Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 53
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012

Cool Is er een plan achter de DDOS aanvallen op NL sites van grote bedrijven?

Vandaag via de radio vernomen dat ook de KLM een aanval heeft gehad van hackers (?) waardoor hun site een tijdje platligt...

Het kan aan mij liggen, maar ergens begint er iets - een soort gevoel- naar boven te komen dat het wellicht helemaal geen hackers zijn die de boel platleggen maar dat er een duidelijke planmatige aanpak achter zit. De grote instellingen, de banken, grote maatschappijen worden zogenaamd gehackt. Kan het zijn dat er gewoon programma's worden gedraaid waarmee we beter of strakker kunnen worden gevolgd? Of zijn het proefballonnetjes die worden opgelaten, gewoon om te zien wat er gebeurd?

Ja, het lijkt er op alsof ik teveel met filmscenario's zit, maar het gevoel begint nu echt een beetje op te komen.... heeft een van jullie misschien een idee of een mogelijke verklaring hiervoor?
    De verklaring die ervoor wordt gegeven is in mijn optiek te gemakkelijk .. jaja DDOs aanvallen.. tuurlijk, maar wat gebeurt er nu echt?

Ik hoop dat er iemand is die dat conspiracy gevoel eruit weer te praten bij mij...

grts Wisks
    Audi, vide, tace, si tu vis vivere in pace

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Verdiep je eerst eens in wat een DDOS attack is.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    [MENTION=425]wodan[/MENTION], No problem, ik weet dat heel goed; maar als je de DDOS als vals argument ziet om intussen andere programmatuur aan te passen? Probeer het eens te zien in het kader van the Bigger Picture.. kijk voorbij de "gemakkelijke" verklaringen...probeer te doorgronden wat de bedoeling KAN zijn..

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Ik denk dat je ťcht eerst moet bestuderen wat een ddos aanval is.
    Voor de hand liggende verklaringen voor je gevoel zijn een gebrek aan kennis en overconsumptie van foute tv.
    Hoezo ons beter volgen? Door software op de site van oa ING?? Leg eens uit hoe je dat voor je ziet.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik moet toegeven dat [MENTION=1336]wiskers[/MENTION] wel een punt heeft. Heeft momenteel alleen Nederland last van die DDos aanvallen, of vindt het ook plaats bij onze buren?

Als het alleen of vooral in Nederland is, dan zal het wel van Nederlandse orgine zijn, maar met welk doel? Gewoon zieken of is het een poging het land lam te leggen?

Ik weet het niet.
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Senior Prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Ik vraag ook niet om dooddoeners en platbranders, maar ik vraag me alleen iets af en probeer met jullie hulp mijn beeld te vormen.

Wat mij betreft einde thread, ik heb geen hier geen zin in... ik ga wel iets tastbaars lezen... (een boek) [MENTION=425]wodan[/MENTION] [MENTION=1980]hippo[/MENTION]
    Laatst gewijzigd door wiskers; 19-04-13 om 20:52.

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wiskers Bekijk Berichten
    Ik vraag ook niet om dooddoeners en platbranders, maar ik vraag me alleen iets af en probeer met jullie hulp mijn beeld te vormen.

Wat mij betreft einde thread, ik heb geen zin in dit type non discussie... ik ga wel echt iets lezen... [MENTION=1980]hippo[/MENTION]
    bel ff met de daders, dan hoeven niet te gissen en spoken te zien.
    Er zijn genoeg fantasy verhalen te koop bij bol.com

afhankelijk van je dader profiel, kan je vele motieven verzinnen, dus fantaseer er op los..
    There is no bad weather only bad preparation, and by failing to prepare, you are preparing to fail.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Nov 2012
    lol

Elementary prepper
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Een plausibele verklaring vind ik de beredenering dat mensen na langdurige storing wellicht eerder geneigd zijn fake mails van de desbetreffende instellingen in te zien, op links ervan te klikken of op fake websites bepaalde gevoelige informatie in te voeren.

Vergelijkbare onderwerpen

1. De waarheid achter zilver?
    Door Mr. Gold in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 13
    Laatste Bericht: 14-04-13, 18:21
  2. Reacties: 10
    Laatste Bericht: 07-04-13, 16:03
  3. auto injector bij chemische aanvallen?
    Door X-11 in forum Gezondheid, medisch en verzorging
    Reacties: 10
    Laatste Bericht: 15-11-12, 10:36
  4. Er gaan 150 bedrijven per week failliet
    Door Rodin in forum Binnenland
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 18-07-12, 07:00
  5. grote bedrijven halen geld weg uit Zuid Europa
    Door Sandokan in forum Europa
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 02-06-12, 22:32

Labels voor dit Bericht