Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie heeft er graan besteld?


Simurgh

Aanbevolen berichten

Beetje gek kopje wellicht, maar vandaag kwam de vaste koerier langs met mijn 25 kg tarwe. Hij vroeg zich af wat het was omdat hij voor het eerst deze dozen had en gelijk wel tien, tilt zich een breuk. Hebben we er veel thuis bakkers erbij in de buurt of meer preppers?

 

Leuke info, er is dus zo'n 250 kg tarwe in de wijk...

 

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb wel eens wat zakken graan van 25kg bij een molen besteld & afgehaald, maar bezorgen is natuurlijk ook niet slecht. Is het in een doos of zak verpakt?

En wat kost het en waar bestel je het? Zo dat was mijn vragenvuur :) haha

 

Edit: Ik had mijn (bio) graan besteld bij De Zuidmolen, zie http://preppers.nl/forum/threads/126-Handmolen-om-granen-e-d-mee-te-malen?p=2877&viewfull=1#post2877

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

grappig als je preppers in je omgeving spot

 

Stond laatst bij de supermarkt en degene voor mij stond nogal wat water en potjes langhoudbare voeding af te rekenen, tikte mn partner aan --> kijk een medeprepper. Maar ja hoe vraag je dat je gaat niet diegene aantikken; hallo prep jij ook? Voor het zelfde geldt is er een andere reden :p

 

Maar goed misschien zit hij wel op preppers.nl duss.. iemand laatst veel water in geslagen en bij de kassa een meisje langs zien komen op krukken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...