Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Eigen roem

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012

Eigen roem

veel mensen kennen wel het gezegde: Eigen roem stinkt... nou dit artikel/filmpje stinkt ontzettend.

'Een van beste kabinetten sinds oorlog'

http://www.zie.nl/video/algemeen/Een...g/m1nzfqrfffuu

Nu kan ik me wel voorstellen dat hij dit zegt, tenslotte zal NIEMAND anders het met een serieus gezicht kunnen zeggen.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Survivor
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Wat dacht je van deze dan:
    http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/24/...daard-bepalen/

Was dit niet de premier die op leugentjes betrapt werd en er mee weg kwam.....?

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Dit slaat echt alles! Ik vraag me ook af met welk doel ze dit soort uitspraken doen, dit leidt alleen maar tot meer antipathie voor hen lijkt me.

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Meschien wel het beste kabinet
    meschien wel het slechtste kabinet
    Meschien! meschien! meschien!
    NIKS is zeker behalve dat Rutte niet aan het somberen is

11:18 - Add: de tijd zal het leren
    Laatst gewijzigd door De baron; 25-05-13 om 10:19. Reden: Add:

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    volgens hoort de uitspraak te zijn: nederland land heeft sinds de oorlog niet meer zo een kabinet gehad.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fritsimeel Bekijk Berichten
    Wat dacht je van deze dan:
    http://www.nrc.nl/nieuws/2013/05/24/...daard-bepalen/

Was dit niet de premier die op leugentjes betrapt werd en er mee weg kwam.....?

Grappig dat hij ook dit heeft gezegd nadat hij vond dat dit kabinet de beste was sinds de oorlog:

"De boodschap is: Nederland heeft alles in huis voor een sterke toekomst." De VVD, die dit jaar 65 jaar bestaat, kan volgens Rutte de grootste worden bij de gemeenteraads- en Europese verkiezingen van volgend jaar, als de partij koers houdt. "We doen dit niet voor de eigen ego's, en de partij is een doel op zich. We willen Nederland verder helpen."

Senior Prepper
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    volgens hoort de uitspraak te zijn: nederland land heeft sinds de oorlog niet meer zo een kabinet gehad.
    Nou ja, ik herinner me ook nog een kabinet met die clowns van Pim Fortuyn, dat was nog wel een stuk erger qua onprofessionaliteit.
    Laatst gewijzigd door BTF; 25-05-13 om 10:56.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Grappig dat hij ook dit heeft gezegd nadat hij vond dat dit kabinet de beste was sinds de oorlog:

"De boodschap is: Nederland heeft alles in huis voor een sterke toekomst." De VVD, die dit jaar 65 jaar bestaat, kan volgens Rutte de grootste worden bij de gemeenteraads- en Europese verkiezingen van volgend jaar, als de partij koers houdt. "We doen dit niet voor de eigen ego's, en de partij is een doel op zich. We willen Nederland verder helpen."
    Wat hebben wij in huis dan ?
    Zoals Charlie en ik t zien, zijn we voor het grootste deel afhankelijk van de ons omringende landen. Als daar de economie in elkaar zakt, dan zijn we vet de klos.
    Nederland is een grote doorvoerhaven, minder economie is minder doorvoer.
    Eens konden we ons zelf bedruipen, hadden we nog hoofdzakelijk een fatsoenlijke handel, het meeste is nu gebakken lucht.
    Een goede naam hebben we allang niet meer, en we zijn een belasting paradijs voor de mega rijken.
    Eens hadden we een welvarende landbouw, nu kapotgemaakt door megastallen, landbouwgif, en enge bacteriŽn door overfok enz.
    Eens geloofde het Nederlandse volk in zichzelf, en alles wat ze konden aanpakken dat pakten ze ook aan, hard werken, waarmee je wist dat je eerlijk je geld verdiende. Nu zijn velen te bedonderd om ook maar iets te doen, waarmee ze wel eens vuile handen zouden kunnen krijgen, om hard te werken voor de centen, nee, ze gaan allemaal "studeren", en bijna niemand kiest voor werk waarmee je je handen wel eens zou moeten gebruiken.
    Stel je overigens eens voor, een aspergeveld, met allemaal jong volwassenen, die constant op hun "weet ik veel hoe ze momenteel heten" telefoontjes kijken of ze iets missen van t slap ouwehoeren met vriendjes en vriendinnetjes.

