Resultaten 1 tot 10 van de 10
    Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2012

Zilvervloot gearriveerd op Schiphol

Goed nieuws: de langverwachte voorraad zilveren munten is vandaag ontvangen!

Alle 2013 zilveren munten zijn gearriveerd op Schiphol en we zullen de komende dagen druk bezig zijn om geplaatste bestellingen uit te leveren.

U ontvangt een email ter bevestiging zodra uw bestelling is verwerkt is. Naar verwachting zullen alle bestellingen zijn verwerkt binnen enkele werkdagen.

Zilveren munten zijn dit jaar erg populair. Diverse muntenhuizen hebben leveringsproblemen gekend toen de prijzen onverwachts daalden medio april. Als gevolg daarvan liepen de premiums op en ook levertijden liepen op tot wel zes weken. De Silver Eagle munt, die vooral in Amerika zeer populair is, was zelfs enkele weken niet te koop. Van deze Silver Eagle munten zijn in de periode januari t/m mei zo’n 21,8 miljoen stuks verkocht. Ook de Maple Leaf munten kennen een recordafzet en deze munten worden vooral veel in Europa verkocht.

Ondanks de huidige, lagere, zilverprijs zijn de zilveren 2013 munten nu weer goed verkrijgbaar en tegen aantrekkelijke premiums. Met de huidige zilverkoers kunt u al zilveren munten aankopen vanaf EUR 18,50 per troy ounce. Bekijk onze webshop voor het huidige overzicht en de huidige prijzen van de zilveren munten.

Naam:     zilvervloot.jpg
Bekeken:  272
Groote:   156,1 KB

Bron: http://www.thesilvermountain.nl/blog...-schiphol.html

Silvermountain is binnenkort ook in de prepshop te bewonderen waarbij iedereen bij elke bestelling een prep pakketje en waardebon ontvangt.
    Kwaliteit komt altijd boven drijven.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Ik zag het, voorraden zijn ook op de website weer bijgewerkt en een link naar de prepshop. We hoeven hier gelukkig (nog) niet met 10.000 man in de rij te staan zoals vorige week in China. Overigens is het daar niet anders als hier. Mijn collega's in Shanghai krijgen weinig/niets mee van de run op PM, de piek van de interbancaire rente en de schaduwbanken.
    Hora est.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Hoeveel ounce is genoeg?
    Met deze prijzen voel ik me zo raar.
    Want ik moet ook 'gewoon' sparen.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Niet direct goedkoop afgaande op de spot prijs...
    Ik koop wel ergens anders waar ze meestal continue stock hebben en goedkoper zijn, sponsor of geen sponsor.
    Laatst gewijzigd door wodan; 21-06-13 om 19:44.

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Ja daar zaten al heel wat mensen op te wachten
    Ik kreeg ook al via de dealer te horen dat dit weekend begin volgende week een nieuwe voorraad zou komen.

Mijn dilema hoe lang kunnen we blijven aannemen dat er blijft komen ?
    Of krijgen we binnenkort nog langere wachttijden nog lagere spotprijzen en nog veel hogere toeslagen?

Ik ben redelijk overtuigd dat dit uitverkoop prijzen zijn maar goed ik besef dat ik niet helemaal objectief ben, ik vond een prijs van rond de 20-25 e/o al goedkoop!

Het is moeilijk om voor te stellen dat PM niet gaat stijgen de komende jaren, maar goed het is net zo moeilijk voor te stellen dat we op het randje van nucleaire conflicten zitten of WW3 op de stoep staat enz...

Ik zie PM als verzekering dus ik moet me afvragen wanneer ben je goed genoeg verzekerd?
    En hebzucht is moeilijk te onderdrukken en ik vermoed dat PM zodra het fiat instort echt een vlucht gaat nemen, en dus moet ik oppassen om de balans te bewaren en niet door te schieten in PM.
    Er is altijd een kans dat PM oneindig wordt onderdrukt of zelfs helemaal gaat wegvallen als waardehouder!

Maar ik zou toch iedereen dat wat geld over heeft aanraden ook wat PM aan te schaffen, wat verzekering is niet slecht..

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kans Bekijk Berichten
    Ja daar zaten al heel wat mensen op te wachten
    Ik kreeg ook al via de dealer te horen dat dit weekend begin volgende week een nieuwe voorraad zou komen.

Mijn dilema hoe lang kunnen we blijven aannemen dat er blijft komen ?
    Of krijgen we binnenkort nog langere wachttijden nog lagere spotprijzen en nog veel hogere toeslagen?

Ik ben redelijk overtuigd dat dit uitverkoop prijzen zijn maar goed ik besef dat ik niet helemaal objectief ben, ik vond een prijs van rond de 20-25 e/o al goedkoop!

Het is moeilijk om voor te stellen dat PM niet gaat stijgen de komende jaren, maar goed het is net zo moeilijk voor te stellen dat we op het randje van nucleaire conflicten zitten of WW3 op de stoep staat enz...

