Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat je kan doen met Pallets


Communicator

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gaaf gedaan die schuurtjes maar ze zouden ze wel moeten isoleren want eenvoudig kan door tussen die pallets het op te vullen

met glaswol , karton ,papier , adobe etc

Een vriend van me heeft een decor voor een LARP vereniging ervan gemaakt het uit elkaar halen van die pallets vergt toch wel wat tijd

maar het is zeker de moeite waard . enkel ik denk niet dat je hier makkelijk van die hele grote pallets zult vinden

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Gaaf gedaan die schuurtjes maar ze zouden ze wel moeten isoleren want eenvoudig kan door tussen die pallets het op te vullen

met glaswol , karton ,papier , adobe etc

Een vriend van me heeft een decor voor een LARP vereniging ervan gemaakt het uit elkaar halen van die pallets vergt toch wel wat tijd

maar het is zeker de moeite waard . enkel ik denk niet dat je hier makkelijk van die hele grote pallets zult vinden

gr wafels

 

Pallets makkelijk uit elkaar halen:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog wel een paar pallets liggen die hij mag proberen, ahaha. Ondingen zijn het, met spijkers van 10 cm lang en blokjes waar ze op vast zitten. Metalen hoeken erop. Als iemand zo een ding heeft dan daag ik jullie uit om bij mij pellets uit elkaar te komen halen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk zijn pallets ook te gebruiken om een ondergrondse bunker te maken. je kan de tunnel en bunker mee stutten, wanden en dak maken en als vlonder gebruiken tegen grond water

 

Dat is een lief tooltje Heksenboot , dat kende ik niet . Lijkt me goed zelf te maken en meer geschikt dan enkel pallets uit elkaar halen .

Daar kan zelfs Alice een pallet mee uit elkaar krijgen ( met weinig moeite )

dank je voor de tip ;-)

gr wafels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een dubbel werkende koevoet . Zo een ding is in een uur gemaakt als je het yzer er voor heeft .

In pallets zitten soms lastige spijkers . Ook gedraaide zijn er met perslucht in geschoten en soms moeilijk uit te krijgen .

Pas op . Op sommige pallettes is er een borgsom op . Sommige gaan tot 15 euro .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ik moest enorm lachen toen ik deze post las. Ik heb in een donker verleden een tijdje gewerkt als event manager. Een van de dingen die wij organiseerden was het maken van een compleet kasteel alleen gemaakt van pallets en spijkers! IN slechts 2 uur tijd, bouwden we met ongeveer 50 man een kasteel van 3 meter hoog en 10 meter breed en lang. We hadden zelfs 4 torens en een ophaalbrug ;) En aangezien we 6 pallets aan elkaar bevestigde als een kubus en die op elkaar plaatsen als de muur konden we er ook op lopen. Aan het eind van die twee uur werd er vervolgens een prive concert georganiseerd in het kasteel. Iedereen stond op 3 meter hoge palletmuren te dansen en te drinken.

 

Haha ik snap dat jullie er niks aan hebben maar geloof me met de juiste constructie van pallets kun je alles bouwen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuinhuis, schutting, vierkante moestuin, pergola, zitbank met pergola, composthopen en andere plantbakken.

Er was zelfs een heus poezenkasteel.

Wat de grond raakt is ingestreken met pek. Wat niet was ingestreken (de borders) is na 18 maand vervangen door boordsteen.

 

Volgend programma is een tuintafel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Grappig topic! Vorige week ging de telefoon.

Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd.

Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout.

Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was.

Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept.

Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig topic! Vorige week ging de telefoon.

Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd.

Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout.

Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was.

Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept.

Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin.

 

voor niks dumpen mag hier altijd ;) mits het pallets zijn die geen perslijm blokken hebben

pallets kun je wel verkopen aan pallethandels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig topic! Vorige week ging de telefoon.

Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd.

Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout.

Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was.

Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept.

Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin.

 

Als je vriend er aanmaakhout van maakt, dan is dat best verkoopbaar. Wel veel werk om het hout in kleine stukjes en in zakjes te doen. De winkelprijs is daarvoor heel hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vriend er aanmaakhout van maakt, dan is dat best verkoopbaar. Wel veel werk om het hout in kleine stukjes en in zakjes te doen. De winkelprijs is daarvoor heel hoog.

 

Op marktplaats betalen ze er 20 euro per m3 voor.

Daar gaat veel te veel tijd en werk in zitten wil je er nog wat aan over houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig topic! Vorige week ging de telefoon.

Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd.

Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout.

Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was.

Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept.

Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin.

 

Volgende vrachtwagen mogen ze hier brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...