Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waar Karrimor SF tassen aanschaffen?


pietje

Aanbevolen berichten

Waar kan ik Karrimor SF tassen aanschaffen?

 

Ik ben op zoek naar een nieuwe goede rugzak. Mijn oog is gevallen op een Karrimor SF Sabre 45 met de side pockets in de kleur Coyote cq khaki.

 

Via Nederlandse websites heb ik weinig succes. Noorloos-se heeft het merk niet meer in het assortiment, Countrystore vraagt de hoofdprijs en Leafgear (dealer???) is ook wat aan de hoge kant.

 

Heeft iemand tips of ervaringen met buitenlandse websites die de tas aanbieden of misschien andere verkooppunten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Op marktplaats heb ik dergelijke tassen nog niet gezien. Wel veel andere oerdegelijke ex-militaire tassen zoals de Berghaus Vulcan (80+20L.) en de Lowe Alpine Sting(ray) (55+20L.). Nadeel daarvan is dat die rugzakken al flink gebruik/misbruikt zijn of enkel in woodland camouflage.

 

Het is best te overwegen om een Karrimor 2de hands aan te schaffen. Maar enkel redelijke nieuwe of zeer goede staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De aangeboden producten via E-bay zijn niet voordeliger. Kosten van verzenden over de grens en de aanschaf van losse side pockets via een tweede verkoper maken het zelfs stukken duurder. Toch bedankt voor je input.

 

 

 

Bekende site, mooi assortiment maar niet hetgeen dat ik zoek. Heb je zelf ervaring met militaria4you? de Berghous Vulcan is leuk geprijsd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekende site, mooi assortiment maar niet hetgeen dat ik zoek. Heb je zelf ervaring met militaria4you? de Berghous Vulcan is leuk geprijsd.

 

ja ik heb zeker ervaring met dit bedrijf en ben 110% happy met ze... snelle reacties en top service.. qua telefoon en mail. kwaliteit van producten is top en het assortiment word groter met de dag... als er iets niet bij staat wat je zoek kun je altijd bellen en weet je het meteen... Ik zocht nog een originele Franse jas (ter vervanging) deze hadden ze niet op de site maar wel al gevonden, dus besteld en verzonden nog voor het op de site stond. de bezorging is ook snel de zelfde dag na ontvangst betaling de deur uit... helaas hebben ze geen IDeal..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

http://www.raymears.com/Bushcraft_Product/293-Karrimor-Sabre-45-litre-Rucksack

perfecte levering en service

 

Heb zelf een sabre 35, ideale rugzak voor dagtochten, sabre 45 getest op 2 daagse, niet slecht, maar sedert kort berghaus vulcan aangeschaft (ja, ben beetje rugzak freak).

 

Moet de vulcan nog uitgebreid op meerdaagse tochten testen, maar de eerste ervaringen met de gevulde rugzak bevestigen de mening van Morris en wss nog anderen:

Maar Berghaus heeft beter draagcomfort!

 

Mss de moeite waard beetje te zoeken, ik vond iemand die een splinternieuwe berghaus vulcan verkocht voor 140 euro, wel uitkijken bij berghaus naar de maat, de vulcan bestaat in verschillende maten afhankelijk van je grootte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ben het helemaal met Chrisprep eens.

Sabre 45 zat mij niet lekker bij heup. SchouderBanden te recht.

Berghaus is echt een veel betere koop.

Maar idd let op de maat! :) nieuw is die alle euros dubbel en dwars waard. Tweedehands nogal eens overpriced.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...