Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15
    Last (wo)man standing
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Sorry, maar alleen hierom al moest ik zo hard lachen dat het me moeite kostte om de rest te lezen!

Wat een LULKOEK!
    shit, china heeft een doodsgreep op de edele delen van de VS. De VS voelt de druk zodanig inmiddels dat de regering beter bekent staan als de sopranen.

quote wikipedia:
    "De Verenigde Staten hebben de grootste absolute staatsschuld ter wereld. Op 2 juni 2011 hadden de Verenigde Staten een staatsschuld van $14.345 miljard[1] (€ 9.809 miljard[3]). "

"De Verenigde Staten vullen het begrotingstekort door de staatsschuld te verhogen, China en andere nieuwe economieŽn kopen opvallend veel van die staatsobligaties."
    Voor je een ander kan helpen, moet je eerst jezelf helpen.

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Intervieuw is inderdaad fake en komt van een engelse satirische site
    http://www.black-iris.com/2012/01/19...nry-kissinger/
    Helaas wil dit niet zeggen dat het binnenkort niet flink uit de hand kan lopen.
    Ik vond een goed artikel hierover op een amerikaanse preppersite.
    http://www.alt-market.com/articles/1...the-syrian-war
    Bloedlink wat daar aan de gang is.

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Interview dus

Survivor
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Hey blaster,
    Dat dit interview fake is wil nog niet zeggen dat het meteen allemaal bullshit is.
    Pas op met alternative media want het meeste wordt gewoon betaald door vadertje staat.
    Je krijgt een handvol knikkers waarheid in je gezicht maar ook een handvol desinformatie en zoek dan maar uit wat waar is of niet.
    Veel onthullingingen zul je tegenkomen in de alternative media en vaak gebracht door mensen die echt niet serieus te nemen zijn.
    Het resultaat werkt altijd erg goed.. Als die het zegt of als het fake is dan kunnen we weer opgelucht adem halen want het is gewoon niet waar.
    Helaas blijkt uit mijn zoektocht naar de "waarheid" dat veel toch waar is.
    Dit is begonnen met mijn kennismaking van het boek Der bedrohte Frieden van Carl Friedrich von Weisacker die in 1979 door Willy Brandt is voorgedragen als bondskanselier van Duitsland, maar die functie heeft hij geweigerd. Zoals ook Kennedy en ook Rooseveld toch publiekelijk een aantal opmerkelijke uitspraken hebben gedaan, zo denk ik dat von Weisacker ons iets probeerde te vertellen en dat hem dit toegelaten is omdat slechts een enkeling dit serieus zal nemen.
    http://www.youtube.com/watch?v=TFYHL8x16Y8
    Met mijn mavo- duits is het nog redelijk te volgen maar op google zal er genoeg over te vinden zijn.
    Volgens mij had hij weinig trek in het uit voeren van de agenda en vond hij dat hij er toch iets over moest onthullen
    Laatst gewijzigd door darkstar; 15-07-13 om 23:21. Reden: spelfout

Survivor
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Met informatie,is het net als met vrouwen,zie de goede maar eens te vinden

Vergelijkbare onderwerpen

1. Reacties: 9
    Laatste Bericht: 16-10-14, 20:18
  2. Reacties: 17
    Laatste Bericht: 06-10-14, 07:58
  3. Duitsland gaat dus echt zijn goud terug halen !
    Door Kans in forum Geld, goud en zilver
    Reacties: 6
    Laatste Bericht: 15-01-13, 21:30

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten