Ga naar inhoud
GENEGEERD

nieuw wildpluk boekje voor beginners


Piroska

Aanbevolen berichten

Via mijn werkgroepje "Oogsten zonder zaaien" en de wildplukwiki-groep het volgende:

 

 

Dag mensen,

 

Ik heb een e-boekje (of zeg je ebookje?) voor de beginnende wildplukker gemaakt. Voor jullie ervaren wildplukkers dus weinig nieuws, maar wel geschikt om beginnelingen op weg te helpen, hoop ik. Mede ook vanwege de laagdrempelige prijs: € 4,99

 

Zie: http://www.bol.com/nl/p/eten-uit-de-natuur/9200000014074913/#product_specifications

 

 

 

Vriendelijke groet,

 

Michiel Bussink

 

Kijk overigens ook naar andere uitgaven van Michiel Bussink, erg interessant over eten uit de natuur..

 

grz Piroska

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Erg leuk Piroska, probeer ook een beetje me er in te verdiepen. Zat ook op je blog je stukjes te lezen en wou ook na de paardenbloem siroop de vlierbessen siroop gaan maken. Ik op pad met zakken, maar hier in de buurt nog niet te vinden. Alles loopt hier dusdanig achter. Wel jammer maar goed, binnenkort kunnen we dus ook hier aan de slag. Ik zal het boekje waarschijnlijk dus ook gaan bestellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...