Ga naar inhoud
GENEGEERD

tentje in prepperkleur voor maar 5 euro in kringloop


Aanbevolen berichten

zooo meteen even opgezet.. beter dan dat rode tentje die ik op SC in gebruik had.

 

Er zitten veel te veel haringen bij, en rubbertjes.. duss ideaal voor 5 euris, niet lichtgewicht, wel handig voor in de auto.

 

er stond ook een veldbedje bij, zgan. maar die heb ik laten staan

 

 

[ATTACH=CONFIG]3720[/ATTACH]

 

 

 

[ATTACH=CONFIG]3720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3720[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]3721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3721[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3722[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Dat is nog eens een mooie aanwinst voor dat bedrag. Gefeliciteerd:D voor hoeveel personen is je tentje? hij lijkt namelijk nog best groot op de foto maar het voordeel daarvan is natuurlijk meer ruimte in de tent. Kringlopen kunnen soms hele leuke spullen hebben voor een klein bedrag. Ook een van de rede dat ik veel bij kringlopen te vinden ben :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Tent is idd best groot, maar vooral de buitentent.. wel handig, je kan m nog extra openzetten met 2 stokken.

 

het is van binnen een 2 pers. tent, maar genoeg ruimte voor bagage.

 

tja best blij mee voor 5 euro.. ze hadden ook van die wegwerp tentjes voor 2,50

 

kringlopen zijn chill!

 

Kringlopen zijn de shit!

 

Leuk ding man! Zo een had mijn broer altijd. Lekker ruim voor 2 personen. Bagage-punt. Luifel. Zitruimte binnen. Ideaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tent is idd best groot, maar vooral de buitentent.. wel handig, je kan m nog extra openzetten met 2 stokken.

 

het is van binnen een 2 pers. tent, maar genoeg ruimte voor bagage.

 

tja best blij mee voor 5 euro.. ze hadden ook van die wegwerp tentjes voor 2,50

 

kringlopen zijn chill!

 

Als je geen last van de insecten hebt, kun je ook de binnentent eruit laten, heb je nog meer ruimte! Deed ik vroeger vaak in de warmere, droge streken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het koepeltentje die we meehadden naar sheltercamping is nu officieel stuk:p hij lekte nog niet maar we konden wel al naar buiten kijken door het tentdoek heen. We hadden gerekend op 1 keer lowlands maar hij heeft het toch 5 jaar langer volgehouden:D nu op zoek naar een ander tentje voor campingbezoekjes. Toch maar wat extra kringlopen in België gaan bezoeken van het weekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
het was natuurlijk wel een gok, want je hebt zon grote groene plunjebaal, met alles erin.. 5 euro zei die kerel die er werkte, er stond ook nog een plunje baal met legerspullen. voor 5 euro. geen geld eigenlijk.

 

maar thuis was alles compleet gelukkig

 

Wel even testen. @Bandoeng had die tent, waar ze in sliepen, van mij overgenomen (ook 5 euro van de kringloop).

 

Na een aantal dagen regen, begonnen de naden te lekken.

Dat is op te lossen met een tube naden-lijm, uit de tenten-winkel.

Bij de action hebben ze trouwens impregneer-spuitbussen voor weinag. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel even testen. @Bandoeng had die tent, waar ze in sliepen, van mij overgenomen (ook 5 euro van de kringloop).

 

Na een aantal dagen regen, begonnen de naden te lekken.

Dat is op te lossen met een tube naden-lijm, uit de tenten-winkel.

Bij de action hebben ze trouwens impregneer-spuitbussen voor weinag. :)

 

Ductape van de action werkt ook prima (1 euro voor 25 meter)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ductape van de action werkt ook prima (1 euro voor 25 meter)

 

Hmmm, geen ervaring mee, om tentnaden waterdicht te krijgen. Jij wel?

Hebben ze geen transparante lijm daar, dat werkt en is mooier.

Maar aan de andere kant, je tent wordt wel gelijk steviger....

 

En - En ? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, geen ervaring mee, om tentnaden waterdicht te krijgen. Jij wel?

Hebben ze geen transparante lijm daar, dat werkt en is mooier.

Maar aan de andere kant, je tent wordt wel gelijk steviger....