Ja, we hebben veel in huis voor een sterke toekomst, zegt de man zonder bovenlip...............
    Het lijkt wel een eng sprookje, met Rutte in de hoofdrol, als de keizer zonder kleren, die alles gelooft, en zijn volk wil laten geloven.........
    then came the lawyers and then came the rules, by Dire Straits

Samenlever

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amazing Dree Bekijk Berichten
    Wat hebben wij in huis dan ?
    Zoals Charlie en ik t zien, zijn we voor het grootste deel afhankelijk van de ons omringende landen. Als daar de economie in elkaar zakt, dan zijn we vet de klos.
    Nederland is een grote doorvoerhaven, minder economie is minder doorvoer.
    Eens konden we ons zelf bedruipen, hadden we nog hoofdzakelijk een fatsoenlijke handel, het meeste is nu gebakken lucht.
    Een goede naam hebben we allang niet meer, en we zijn een belasting paradijs voor de mega rijken.
    Eens hadden we een welvarende landbouw, nu kapotgemaakt door megastallen, landbouwgif, en enge bacteriŽn door overfok enz.
    Eens geloofde het Nederlandse volk in zichzelf, en alles wat ze konden aanpakken dat pakten ze ook aan, hard werken, waarmee je wist dat je eerlijk je geld verdiende. Nu zijn velen te bedonderd om ook maar iets te doen, waarmee ze wel eens vuile handen zouden kunnen krijgen, om hard te werken voor de centen, nee, ze gaan allemaal "studeren", en bijna niemand kiest voor werk waarmee je je handen wel eens zou moeten gebruiken.
    Stel je overigens eens voor, een aspergeveld, met allemaal jong volwassenen, die constant op hun "weet ik veel hoe ze momenteel heten" telefoontjes kijken of ze iets missen van t slap ouwehoeren met vriendjes en vriendinnetjes.

Ja, we hebben veel in huis voor een sterke toekomst, zegt de man zonder bovenlip...............
    Het lijkt wel een eng sprookje, met Rutte in de hoofdrol, als de keizer zonder kleren, die alles gelooft, en zijn volk wil laten geloven.........
    ik zou echt willen dat nederland alles in huis had om een crisis te overleven... helaas is dat echt niet zo. Vroeger hadden we boerderijen die van alles lieten groeien. aardappelen, mais, tarwe, kool, bieten en ga zo maar door. Vee hadden ze ook genoeg voor melk, boter, vlees en eieren. In feite onze boeren verbouwden alles wat een mens/bevolking nodig heeft om te leven. En wat gebeurd er tegenwoordig? we verbouwen een paar dingen op grote schaal en we verkopen het zodat we de andere dingen van een ander land moeten kopen. Er is gewoon geen balans meer, we zijn afhankelijk van andere landen om te kunnen leven... personelijk vind ik dat geen leven meer. Vroeger waren we zelfstandig en konden we trots zijn op onze afkomst, tegenwoordig schaam ik mezelf als ik moet zeggen dat ik een nederlander ben.

soms zou ik gewoon in een prepper dorp willen wonen, een dorp waar we onze eigen eten verbouwen en waar we trots kunnen zijn op onze maaltijd en op wat we hebben bereikt. als de regering tegen mij zou zeggen: Pepper053, we geven je een huisje en een stukje land waar je helemaal zelfstandig mag gaan wonen zonder gezeur van de politiek of overheid, dan zou ik dat met beide handen vastgrijpen.

Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In holland stond een huis, een eiland heb ik nu.
    ik zou echt willen dat nederland alles in huis had om een crisis te overleven... helaas is dat echt niet zo. Vroeger hadden we boerderijen die van alles lieten groeien. aardappelen, mais, tarwe, kool, bieten en ga zo maar door. Vee hadden ze ook genoeg voor melk, boter, vlees en eieren. In feite onze boeren verbouwden alles wat een mens/bevolking nodig heeft om te leven. En wat gebeurd er tegenwoordig? we verbouwen een paar dingen op grote schaal en we verkopen het zodat we de andere dingen van een ander land moeten kopen. Er is gewoon geen balans meer, we zijn afhankelijk van andere landen om te kunnen leven... personelijk vind ik dat geen leven meer. Vroeger waren we zelfstandig en konden we trots zijn op onze afkomst, tegenwoordig schaam ik mezelf als ik moet zeggen dat ik een nederlander ben.

soms zou ik gewoon in een prepper dorp willen wonen, een dorp waar we onze eigen eten verbouwen en waar we trots kunnen zijn op onze maaltijd en op wat we hebben bereikt. als de regering tegen mij zou zeggen: Pepper053, we geven je een huisje en een stukje land waar je helemaal zelfstandig mag gaan wonen zonder gezeur van de politiek of overheid, dan zou ik dat met beide handen vastgrijpen.
    nou [MENTION=253]prepper053[/MENTION] ,ik zou niet wachten op wie dan ook om je iets je geven, maar zelf ondernemen. er zijn nog genoeg plekken waar je zonder al te veel gezeikt een boerderij kan opzetten. er zijn ook wereld wij flink wat gemenshap die zo leven. homesteading kan overal, begin op je balkon met plantenbakken en 4 krielkippen. bouw een droog wc, vang het water van je dak.de beste wapen is eigen handelen.
    Proud member of MAG

Vergelijkbare onderwerpen

1. Hoe maak je je eigen B.O.B.
    Door Preppy in forum Rugzakken en tassen
    Reacties: 5
    Laatste Bericht: 29-01-15, 14:58
  2. Je eigen champignons kweken
    Door Diamantje in forum Eten en drinken
    Reacties: 85
    Laatste Bericht: 29-09-14, 19:32
  3. Eigen gereedschap maken...
    Door littleboyfatman in forum Survival uitrusting algemeen