Ga naar inhoud
GENEGEERD

Bushcraft weekend


longsurviver

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

een kennis van mij organiseert wel in Duitsland trainingen, maar die zijn meer militaristisch van aard. Wat zoek je precies?

 

Ik ken namelijk ook nog iemand die puur bushkraft weekendjes geeft en ja die zijn voor iedereen toegankelijk.

 

Zelf ken ik iemand uit die organisatie, maar ben niet bij een bijeenkomst geweest van hen, alleen prive.

 

een goede vriend van mij wel, en die vond het super tof

 

http://www.pathfynder.nl/?doing_wp_cron=1374224789.9017570018768310546875

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is brood bakken in de vrij natuur een kinder ding ?

 

nee op zich niet maar ik bedoel dat je een bol deeg krijgt om aan een stokje te steken en dat een volwassene dan tegen je zegt "zo ga jij maar even lekker een broodje bakken jongeman"

want dan hoef je zelf niks te doen en dat is niet echt leuk en leerzaam

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee op zich niet maar ik bedoel dat je een bol deeg krijgt om aan een stokje te steken en dat een volwassene dan tegen je zegt "zo ga jij maar even lekker een broodje bakken jongeman"

want dan hoef je zelf niks te doen en dat is niet echt leuk en leerzaam

 

Probeer eens zelf deeg te maken bloem water gist vetstof en op smaak brengen . Bakken in een zelf gemaakte oven of dutchoven en dan weet je wat brood bakken is op een houtvuur .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben op zoek naar een organisatie die een bushcraft weekend organiseert waar ook jongeren worden toegelaten.

weet iemand waar ik die kan vinden?

p.s. niet zo'n kinder ding waar je leert hoe je brood moet bakken en paddenstoelen moet zoeken ofzo;)

http://www.bushcraftnederland.nl/Links.html

op bovenstaande link staan meerdere bedrijven die bushcraft ontmoetingen en weekends regelen. Tevens staat er ook een forum op deze site die heel veel informatie over bushcraft bevat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens zelf deeg te maken bloem water gist vetstof en op smaak brengen . Bakken in een zelf gemaakte oven of dutchoven en dan weet je wat brood bakken is op een houtvuur .

hoeveel heb je van alles nodig dan kan ik het zelf proberen, want zelf brood maken is best wel handig om te kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoeveel heb je van alles nodig dan kan ik het zelf proberen, want zelf brood maken is best wel handig om te kunnen

 

Er zijn op het forum al een paar draadjes gemaakt over brood bakken . Gebruik eens de zoek functie anders gaan we hier te veel offtopic .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...