Bekijk Poll Resultaten: Monarchie of Republiek, mogen de oranjes blijven of niet?

Stemmers
160. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Ja afschaffen, wat een euro's gaan we over houden voor betere doeleinden

102 63,75%
  • Nee ze mogen blijven, anders ga ik koninginnedag missen

34 21,25%
  • Anders, zie antwoord in bericht

24 15,00%
Pagina 65 van de 65 EersteEerste ... 1555636465
Resultaten 641 tot 645 van de 645
    Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Highway Bekijk Berichten
    [mod] Beledigen was hier de no-go KS. Het gaat niet om de mening, jouw mening of van de ander deed er niet toe. Het bewust beledigen waarmee op de man gespeeld is. Dus. [mod]
    Jeetje mina worden we nou zo'n plek waar je niet mag zeggen dat het gras groen is omdat je dan wellicht iemand beledigt die kleurenblind is??
    KS zei tegen Järv "Lieve schat ik mag jouw mening toch wel achterlijk vinden?" (ongeveer dan). Daarmee zegt KS NIETS over Järv, daarmee zegt hij puur en alleen iets over zijn eigen mening (over de mening van Järv)

Sorry hoor maar in mijn ogen wordt er nou echt doorgedraaid. Als KS zegt "Järv je bent achterlijk", ja dan kan je zeggen dat dat op de man spelen is.
    Maar als het nu al beledigend is om te vragen of je de mening van een ander achterlijk mag vinden dan kan heel het forum wel verwijderd worden. In ieder topic is er wel iemand die het niet eens is met de mening van een ander. In mijn ogen is dat wat discussie mogelijk maakt.

Ipv in een hoekje te gaan zitten janken, kan je ook die discussie gewoon aangaan.
    "Goh Loreen, ik vind jou een dom zeikwijf"
    -"Owja, waarom vind je dat dan?"
    "Omdat je nooit een keer je mond houd als je het ergens niet mee eens bent."
    -"Maar dat is niet waar, van de 100 dingen waar ik het op een dag niet mee eens ben, hou ik 99 dingen gewoon voor me!"
    "Oh maar dat wist ik nog niet"
    -"Gaaf hè, door je mening te delen heb je wat geleerd en ben je dus wijzer geworden"
    "Ja maar ik vind je nog steeds een dom zeikwijf"
    -"Dat mag"
    "Je blijft ook maar gewoon doortypen hè"
    -"Ja dat klopt"
    "Vreselijk irritant"
    -"I know"
    "Hou dan op!"
    -"Oke"
    no matter how cold the winter there's a springtime ahead

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loreen Bekijk Berichten
    Jeetje mina worden we nou zo'n plek waar je niet mag zeggen dat het gras groen is omdat je dan wellicht iemand beledigt die kleurenblind is??
    KS zei tegen Järv "Lieve schat ik mag jouw mening toch wel achterlijk vinden?" (ongeveer dan). Daarmee zegt KS NIETS over Järv, daarmee zegt hij puur en alleen iets over zijn eigen mening (over de mening van Järv)

Sorry hoor maar in mijn ogen wordt er nou echt doorgedraaid. Als KS zegt "Järv je bent achterlijk", ja dan kan je zeggen dat dat op de man spelen is.
    Maar als het nu al beledigend is om te vragen of je de mening van een ander achterlijk mag vinden dan kan heel het forum wel verwijderd worden. In ieder topic is er wel iemand die het niet eens is met de mening van een ander. In mijn ogen is dat wat discussie mogelijk maakt.

