Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 55 van de 55
    SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=3180]dreezy[/MENTION] ik ben aan mijn BOT2 bezig . Het wordt dus geen kampeer aanhanger maar echt een SHTF kar . Wat niet in de lijst van [MENTION=805]Stuudje[/MENTION] staat is brandstof voor het voertuig en voor te koken . In mijn BOT heb ik verschillende mogelijkheden om te koken . Gas petroleum hout . Benzine komt ook nog maar moet iets kleiner hebben dan dat ik nu heb . De huidige komt in mijn andere aanhanger. Verder zit er ook klim materiaal in schoppen generator .enz .

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Adventurer
    Ingeschreven
    Nov 2013
    [MENTION=1469]Geert[/MENTION],
    Zover wil ik eigenlijk nog niet gaan. Ik kan wel wat aanpassen aan mijn vouwwagen, maar niet al te veel, het is en het blijft natuurlijk wel een vakantie voertuig hŤ
    Ik heb altijd wel een gastank paraat staan voor het koken. Ook een klein ťťnpits gasstelletje. Voor de brandstof zal het een ander probleem worden. Dat moet ik nog es eerst even goed bekijken. Ik wil geen brandstof opslaan in de vouwwagen, maar bij mijn huis lijkt me ook geen goede optie. Heb in de auto wel 10L extra zitten voor als het onverhoopt nodig mocht zijn, maar daar kom je ook niet echt ver mee

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Dec 2012
    [MENTION=3180]dreezy[/MENTION] een jerrycan op de dissel?

Geert
    Shelter Camping Vlaanderen
    De afwezigen hadden ongelijk .

Adventurer
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Kan mss nog wel in de disselbak

Adventurer
    Ingeschreven
    Nov 2013
    Kom vanavond pas weer thuis. zal eens goed nadenken over een bot, bob en voorraad

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten