Ga naar inhoud
GENEGEERD

Omdat ik lief ben. 14.1 GB aan waardevolle info


Bolo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Wat een schat aan info! Hier wordt je heeeel erg hebberig van :)

 

In aanvulling op xychix: voor de nerds die overweg kunnen met wget, gebruik dit commando:

 

Toelichting:

 

In die map Updates staan zo'n 30 zipbestanden met daarin alle info van de site. Maar dus al netjes bij elkaar gezipt, met meerdere categorieen in 1 zip. Dus heb je deze zips, dan heb je alles. Door de optie -np gaat ie niet naar de root van de site, maar blijft ie in de submap. En -A.zip betekent: enkel de zipfiles.

 

Ik sta ze in eerste instantie over te pompen naar een server van me in de USA, dus gaat lekker snelllllllll (>10 Mb / sec ;))

 

En of anders 31 x gewoon de zipfiles aanklikken en downloaden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

de door mij gegeven wget commando's downloaden alles, wel moet je dan alle zipjes van her en der bij elkaar scharrelen en je haalt een aantal dingen dubbel binnen.

 

Ik had 26 gig en niet alles stond in de updates folder. Na alles zipjes van her en der te hebben verzameld klopt het weer.

 

Tnx bolo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Getracht om te downloaden met WGET, maar dat duurt wel heel erg lang, namelijk 1 GB per 12 uur.

 

De verbinding zou het in een uurtje binnen moeten kunnen slurpen ....

 

Is het mogelijk dat iemand dit even als een 14Gb bestandje inpakt en als torrent upload bij Pirate Bay.

Jawel, die werkt gewoon nog, je moet alleen wel de buitenlandse variant nemen, tw http://malaysiabay.org/ ;-)

 

Even posten als *vul random bestandsnaam in* in een van de vele nieuwsgroepen zou ook fijn zijn.

 

Alvast bedankt.

 

gr. Tymy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getracht om te downloaden met WGET, maar dat duurt wel heel erg lang, namelijk 1 GB per 12 uur.

 

De verbinding zou het in een uurtje binnen moeten kunnen slurpen ....

 

Is het mogelijk dat iemand dit even als een 14Gb bestandje inpakt en als torrent upload bij Pirate Bay.

Jawel, die werkt gewoon nog, je moet alleen wel de buitenlandse variant nemen, tw http://malaysiabay.org/ ;-)

 

Even posten als *vul random bestandsnaam in* in een van de vele nieuwsgroepen zou ook fijn zijn.

 

Alvast bedankt.

 

gr. Tymy

 

Als deze behoefte ergens in September nog bestaat dan wil ik dat wel doen. Gaat nu ff niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

@jobs: Wellicht is een tool als deze wat voor je, uiteraard zijn er ook genoeg alternatieven, google eens op "hele website downloaden"

 

Ik gebruik: http://www.httrack.com/page/2/en/index.html

 

Bedenk wel, het gaat niet zo snel, aangezien je maar met een snelheid van zo'n 25kb/s download (160 uur +/- een dag)

 

Nadeel van een torrent of download van deze site is, dat je geen updates van de artikelen hebt. Wel een leuke voor op je smartphone, maar ja, die doet het al snel niet meer als SHTF. Maar net als het SAS handboek, het bezitten is niet zo nuttig, technieken moet je altijd oefenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...