Ipv in een hoekje te gaan zitten janken, kan je ook die discussie gewoon aangaan.
    "Goh Loreen, ik vind jou een dom zeikwijf"
    -"Owja, waarom vind je dat dan?"
    "Omdat je nooit een keer je mond houd als je het ergens niet mee eens bent."
    -"Maar dat is niet waar, van de 100 dingen waar ik het op een dag niet mee eens ben, hou ik 99 dingen gewoon voor me!"
    "Oh maar dat wist ik nog niet"
    -"Gaaf hè, door je mening te delen heb je wat geleerd en ben je dus wijzer geworden"
    "Ja maar ik vind je nog steeds een dom zeikwijf"
    -"Dat mag"
    "Je blijft ook maar gewoon doortypen hè"
    -"Ja dat klopt"
    "Vreselijk irritant"
    -"I know"
    "Hou dan op!"
    -"Oke"
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Lekker poepie ben je toch hè. Wat is er onjuist aan een mening van iemand anders afkeuren? Dat is nou toch juist waar elke discussie de basis vindt? Of is het de bedoeling dat we het steeds helemaal met elkaar eens zijn? Of mogen we niet af en toe tegen elkaar aan duwen in een discussie?

Duizenden discussies, ook met wat hardere woorden, zijn op het forum al gepasseerd. Sterker nog, als ik niet frequent genoeg om mijn oren was / ben geslagen met argumenten, had ik niet de inzichten die ik nu heb.

Wat was er nou zo vreselijk aan de hand? Religie, wapens, geen discussie over. Prima. Maar als ik Oranje Fans beledig dan is dat ineens ook no-go? Expliciet geef ik zelfs aan dat ik de mening achterlijk vind, en waarom zou ik die mening niet mogen hebben? Of is het de bedoeling om elke idiote mening over welk onderwerp dan ook, met fluwelen handschoenen te betuttelen, te vertroetelen en elke schijn aanval op dergelijke stupiditeit, in mijn visie dan hè, af te kappen?

Wat is het nut dan nog van een mening hebben? Of is Lärv een 13 jarige die zomaar wat roept en gespaard moet worden voor die onbehouwen KS?

Persoonlijk ben ik van mening dat het verzoek aan een forum lid om zijn mening te staven met argumenten, waar keer op keer niet wordt ingegaan, heus wel een sneer waard is. En dan ben ik niet boeddha dus die sneer krijgt hij of zij dan echt wel. En dan was ik nog erg netjes. Dus.
    [MOD] Ik kan WEL de verwijderde berichten nalezen.

Het eerste bericht van KS wat verwijderd is, daarin speelde KS op de man. Pas daarna postte KS dat hij diens mening achterlijk vond.
    Op basis van dat eerste bericht is er dus terecht ingegrepen.

Basta. [MOD]
    Laatst gewijzigd door Raycoupe; 11-11-15 om 22:16. Reden: [MOD] [MOD] toegevoegd
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Basta. Ja voor mij komt dat moment ook steeds dichter bij.
    keyserpreppersuze@gmail.com

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    hebben we nu WEL of GEEN koninkrijk ?

volgens mij niet...
    dus daarom nog wat KNIP,PLAK en JAT werk !!

Naam:     vlucht.png
Bekeken:  82
Groote:   131,9 KB

ze mochten vluchten...

maar dan wel naar suriname,de antillen,nederlands indie enz.
    maar dat was weer te min...

de wet is de wet....toch ?
    koninkrijk nederland ?
    maak er maar b.v. nederland van

en het verhaal van....

Naam:     julavlucht1.jpg
Bekeken:  76
Groote:   81,6 KB

is ook een wassen neus....

ze wisten 6 maanden voordat de oorlog begon al dat ze gingen vluchten (voor volk en vaderland )
    Naam:     naamloos2.jpg
Bekeken:  78
Groote:   54,4 KB
    Laatst gewijzigd door ouwe74; 12-11-15 om 16:04.

Adventurer
    Ingeschreven
    Sep 2015
    ONZE regering ( koningshuis )....en de gejatte fietsen van onze opa's....

onze opa's hadden er geen RECHT meer op....NA de oorlog,
    want de rechten waren vervallen

Naam:     fiets 3.png
Bekeken:  82
Groote:   93,4 KB

terwijl ze er eigenlijk royaal voor zijn betaald

Naam:     fiets 1.png
Bekeken:  76
Groote:   97,9 KB

een fiets had je al voor minder

Naam:     fiets 2.png
Bekeken:  78
Groote:   114,5 KB
    Laatst gewijzigd door ouwe74; 12-11-15 om 16:19.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten