Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 75
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    .......
    .......
    Ow, maar ik zou er wel heen willen maar mijn nuchtere verstand zegt mij: Blijf uit de buurt van demonstratie die georganiseerd zijn door Geert Wilders, voor je het weet hoor je: Sillence!! i kill you!!
    Jazťker! Vorsicht! Der Feind hŲrt mit (1938).

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keyser Suze Bekijk Berichten
    Zodra als dat mijn IQ onder de 80 gezakt is, zal ik mij achter Wilders scharen.
    Nog 5 punten zakken dan?
    We could have saved ourselves.
    But we didn't.
    Amazin'.... what state of mind were we in?

Pete Postlethwaite, The age of stupid.

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    ik zal eerlijk zeggen dat ik voor de PVV heb gestemd maar niet vanwege het discriminerende manier van doen,
    maar puur omdat de partij het meest anti -EU is. De huidige regering en de EU parlement maken ons land helemaal kapot.

In plaats van het geld dat bezuinigt wordt naar het buitenland te sturen om corrupte regeringen te steunen en landen zogenaamd te helpen met die zogenaamde vredes missies kunnen ze het beter in eigen land besteden. Overal moet op worden bezuinigt, ouderen worden uit verzorgingstehuizen gezet, werkeloosheid is decennia niet meer zo hoog geweest en ziekenhuizen en scholen worden gesloten.

Werkeloosheid in de bouw sector loopt op maar er is schijnbaar altijd wel werk voor poolse arbeidskrachten, ik zie gewoon busjes met polen naar bouwplaatsen rijden bijna dagelijks. Ik heb zelfs ooit eens gezien hoe die poolse werkkrachten leven in nederland, en dan neem ik de term leven ruim. Sommige uitzendbureau's huren een flatje met 2 of 3 slaapkamers en daar leven dan doordeweeks 6 polen in en 1 keer in een maand gaan ze dan naar huis. ze slapen gewoon op luchtbedden of oude matrassen in de woonkamer. Zal wel komen door dat ik dicht aan de grens woon dat het mij opvalt. Ik heb niets tegen de poolse werkkrachten, ze doen gewoon hun werk maar ik vind het oneerlijke praktijken dat sommige bouwbedrijven liever polen aannemen dan nederlandse bouwvakkers puur omdat deze goedkoper zijn. En dat is iets wat de regering en de EU hebben gecreerd.

zo dat lucht op... het is ook alleen mijn mening gebaseerd op de dingen die ik om mij heen heb gezien.

Personelijk vindt ik dat we uit de EU moeten, de grenzen weer instellen en eerst ons eigen land voor elkaar moeten hebben. Tenslotte kan je pas iemand helpen als je eerst jezelf hebt geholpen.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

In overleg met hogere entiteiten
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door prepper053 Bekijk Berichten
    het is ook alleen mijn mening gebaseerd op de dingen die ik om mij heen heb gezien.
    Das niet erg hoor, ik vind je even lief

PS: @MODS mag politiek ook naar de bak met wapens en religie?
    keyserpreppersuze@gmail.com

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Das niet erg hoor, ik vind je even lief

ondanks dat we op het forum vaak met je zeuren, plagen en mopperen zijn we ook wel gek met jou KS.
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Banned
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Persoonlijk heb ik het geblondeerde orakel uit Venlo liever naar een longstay-afdeling. Maar een cordon sanitaire op preppers is inderdaad ook een goed begin.

Heksenboot
    Guest
    Napoleon zei al iets in de trent van: "Het maakt niet uit hoe je over me lult, als je maar over me lult."

Dat heet propaganda en dat doen jullie nou ook: de naam van een of ander figuur publiceren en er over lullen.

During his rise to power and throughout his reign, Napoleon not only benefitted from circumstance but also cultivated his own image through the use of propaganda. Napoleon excelled at garnering public support and capitalizing on his victories to convey a persona associated with success and heroism. He utilized propaganda in a wide range of media including theater, art, newspapers and bulletins to “promote the precise image he desired.” Napoleon’s bulletins from the battlefield were published in newspapers and were well read throughout the country.He used these publications to exaggerate his victories and spread his glorified interpretation of these successes throughout France.

Bron: Wikipedia.

Dus wat mij betreft, mag al het politieke gelul van het forum verdwijnen, zoals [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION] al zei.

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2012
    Tot nu toe hebben we weinig last gehad van oeverloze politieke welles/nietes discussies zoals op nujij.nl, dus wat mij betreft hoeft er geen ban op het onderwerp politiek.

Het zou lastig discussiŽren worden in het subforum Macro als er helemaal niet over politiek gesproken zou mogen worden. Het is nu eenmaal nogal verweven met de maatschappij waarin we leven.
    Zo snel hoeft een discussie ook niet uit de hand te lopen, als je je een beetje inhoudt met gevatte one-liners die niets inhoudelijks toevoegen.
    Nieuw forum: preppers-shelter.nl (Bij aanmelden kijk voor de activatie mail in je spamfolder)

Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Beste mensen, Mijn mening over Geert wilders of welk politiek kopstuk is totaal niet interessant. Maar in deze vind ik wel dat Geert Wilders iets doet, wat ik zoooo graag vanuit iemand anders georganiseerd had willen zien. Zeg nu zelf, er staat niemand op, we roepen allemaal, maar doen niets. Makkelijk om Wilders af te fakkelen en wellicht heeft hij dat ook verdiend, maar als hij het niet doet, wie dan??????
    You can educate the ignorant, but you can't fix stupid

After all is said end done, AL LOT MORE will be said than done

Het is vaak beter iets te willen wat je niet hebt, dan iets te hebben wat je niet wilt.

Heksenboot
    Guest
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frank1964 Bekijk Berichten
    Beste mensen, Mijn mening over Geert wilders of welk politiek kopstuk is totaal niet interessant. Maar in deze vind ik wel dat Geert Wilders iets doet, wat ik zoooo graag vanuit iemand anders georganiseerd had willen zien. Zeg nu zelf, er staat niemand op, we roepen allemaal, maar doen niets. Makkelijk om Wilders af te fakkelen en wellicht heeft hij dat ook verdiend, maar als hij het niet doet, wie dan??????
    Jij natuurlijk.
    En [MENTION=62]Keyser Suze[/MENTION].
    De meest vertrouwde mensen van het forum.

Vergelijkbare onderwerpen

1. Geert
    Door Geert m in forum Voorstelronde
    Reacties: 20
    Laatste Bericht: 13-11-12, 11:07
  2. Protest tegen de Banksters (petitie)
    Door Keyser Suze in forum Europa
    Reacties: 11
    Laatste Bericht: 21-07-12, 14:30
  3. ESM protest Malieveld (Den Haag)
    Door Dr.Prepper in forum Macro algemeen
    Reacties: 5