Ga naar inhoud
GENEGEERD

Heeft er iemand ervaring met deze webshop?


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Afhankelijk wat je er mee wilt doen.

 

Airsoft e.d. is ie prima voor. Enige "echte" applicatie kan je wel vergeten voor deze no-name vestjes.

 

Je voorsteltopic was overigens leuk om te lezen.

 

Waar het voor bedoelt is, de vakken gebruiken voor survival gear, gaan dus geen kilo's in.

 

En voorsteltopic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk wat je er mee wilt doen.

 

Airsoft e.d. is ie prima voor. Enige "echte" applicatie kan je wel vergeten voor deze no-name vestjes.

 

Je voorsteltopic was overigens leuk om te lezen.

 

tweedehands ex leger spul is volgens mij een stuk beter al is het gebruikt

Link naar reactie
Delen op andere sites

tweedehands ex leger spul is volgens mij een stuk beter al is het gebruikt

 

Als het in goede staat is, natuurlijk.

Maar ik heb in jaren geen legerdumps gezien waar ze tactical vests hebben, en anders word het meteen zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het in goede staat is, natuurlijk.

Maar ik heb in jaren geen legerdumps gezien waar ze tactical vests hebben, en anders word het meteen zo duur.

 

de betere dumpzaak heeft ze vaak wel

en wat noem jij een tactical vest?

een camo vestje met wat zakken

ALICE of MOLLE systeem?

 

dat vestje van de link is trouwens om nog een reden niks, er zitten druk knopen als bevestiging in? volgens mij is ALICE danwel MOLLE de standaard voor zakjes etc om vast te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

de betere dumpzaak heeft ze vaak wel

en wat noem jij een tactical vest?

een camo vestje met wat zakken

ALICE of MOLLE systeem?

 

dat vestje van de link is trouwens om nog een reden niks, er zitten druk knopen als bevestiging in? volgens mij is ALICE danwel MOLLE de standaard voor zakjes etc om vast te maken

 

Die knopen zijn voor extra's en de rest zit denk ik vast, als alles met knopen vast zit is het idd waardeloos.

Daarom vraag ik om alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bedoel ik, meteen weer 90 euro.

 

Baco was toch ook een legerdump, niet alleen wat er op de site staat? anders ga ik daar morgen even langs.

 

nieuw dus dat is zoiezo duurder

 

baco is zover ik weet ook een leger dump nog steeds, en zoals bij bijna alle dumps staat er niet alles op de site

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even terug van Baco, ze hadden geen tactical vests maar wel een hele zooi door het Nederlandse leger gebruikte belt pouches.

meteen een boel van meegenomen, ze kosten 50 cent en een grote 1 euro (was de enige), dingen zijn nog zo goed als nieuw en zouden nieuw mooi een tientje per stuk kosten.

 

Ook een nieuw opinel mes (grootste versie), een paar 1 euro rostfrei messen, all steel dus geen weggooiers, altijd handig een paar exta slanke messen.

Een paar militaire handschoenen (leer) ook voor een schokkende 50 cent, en een paar kleine dingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.combatshop.nl/product_info.php?cPath=54_95&products_id=1691

 

Of een soort gelijk vest / lagere prijs. (badge maakt niet uit want die gaat er toch af)

 

Qua ervaring was de eerste bestelling niet super verlopen.

Ik kocht hier het kleine opklapbare schepje.

Verzenden duurde lang terwijl het op voorraad was en toen ik het uiteindelijk kreeg was het een hele andere schep.

Heb daarna wel snel de goede schep gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

Heb onlangs een paar dingen besteld bij deze site (combatshop.nl). Paar dingen die opvallen:

 

Bestelling gedaan op 1 april, dag later krijg ik een mailtje met een status update: betaling ontvangen. Daarna hoor ik niets meer dus na een dag of 5 maar 'ns een mailtje gestuurd om te vragen wanneer de verwachte verzenddatum is. Daarop komt geen respons maar nog vier dagen later krijg ik een verzendbevestiging en de volgende dag het pakketje. 10 dagen na de bestelling. Niet superlangzaam, maar ongeveer 3 keer zo lang wachten dan op de gemiddelde webshop waar ik bestel. Plus dat ze dus niet echt bereikbaar zijn voor vragen, op mijn vraag over de verzenddatum kreeg ik onderstaand standaard mailtje, maar geen verder antwoord.

Pakketje geopend. Verpakking is prima, maar de bestelling klopt niet. In plaats van de bestelde koolstaaf handwarmer een benzine handwarmer. De rest van de items klopt wel.

Ik houd niet van frustratie dus ik vind 't best zo (benzine warmer is zowieso duurder dan degene die ik had besteld) en ga wel elders de handwarmer bestellen die ik hebben wil. De benzine warmer vind wel weer een andere eigenaar dmv een ruil of iets dergelijks.

Mijn reactie op dit soort winkels die niet reageren op vragen en bestellingen niet correct versturen is 'zolang het om een miniem bedrag gaat, blacklist en niet meer over nadenken'.

 

Ik zal er dan ook niet nogmaals bestellen.

 

Mijn indruk is (na het lezen van de standaard antwoord mail) dat men onderbemand is en het werk gewoon niet aan kan. Niet professioneel dus niet mijn winkel. Hun eerste prio is het inpakken van de bestellingen en zelfs dat gaat fout dus... Einde verhaal wat mij betreft.

 

 

Standaard mail (cursief na mijn edit):

-----------------------------

'Bedankt voor je bericht! Deze is in goede orde bij ons aangekomen, wij beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.

 

Onderstaand zijn onze openingstijden, tevens de tijden waarop wij bereikbaar zijn:

 

Maandag - alleen bereikbaar per e-mail, orders worden wel verwerkt.

Dinsdag t/m vrijdag: 10:00 t/m 17:00

Zaterdag: 10:00 t/m 17:00

Zondag: gesloten

 

Combatshop bezoeken kan alleen op afspraak, op zaterdag zijn wij -zonder afspraak- te bezoeken van 10:00 t/m 17:00.

 

Let wel: mochten wij telefonisch niet bereikbaar zijn dan houdt dit in dat wij druk bezig zijn met het inpakken van alle bestellingen, dit heeft bij ons prioriteit 1. Daarnaast kan het zijn dat wij bestellingen aan het ophalen zijn of wegbrengen. Tevens hebben wij ook regelmatig klanten in onze showroom, waardoor we de telefoon niet kunnen beantwoorden.

 

Met vriendelijke groet,

 

Combatshop.nl

 

Mike Vroon

Marco Straský'

-----------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...