Ga naar inhoud
GENEGEERD

De ideale BOL...


Gast Bunkerprepper

Aanbevolen berichten

Gast Bunkerprepper

Wat gaat de tijd toch snel. Min of meer toevallig update ik mijn profiel en zag ik dat dit de 1000e post op dit enorm mooie forum zou gaan worden.

 

Eigenlijk wilde ik eerst een review schrijven over alle posts tot nu toe, maar omdat niemand op dat stukje geschiedschrijving zit te wachten besteed ik deze 1000e post simpelweg aan 1 statement die mij nickname recht doet.

 

Een bunker is een ideale Bol. :o

 

Ik zie het een beetje als 'verjaardag' hier, dus graag alleen vrolijke, leuke, ondersteunende en opbeurende replies en berichten in dit draadje :cool:

 

Bunkerprepper

 

Update: ik zie dat ik nu ook ineens 'die hard prepper' ben. Volgens mij ben ik nog steeds dezelfde als 3 minuten geleden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...