Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Whiz freedom (plastuit)


Vempain

Aanbevolen berichten

Deze review gaat over de Whiz freedom. Deze schrijf ik voornamelijk voor de dames (sorry heren);)

 

Iedere vrouw herkent het wel, soms kun je niet altijd gebruik maken van een toilet omdat deze buiten gebruik is, niet aanwezig of echt heel smerig is. Dan is een plastuit de ideale oplossing dat je staand kunt plassen en je dus niet hoeft te verstoppen om je vervolgens half uit te moeten kleden. Ook ideaal voor evenementen aangezien er vaak maar een paar toiletten staan (met een hele lange wachtrij) en veel meer urinoir's voor handen zijn. De P-mate is daar heel erg geschikt voor en heb deze ook standaard in mijn tas zitten, maar het nadeel daarvan vind ik dat deze eenmalig te gebruiken zijn. Daardoor kost het ongeveer 60 cent per keer om er gebruik van te maken.

 

Afgelopen week de Whiz freedom aangeschaft, het materiaal is van silicone waardoor deze gelijk weer droog is om weer te kunnen gebruiken en de Whiz freedom is ook heel gemakkelijk schoon te maken wanneer je weer thuis bent. Door de natuurlijke vorm en zacht materiaal sluit deze ook overal goed aan zonder er veel druk op te hoeven zetten. Zelf vind ik deze erg prettig in gebruik en ben ook uitermate tevreden over dit product

 

Bij bever zijn ze in Nederland verkrijgbaar voor €18 www.bever.nl/whiz-freedom

voor meer informatie www.whizproducts.co.uk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Als je moet gaan moet je gaan. Als het dringend is denk ik eerder 'ja zeg, iedereen heeft toch een blote kont'.

Is me al wel overkomen in de file. So what? Ik kan maar bij de collectie publiekspissers terecht komen op youtube. Iedereen moet wel eens de patatjes afgieten nietwaar? Niks mis mee.

 

Had ook zo'n plasteut en dat gefoeffel moet ik niet. Probeer je maar eens droog te vegen met je broek aan. Neen, niks voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de nood het hoogst is ... . Zo ben ik ooit ns bij de chinees gaan eten. Ik moest er naar toilet en kwam langs de keuken. De wormen kropen letterlijk door de keuken, en mijn eetlust was gelijk over. Op de terugweg naar huis, je raadt het al kreeg ik diarree. Ik zat op n brede tweevaksweg, gooide de auto aan de kant en ging tussen de bomen zitten met mijn broek op mijn enkels. Alleen stonden de bomen wel erg wijd uit elkaar en elke keer als n auto voorbijkwam (gemiddeld om de 30 sec) zat ik netjes verlicht en zichtbaar voor iedereen. Tot overmaat van ramp had ik ook geen wc papier en toen heb ik mijn zakdoek opgeofferd en om het helemaal af te maken, het kleinste biljet briefjesgeld wat in mijn portefeuille zat. Sindsdien heb ik altijd een rol papier in de wagen liggen. :) Die plastuit vind ik aardig in de buurt komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m ook een tijdje geleden aangeschaft na een tip vd dames van de Preppers Ladies Circle... Erg handig, vooral onderweg op vakantie bij bijv vieze toiletten.

 

Ps. Je kunt m zelfs gebruiken in de auto tijdens een file, schijnt.... Mits je een fles met dop bij je hebt, maar dat heb ik zelf nog niet gedaan en denk ook niet dat ik dat zou willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de nood het hoogst is ... . Zo ben ik ooit ns bij de chinees gaan eten. Ik moest er naar toilet en kwam langs de keuken. De wormen kropen letterlijk door de keuken, en mijn eetlust was gelijk over. Op de terugweg naar huis, je raadt het al kreeg ik diarree. Ik zat op n brede tweevaksweg, gooide de auto aan de kant en ging tussen de bomen zitten met mijn broek op mijn enkels. Alleen stonden de bomen wel erg wijd uit elkaar en elke keer als n auto voorbijkwam (gemiddeld om de 30 sec) zat ik netjes verlicht en zichtbaar voor iedereen. Tot overmaat van ramp had ik ook geen wc papier en toen heb ik mijn zakdoek opgeofferd en om het helemaal af te maken, het kleinste biljet briefjesgeld wat in mijn portefeuille zat. Sindsdien heb ik altijd een rol papier in de wagen liggen. :) Die plastuit vind ik aardig in de buurt komen.

 

Voor dit soort kleine rampen kun je beter een pak luierdoekjes/billendoekjes in de auto leggen.. Even in een klein koeltasje doen, dan drogen ze minder snel uit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

In mijn favoriete weekblad ( het enige wat mij wat kennis heeft wat er in de wereld gebeurt ) staat er deze week een artikel overplastuiten .

In 1980 zijn de eerste van die dingen opgedoken . De eerste waren gemaakt van karton en leken op frietzakken waar de onderste punt is afgesneden . Later op een mis vormde trechter . Rond het millennium wissel leek de plastuit even gemeengoed te worden . Maar anno 2015 is hij in het openbaar net zo zeldzaam als een Bengaalse tijger . Dat is ook geen wonder want dat ding zorgt voor meer natte broeken dan Rayn Gosling .

Dan staat er nog gescheven dat het bij sommige modellen moeilijk te mikken is en dat bij andere bij een plasbeurt als de waterval van Co de boel overstroomt . Ook dat er meestal niets voorhanden is omdat ding uit te spoelen .

Dus geen solide businesplan .

( aldus mijn weekblad )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de nood het hoogst is ... . Zo ben ik ooit ns bij de chinees gaan eten. Ik moest er naar toilet en kwam langs de keuken. De wormen kropen letterlijk door de keuken, en mijn eetlust was gelijk over. Op de terugweg naar huis, je raadt het al kreeg ik diarree. Ik zat op n brede tweevaksweg, gooide de auto aan de kant en ging tussen de bomen zitten met mijn broek op mijn enkels. Alleen stonden de bomen wel erg wijd uit elkaar en elke keer als n auto voorbijkwam (gemiddeld om de 30 sec) zat ik netjes verlicht en zichtbaar voor iedereen. Tot overmaat van ramp had ik ook geen wc papier en toen heb ik mijn zakdoek opgeofferd en om het helemaal af te maken, het kleinste biljet briefjesgeld wat in mijn portefeuille zat. Sindsdien heb ik altijd een rol papier in de wagen liggen. :) Die plastuit vind ik aardig in de buurt komen.

de les die ik heb geleerd heb ( uit ervaring ) ga niet bij een chinees eten :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...