Ga naar inhoud
GENEGEERD

Budget lockgun


hamster

Aanbevolen berichten

Hallo preppers.

 

Na wat gesnuffel op t internet vond ik dit zie de download hieronder.

Vond het filmpje op youtube, en uitgewerkt naar een word bestand.

 

download Hamster

 

 

[modbreak admin] Wil bij dit onderwerp even een DUIDELIJK statement maken dat deze info puur bedoeld is voor wanneer je dit gebruikt om jezelf op legale wijze toegang te verlenen aan een ruimte waarvan jij de eigenaar bent. Er hangt hier natuurlijk een vies inbrekers-luchtje aan en dat willen we uiteraard niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Hallo preppers.

 

Na wat gesnuffel op t internet vond ik dit zie de download hieronder.

Vond het filmpje op youtube, en uitgewerkt naar een word bestand.

 

download Hamster

 

 

[modbreak admin] Wil bij dit onderwerp even een DUIDELIJK statement maken dat deze info puur bedoeld is voor wanneer je dit gebruikt om jezelf op legale wijze toegang te verlenen aan een ruimte waarvan jij de eigenaar bent. Er hangt hier natuurlijk een vies inbrekers-luchtje aan en dat willen we uiteraard niet.

 

heey echt handig. ik heb bijna spijt dat ik zelf lockpicks heb gemaakt en mezelf de kunst heb aan geleerd^^ neen ik ken de filmpjes en heb het al eens na gemaakt maar met losse picks blijf ik het beter kunnen( zeker bij bekende sloten). ik gebruik als picks C & D en een imbus ik heb men picks gemaakt uit metaal zaagbladjes. C gebruik je om het slot te raken (eens goed door elkaar schudden dus) D gebruik je om de pinnen te zetten de imbus om het slot open te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Voor de SHTF is het illegaal; na de SHTF is een goeie koevoet of betonschaar sneller (tenzij je echt heel goed bent en het type slot kent wat je aanvalt).

 

Lockpicken is wel een leuke hobby, dat zal ik niet ontkennen, maar echt heel nuttig is 't ook weer niet, IMHO. Je kunt alleen maar oefenen op sloten die je zelf hebt (die je daarbij beschadigd of zelfs sloopt); en de interessantere plekken om na de SHTF binnen te komen, heb je meer voor nodig dan een simpele lockpick set, simpelweg omdat je de nieuwere veiligheidssloten echt niet meer open krijgt met een simpel setje.

 

Leuke hobby, maar verder... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...