Ik zie PM als verzekering dus ik moet me afvragen wanneer ben je goed genoeg verzekerd?
    En hebzucht is moeilijk te onderdrukken en ik vermoed dat PM zodra het fiat instort echt een vlucht gaat nemen, en dus moet ik oppassen om de balans te bewaren en niet door te schieten in PM.
    Er is altijd een kans dat PM oneindig wordt onderdrukt of zelfs helemaal gaat wegvallen als waardehouder!

Maar ik zou toch iedereen dat wat geld over heeft aanraden ook wat PM aan te schaffen, wat verzekering is niet slecht..

Prep ze,
    K a n s

Hoeveel procent van jouw geld zou jij in PM douwen?

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Jul 2012
    1/4 waarde van je spaargeld dat je echt kan missen in goud, 1/4 in zilver, 1/4 thuis in geld, 1/4 op de bank. Simpel.

In procent is dat dus 4x 25% ...

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Bekijk Berichten
    Vraag is niet gericht aan mij maar ik heb nu zo'n 10% van mijn vermogen omgezet naar PM. Daar ga ik het ook bij houden voorlopig, mogelijk wil ik er nog wat extra zilver bij.
    En die 10% is niet in eerste instantie bedoeld om mee te betalen tijdens een shtf maar als vermogens overheveling mocht er iets ernstigs op de fiat markt gebeuren. En anders is het een appeltje voor de dorst en wie weet een investering.
    In het ergste geval heb ik er nooit een donder aan maar dat zien we dan wel weer, het is sowieso leuk om af en toe naar mijn "schat" te kijken
    Iedere persoon op deze aarde heeft evenveel recht op alles wat de aarde te bieden heeft als iedere andere persoon.
    Ongeacht etniciteit, ongeacht locatie, ongeacht grenzen, ongeacht cultuur, ongeacht politiek, ongeacht maatschappelijke positie.
    Forumregels

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jacob Bekijk Berichten

Ja dat is het risico als je pretendeert iets te weten
    Weet niet precies wat je met "jou geld" bedoelt?

Ik had niet veel spaargeld en nu heb ik nul spaargeld.
    Ik heb leterlijk genoeg geld op de bank om de lopende rekeningen te betalen en als ik grote uitgaven moet doen dan moet ik of wachten op mijn salaris of geld storten op mijn rekening.
    Ja ik ben redelijk zw, je vertrouwd het of niet, en dan moet je daar naar handelen en niet alleen over lullen !

Ik heb wat maandsalarissen in PM zitten en meestal wel 1 a 2 maandsalarissen contant.
    Dit is voor mij het minimum.
    De rest gaat domweg op aan leven (zeker niet vergeten) en preppen.

Eerst de basis, is nu redelijk op orde, en nu steeds vaker wat grotere zaken zoals een zonne installatie of een kas etc.
    Het is gewoon onvoorstelbaar hoeveel geld je kunt stoppen in preppen en nog het gevoel te hebben dat je mondjesmaat bezig bent.
    Het liefst zou ik een boerderij of kasteeltje kopen op een paar hectare grond, en als ik dat zou kunnen zou ik ook genoeg hebben om naar Australie te kunnen emigreren enz enz.

Maar zelfs als je je huis als uitgangspunt neemt ben je al snel heel veel geld uit te geven.
    Mijn insteek is dat ik niks wil kopen dat zonder shtf niet bruikbaar is.

Een paar uitzonderingen zijn bv de waterfilters die ik niet snel zal gebruiken als er geen echte shtf ontstaat.
    Maar goed dan heb je ze ook wel echt nodig en dan is die paar honderd euro of meer een nobrainer.
    En zo probeer ik met alles een balans te maken.
    PM is een verzekering tegen het instorten van het fiat systeem.

Dus afhankelijk van welke welvaart je wilt beschermen moet je PM aanschaffen.
    Als je geen welvaart wilt beschermen zou je geen PM hoeven te kopen maar dan zal als tegenhanger je wel volledig zelfvoorzienend moeten kunnen zijn..

Mijn mening is dat dit in ons deel van de wereld moeilijk mogenlijk is en dus dat je ervan uit moet gaan dat je zaken zult moeten kopen/ruilen.
    En dan is PM denk ik weer een goede verzekering waarbij ik dat vaak onder de noemer welvaart schuif.
    Ingeval van bijvoorbeeld een antibiotica kuur is dat wellicht twijfelachtig maar goed....

Ik heb het vaak gezegd en blijf het herhalen je zult zelf een balans moeten vinden.
    Niemand kan jou vertellen wat goed is voor jou.
    Op dit soort 'levens vragen' zijn geen pasklare antwoorden.

Ik zie het als opvoeden je zult er stinkend je best op doen maar je moet beseffen dat je het nooit perfect zal zijn, het resultaat zal uiteindelijk goed genoeg zijn.

Prep ze,
    K a n s
    Kennis zonder wijsheid is (zelf)vernietiging.

Het is helaas gevaarlijk om gelijk te hebben, als de meerderheid het fout heeft.

Het gaat niet zozeer om te zien wat nog niemand heeft gezien.
    Maar om te bedenken wat nog niemand heeft bedacht over datgene dat iedereen kan zien !

Diehard Prepper
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Bedankt voor de antwoorden en [MENTION=261]Kans[/MENTION] jij bedankt voor het uitgebreide antwoord.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten