Ga naar inhoud
GENEGEERD

demontabele wasmachine


hamster

Aanbevolen berichten

hey preppermaniacs :D

 

Na wat gesnuffel op het internet vond ik deze, en vond dat ik deze met jullie moest delen.

Misschien dat sommigen hem al gezien of zelfs al gedeeld hebben, geen idee dat hoor ik vanzelf dan wel.

 

En dit keer geen download maar afbeeldingen.

 

have fun en let me know if you like it

 

greetzz Hamster

 

 

De complete tekening

demontabele-wasmachine.jpg.1fe7335ce04b26a9dece1e57bdab797d.jpg

 

Onder en bovenkant verstevigd met een ring en aan de binnenkant 2 delen van een fiets of motorband (om de was te laten draaien)

ring.jpg.58ee1476e5982a65a1c959538eb6ef4e.jpg

 

Als je het touw bevestigd op de manier zoals je met een jojotouw doet ,heb je hetzelfde effect en kun je steeds met 1 beweging de trommel laten bewegen

Snap10.jpg.4bf1dd54eb8428062e54a365fc9c26d3.jpg Snap9.jpg.7e51dc39972ea107a395af9859e62d8d.jpg

 

hier is de video http://eliotcoven.wix.com/dev-world-laundry#!how_it_works/cehp

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

@hamster heb even snel gekeken en ik wat ik zag in dat filmpje beviel me wel maar zowel bodem als deksel kun zeker zwaarder uitvoeren , op deze manier

gaat dat niet lang mee (zeker niet als je er wat zwaardere was in doet en zeker als je dan centrifugeert ) dat met die centrifuge vond ik slim gevonden.

ik denk wel dat het slim is om gebruik te maken van een systeem net als wat men gebruikte bij een ''pole lathe '' dus met ''veerkracht'' of een vliegwiel want dit spaart kracht

ook de aslagering moet toch wel zwaarder uitgevoerd worden wil je er langer plezier van hebben denk ik

 

pole-lathe.jpg.4b36df33623d32fb95051ef0ac743854.jpg

gr will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...