Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gewonnen via ebay Baofeng UV-5RA+ �29,34 all incl.


DutchSurvival101

Aanbevolen berichten

wil dit ff kwijt (ook voor de budget preppers)

 

Ik heb net via Ebay een Baofeng UV-5RA+ (nieuwste editie van hun) VHF 136-174Mhz UHF 400-520Mhz Output Power is 5 en 1Watts, voor €29,34 gekocht ipv de Retail prijs €40,-

 

ik ga ook onder dit Onderwerp een review neer zetten het moment dat ik hem heb.

dus een:

* Un packing out of the box

* Home test

* Field test

* overal review met ratings

 

alles ondersteunt met detail foto's en schrift

 

-KGrHqR-oIFD8m3td8PBRI0g7O1-Q-60_1.JPG.40cef7f9460d6d55ade7fad14d5f9b81.jpg

 

Specificaties:

•Frequency Range: 136-174 / 400-520MHz

•Dual-Band Display, Dual Freq. Display, Dual-Standby

•Output Power: 5 /1Watts

•128 Channels

50 CTCSS and 104 CDCSS

•Built-in VOX Function

•1750Hz Brust Tone

•FM Radio (65.0MHz-108.0MHz)

•LED Flashlight

•Large LCD Display

•Hight /Low RF Power Switchable

•25KHz/12.5KHz Switchable

•Emergency Alert

•Low Battery Alert

•Battery Saver

•Time-out Timer

•Keypad Lock

•Monitor Channel

•Channel Step: 2.5/5/6.25/10/12.5/25KHz

•ROGER SET

 

Item number - UV-5RA Plus

Frequency Range - 65-108MHz(FM Receive only) - 136-174MHZ and 400-520MHZ (TX/RX)

Channel No. - 128

Frequency Stability - ±2.5ppm

Antenna - High gain DualBand antenna

Antenna Impedance - 50Ω

Operating Voltage - DC 7.4V

Mode of operation - Simple or semi-duplex

Dimension -(W x H x D) 100 x 52 x 32 mm

Weight - 250g(including battery, antenna)

 

Transmitter

Output power - 5W / 1W (Max 6W)

Modulation Mode - 16kΦF3E / 11kΦF3E

Maximum deviation - <5kHz(Wide) / <2.5kHz(Narrow)

Spurious Radiation - <7μW

Adjacent Ch. power -

Pre-emphasis characteristics - 6dB

Current -

CTCSS/DCS deviation - 0.5±0.1kHz(Wide) / 0.3±0.1kHz(Narrow)

Intermediation sensitivity - 8-12mv

Intermediation distortion - <10%

 

 

hou deze post dus in de gaten.

(Klik op volgen indien je meer wil weten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ehhh hoezo?

deze zijn CE gekeurt. maar komen wel uit China.. maar vrije verzending???

 

Pakjes boven de €22 moet je 21% invoerrechten/BTW over betalen + ik meen €13 aan inklaringskosten postNL omdat zij het voor je regelen.

Zie site douane voor precieze info.

 

Als je mazzel hebt zetten die Chinezen een heel laag bedrag op het douanebewijsje, en trapt de douane daar in. En ook als de volle prijs erop staat, kun je nog hebben dat ze het pakje zonder kosten door laten gaan. Maar ik moet meestal wel bijleggen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pakjes boven de €22 moet je 21% invoerrechten/BTW over betalen + ik meen €13 aan inklaringskosten postNL omdat zij het voor je regelen.

Zie site douane voor precieze info.

 

Als je mazzel hebt zetten die Chinezen een heel laag bedrag op het douanebewijsje, en trapt de douane daar in. En ook als de volle prijs erop staat, kun je nog hebben dat ze het pakje zonder kosten door laten gaan. Maar ik moet meestal wel bijleggen.

 

oke. das nieuw voor mij, maar ik ga uit van jou ervaring en zal er rekening mee houden.

 

ik had eerder een pakketje met magazijnen laten over komen uit USA en hoefde nix bij te leggen.

Het ging om $120 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast oliestel

invoerrechten is veranderd naar iets van 240 euro, dus als het goed is geen extra kosten.

 

EDIT: ik weet het toch niet zeker, ik denk dat het is verlaagd, kan geen duidelijke info meer vinden.

ik bestel vaak via deal extreme,en samenkopen uit taiwan, en heb nog nooit extra kosten gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

invoerrechten is veranderd naar iets van 240 euro, dus als het goed is geen extra kosten.

 

Heb je het over België? Ik heb het over Nederland en dat is helaas echt maar 22 euro, http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/goederen_ontvangen_uit_het_buitenland/van_organisaties_en_bedrijven/moet_ik_belastingen_bij_invoer_betalen_zo_ja_hoe_bereken_ik_dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een radio die kan zenden in een aantal banden.

Als je hiermee op laag vermogen op de 8 vastgestelde PMR banden zend dan KAN dat legaal zijn.

Verder moet je een N / F licentie hebben om hiermee te mogen zenden.

 

dat gezegd hebbende.....

http://www.409shop.com/ heeft mooie kleine magneetvoet antennes voor deze (en andere) radio's in dee frequentiegebieden.

 

Ik heb een quansheng TG-UV2 en een antenne van daar.

 

mooie set maar verwacht op die frequenties (zonder repeater) niet meer dan 5 / 7 km in open veld en 800 meter in een volle stad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

juist, laat de verzender 'gift' op het pakket zetten. Werkt vanuit dx.com meestal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 jaren later...

Haha met 4 watt vhf uhf porto met extra antenne is het mij gelukt om vanaf noordwijk strand repeatee hoek van Holland te werken. Een kleine 35 a 40 km wel tijdens leuke condities !! Temperatuur inversie !!!. Dus 5/7km in Open veld is onzin,tenzij je gebruik maakt van pmr met 0,5w dan is je vermogen 8x minder dus kom je minder ver, maar je kan een pmr porto ook horizontaal in een yagi antenne plaatsen dan is het een muis ? met grote mond. Op internet kun je zoeken naar pmr yagi antenne!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...