Ga naar inhoud
GENEGEERD

? batterijen laden via sigarettenaansteker.


Gast gebruikersnaam

Aanbevolen berichten

Gast gebruikersnaam

Ik vind ze op het net nergens, dus bestaan ze wel: batterijladers voor in de auto?

 

Of kan ik een 220V lader voorzien van een passende plug en deze gebruiken als autolader?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik vind ze op het net nergens, dus bestaan ze wel: batterijladers voor in de auto?

 

Of kan ik een 220V lader voorzien van een passende plug en deze gebruiken als autolader?

 

Ja zeker wel. Kijk maar eens bij http://www.conrad.nl meeste AA laders hebben ook een 12v kabel (sigaretten aansluiting). Zelfs mijn Ansmann lader die ook D-cellen kan laden heeft een 12v aansluiting

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/512181/Ansmann-Oplader-Powerline-5-LCD-Max-laadstroom-1000-mA-5707083-POWERLINE-5-LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals prepass al mailed geen probleem.

Let wel op dat je de accu niet leegtrekt.

De standaard start accu is gemaakt om kortstondig een hoge startstroom te leveren en weer meteen bij te laden, en niet langdurig een kleinere stroom, daar zijn weer andere accus beter voor.

 

Je kunt een 220 volt lader ook gebruiken als je een omvormer gebruikt, die van 12 volt dc 220 ac maakt.

Dan heb je wel een extra apparaat erbij 50-300 euro en weer extra verliezen, maar het kan.

 

Dus of tijdens de rit of oppassen!

 

Op de sc in vlaanderen wordt eea, en meer, uit de doeken gedaan..:cool:

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...