 

En - En ? ;)

Vroeger op de scouting hadden we een lekke tent, duct tape werkt prima, je moet er alleen wel een paar gekruiste stroken op doen als de tent niet van polyester is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Vroeger op de scouting hadden we een lekke tent, duct tape werkt prima, je moet er alleen wel een paar gekruiste stroken op doen als de tent niet van polyester is.

 

Echte duct-tape werkt ongetwijfeld prima. Maar die goedkope van de action of lidl ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echte duct-tape werkt ongetwijfeld prima. Maar die goedkope van de action of lidl ook?

 

Ik heb hier een rol pattex en action duct tape, is precies hetzelfde, alleen het buiten laagje van de action duct tape lijkt wat meer op plastic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik heb hier een rol pattex en action duct tape, is precies hetzelfde, alleen het buiten laagje van de action duct tape lijkt wat meer op plastic.

 

Okee, maar nu in praktijk. Scheur van beide een stuk af. Even sterk?

Ik had die 3M van de Lidl. Dat is heel wat dunner/slapper dan het echte spul van 20 euro per rol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, maar nu in praktijk. Scheur van beide een stuk af. Even sterk?

Ik had die 3M van de Lidl. Dat is heel wat dunner/slapper dan het echte spul van 20 euro per rol.

 

Van de action bestaat uit 2 lagen plastic (wel met de draden erin), 1 in de breedte geperforeerd en dan een laag erover heen, het scheurt dus relatief makkelijk als je er een gewicht aan hangt, maar voor waterdichte reparaties is het prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Van de action bestaat uit 2 lagen plastic (wel met de draden erin), 1 in de breedte geperforeerd en dan een laag erover heen, het scheurt dus relatief makkelijk als je er een gewicht aan hangt, maar voor waterdichte reparaties is het prima.

 

Okee, opgelost! Thanx. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Nice score!!!! Ik zit zelf te denken om een Coleman Bedrock 2 te kopen :p Heb zo'n zin om te gaan camperen hahah

 

Mooi en lichtgewicht.

Maar laag. Is dat wel wat voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel even testen. @Bandoeng had die tent, waar ze in sliepen, van mij overgenomen (ook 5 euro van de kringloop).

 

Na een aantal dagen regen, begonnen de naden te lekken.

Dat is op te lossen met een tube naden-lijm, uit de tenten-winkel.

Bij de action hebben ze trouwens impregneer-spuitbussen voor weinag. :)

 

Ja goed plan om ff met de tuinslang te spuiten.

Nu heb ik weer jou tent, F heeft geruild met P, want F had al knopenboek en P wilt t heel graag. Dus een tent rijker.

 

Maar inderdaad Kringloop is da bom

 

Gefeliciteerd @Ronin Kogaratsu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ja goed plan om ff met de tuinslang te spuiten.

Nu heb ik weer jou tent, F heeft geruild met P, want F had al knopenboek en P wilt t heel graag. Dus een tent rijker.

 

Maar inderdaad Kringloop is da bom

 

Gefeliciteerd @Ronin Kogaratsu

 

Hahaha, dan heb ik al 3 kringloop-tenten kunnen leveren, 2 aan jullie, 1 aan @Angela (een echte Coleman)..

Ik ga binnenkort maar weer op tentenjacht... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey @Heksenboot

 

Dat is wat ik mijzelf nog afvraag. Ik had vannochtend even mn zithoogte gemeten. En dan kon net, maar was een matje en slaapzak vergeten. Dus ik pas er niet eens recht op zittend in. Dus wat word het niet.

 

Ik heb al een aantal jaren kampeer ervaring, tent gaat prima zolang deze lang genoeg is. Kroatië, Frankrijk, UK. In schotland 3 weken survival gedaan. Damn, dat was niet leuk. 10 Dagen ben ik wakker geworden met een slaapzak die zeiknat was van m'n voeten tot mn buik aangezien ik door mijn 196cm het tent doek raakte. Beetje jammer....

 

Ik moet iets hebben wat het liefst onder de 3kilo is, donker groen of zwart, en 100cm+ hoogte, 220cm of meer in lengte, en dan ook nog betaalbaar :p.

 

The search continues...

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...