecoloog moest zijn, en we te praten kwamen over het vaccineren tegen HPV (de virussen die baarmoederhalskanker veroorzaken), en die gynaecoloog mij vertelde dat ik niet goed bezig was, omdat ik mijn dochter van 13 NIET laat inenten, ineens vanavond op het NOS journaal t volgende bericht:

Meisjes van onder 15 injecteren ze liever niet meer, omdat die wel eens heftiger kunnen reageren op de vaccinatie.
    Ze gaan nu alleen nog injecteren na 15 jaar, en dan maar 2 injecties, i.p.v. 3.
    Na 2 jaar van vaccinatie al zulke berichten ?????????????????????????????

Ik pakte mijn tablet erbij, en dacht, weer eens ff googlen, kon ik het volgende tegen:

Vaccin tegen baarmoederhalskanker vernietigd eierstokken 09-08-2013, hier de link.

Vrijdag dacht ik nog, ik moet er toch eens over denken, of ik nu dom bezig ben, en of afgaan op mijn gevoel in deze kwestie wel verstandig is.
    Ik ben zelf namelijk ervaringsdeskundige in deze, vandaar dat ik het ook erg moeilijk vond om hierover te beslissen, uiteindelijk besloten om niet voor de vaccinatie te gaan van mijn dochter na uitvoerig overleg met mijn man, en ook met mijn dochter.

NOU, NU NIET MEER HOORRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Misschien is dit wel de manier om de overbevolking tegen te gaan, waarover dit draadje gaat.

Doet me ook denken aan de film "Children of men"

Zo kan de westerse bevolking ook gedecimeerd worden, simpel, doeltreffend, en later kunnen ze dan zeggen: Wir haben es nicht gewusst..................................
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Als we nu eens wel gaan vaccineren kunnen we een groot deel van de "simpele" ziektes de wereld uit helpen.
    Lijkt mij geen slecht plan.

En vergeet niet, in NL heb je goede zorg waarmee je waarschijnlijk wel weer beter wordt, mocht je toch nog besmet worden, maar dat zo werkt niet in een derde wereld land.

Klikkerkdeklik: http://www.iflscience.com/health-and...ation-movement
    Met plaatjes!
    FEAR LEADS TO ANGER.
    ANGER LEADS TO HATE.
    HATE LEADS TO SUFFERING.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Ik heb net het stukje gelezen bij het RIVM en de kans op onvruchtbaarheid is natuurlijk minimaal. Dat is ongeveer hetzelfde als we in NL met zijn allen een paracetamol innemen en 1 persoon krijgt hierdoor hartfalen.

Ik vind Bill Gates plan zo gek nog niet. Op de ťťn of andere manier komt er een dag dat er teveel mensen op de wereld rondlopen en dan ontstaan er grote problemen. Uiteindelijk zal er wel weer een oorlog of massaslachting plaatsvinden, gezien de geschiedenis van de mens dus opgelost wordt het altijd. Waarom dus niet nu al ingrijpen op een iets humanere manier. We moeten er in ieder geval over nadenken de groei van de mensheid te beteugelen.

Zeker in de arme landen waar mensen nauwelijks aan geboortebeperking doen en waar vrouwen er vaak alleen voor staan omdat de vader slechts de verwekker is, kan dit een oplossing bieden. Stiekem is dat ook goed voor de mensheid. Alleen wil je liever dat er een middeltje is om de onvruchtbaarheid weer ongedaan te maken, want vaak is eenmaal onvruchtbaar, definitief onvruchtbaar.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Misschien een raar idee, maar meer dan 100 jaar zijn de derde wereldlanden stelselmatig verkracht vwb grondstoffen en goedkope arbeid en wat al niet meer. Om dit op te vangen zijn er grote gezinnen. Kinderen zorgen voor een groter inkomen per gezin. Kinderen zorgen ook voor een voorziening voor de oude dag. Des te meer je hebt, des te beter je pensioen eruit ziet. Verder overlijden er veel kinderen voor hun 5e, dus om te voorkomen dat je enig kind (je pensioenvoorziening) op z'n 5e overlijdt, neem je een aantal backups.
    Verbeter de leefomstandigheden, educatie, gezondheidszorg, en het vertrouwen dat de mensen hebben in de economie en politiek dat het mogelijk is om iets voor je oudedag opzij te kunnen leggen en je niet in een kartonnen doos hoeft te slapen. Stap af van het stelselmatig verkrachten van de derde wereld zodat de welvaart meer gespreid wordt over de hele wereld. Lijkt me logisch, maar het is natuurlijk vloeken in de kerk en het past natuurlijk niet in het straatje.
    Des te hoger de welvaart, des te minder kinderen mensen hebben.
    Laatst gewijzigd door roelf; 29-01-14 om 05:31.
    Usury causes high prices (inflation), then heavy debts, a landless people, lower birth rates and declining population, and finally immigration of new peoples needed to borrow money into existence and pay taxes, or slaves are emancipated to achieve the same object. A debt-free potential borrower is of far greater value than a heavily indebted native citizen.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Zilver tegen bederf
    Door CityPrepper in forum Eten en drinken
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 27-07-14, 13:07
  2. Partij tegen de burgers
    Door Johnny BravoNL in forum Koffiecorner
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 27-03-13, 05:46
  3. Een slimme prepper is op kots/braaksel voorbereid
    Door Mrsjones in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 7