Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Mar 2012

Opnieuw in de picture; elektriciteits voorziening beschermen tegen EMP

De volgende zinnen roepen op tot alertheid
    (Bij de vermelde sites)

Weten de Afgevaardigden iets wat jij en ik niet weten?
    Is de opmerking in het artikel om het hoogspannings elektriciteitsnet te beschermen tegen een EMP aktueel?

Met name de enorme hoogspanningstrafo's. Die niet in de VS worden gemaakt dus bij een grote stroomuitval ook niet meer geleverd kunnen worden

Kijk eens hoe dit tranport in zijn werk gaat

Zoals bekend is de ruggegraat van het elektrisch distributiesyteem de 300 hoogspannings tranformatoren die nodig zijn voor de stroomvoorziening in de VS

Bijlage 4117

Temidden van groeiende angst voor een massale terroristische EMP aanval op Amerika of een katastrofisch zonnevlam, afgevaardigingen komeen met plannen om kritieke elektronische infrastructuur van Amerika's te redden van totale vernietiging volgens dit nieuwe verhaal uit The Washington Examiner
    (Zie de link hier onder).

Wat zou een EMP aanval of een grote zonnevlam betekenen voor Amerika? Een informatieve nieuwe EMP bommelding scenario video hieronder.
    Wat moeten we doen om Amerika voor te bereiden op een mogelijke EMP aanval? De 2e video, gloednieuw van John Moore, bespreekt deze materie naar aanleiding van een artikel in de Washington Examiner.

En deze radio host gaat er uitgebreid op in;

Let op de opmerkingen na 1 jaar zonder elektriciteit is 90% van de bevolking uitgestorven

Bron links;
    http://beforeitsnews.com/survival/20...e-2477770.html

http://washingtonexaminer.com/lights...rticle/2532038

Survivor
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Let op de opmerkingen na 1 jaar zonder elektriciteit is 90% van de bevolking uitgestorven
    Zou dit quotum ook voor Nederland gelden?

Ik krijg zo het idee van wel. Ik heb bij distributiecentra voor supermarkten gewerkt en zit nu in de horeca groothandel. Zonder elektriciteit rijden pompwagens en steekwagens niet, heftrucks op brandstof worden nauwelijks nog gebruikt en computersystemen die de voorraden bijhouden zullen niet werken. Aldus de volledige kwetsbaarheid van ons distributiesysteem t.a.v. elektriciteit.

Survivor
    Ingeschreven
    Dec 2012
    en dan red je et ook niet met wat zakjes zaad denk? voordat dit wat vruchies gaan geven, dan snap ik wel dat je aan de 90% komt. en die emp-bom is er volgens mij al op verschillende plaatsen in het midden oosten....

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proppert Bekijk Berichten
    en die emp-bom is er volgens mij al op verschillende plaatsen in het midden oosten....
    EMP? Wat cruciale trafo stations vernielen en je bent er (denk ik) ook...

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Waarom zou in de EU geen 90% van de mensen het niet redden? Ik vraag me zelfs af hoeveel "preppers" het gaan redden.
    Een jaar zonder stroom, medicijnen, stromend water, veiligheid, gemalen, riolering etc etc
    Gevangenissen, ziekenhuizen, TBS klinieken etc zullen ook voor een toename van onveiligheid gaan zorgen.
    Ongecontroleerde shutdowns van kerncentrales in de EU, ongecontroleerde shutdowns van chemische bedrijven in de EU.
    Yep EMP Ūs je ergste nachtmerrie........ Zeker met de huidige (hoge) belasting van onze infrastructuur (water/voeding/energie) door de grote hoeveelheid aan mensen....……

Vergelijkbare onderwerpen

1. Opnieuw een demonstrant opgepakt
    Door prepper053 in forum Binnenland
    Reacties: 9
    Laatste Bericht: 01-06-13, 13:33
  2. Morgan Stanley: Zilver zal goud in 2013 opnieuw verslaan
    Door Powerbox in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 31-01-13, 20:54
  3. Beschermen van je voorraad tegen knagend ongedierte
    Door Blik(voer) op oneindig in forum Eten en drinken
    Reacties: 58
    Laatste Bericht: 28-01-13, 21:23
  4. Hoe jezelf te beschermen?
    Door prepper09 in forum Survival Algemeen
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 20-10-12, 13:27
  5. Kleding opnieuw op de bon in WW III ?
    Door Dick Berts in forum Survival uitrusting algemeen
    Reacties: 7
    Laatste Bericht: 27-06-12, 10:12

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten