Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beurs Gaaf Groen


Gaaf Groen

Aanbevolen berichten

Kom op 8 september 2013 naar Gaaf Groen in Alkmaar, de leukste beurs aller tijden!

Voor biologisch tuinieren, vergeten groenten, kruiden, fruit & bloemen, oerkruiden, permacultuur,

alternatieve energie, kleurrijke kleding, mooie spullen, puur natuur, duurzaam doe het zelf, groene kunst,

(h)eerlijke proeverijen, fantastische boeken, zelfvoorzienend leven, boeiende bedrijven, lokaal voedsel,

leuke beestjes,elfjes en kabouters, enthousiaste mensen & nog veel meer eigentijdse inspiratie.

 

Voor de leden van Preppers.nl hebben wij een speciale aanbieding.

Ontvang de kortingsbon per mail, door een berichtje te sturen naar lisa@gaafgroen.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een leuk initiatief, alleen valt dit nu niet onder het motto spam? De eerste post en dan direct een commerciele?

 

Ze hadden netjes toestemming gevraagd. Misschien gaan we zelf ook naar de beurs met kraampje voor de prepshop.nl Kunnen julllie ons meteen ontmoeten en een sjambok kopen ;-)

 

http://preppers.nl/forum/threads/6548-Beurs-Graaf-Groen-in-Alkmaar-op-zondag-8-september-2013

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

We zijn lekker bezig met de voorbereidingen voor de beurs "Gaaf Groen" die op zondag 8 september (vanaf 10:30) in Alkmaar (Sportpaleis) plaats vindt. Wil je hier naar toe willen dan kunnen we je een korting aanbieden van 2,50e zodat de entree prijs 5 euro bedraagt.http://www.gaafgroen.nl/documenten/kortingsbon_algemeen.doc (bon uitprinten en meenemen naar de kassa)

 

We zullen ook een aantal mooie beurs aanbiedingen hebben van onze producten uit de Hier komen we later nog op terug. We zullen ook een aantal demonstraties geven en er zal een mooie prijsvraag zijn. Wil je lekker een praatje maken over het leven dat zit je bij Mr. Gold op de juiste plek :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

We zullen ook een aantal mooie beurs aanbiedingen hebben van onze producten uit de [/url] Hier komen we later nog op terug.

 

De producten waar we mee op de beurs staan die in de aanbieding zijn:

 

Goal Zero Guide 10 plus adventure kit

 

Eton Scorpion radio

 

Sawyer PointOne Squeeze waterfilter

 

 

 

We zullen de Goalzero Yeti 1250 Solar generator kit ook demonstreren op de beurs Gaaf Groen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is het zover en de beurs gaat open voor jullie vanaf 10:30 (sluiting) 18:00 Als je het beurs vloer opkomt kan je ons niet missen.

 

Het wordt morgen een regenachtige dag dus ideaal om ons met een bezoekje te vereren en je "goodie bag" op te halen.

 

Wie o wie kunnen we morgen nog meer verwachten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel nieuwsgierig naar het jachtmesje. En kun je verklappen wat de filter gaat kosten in de aanbieding weet ik hoeveel cash ik moet meenemen en niet veel meer om mezelf te beschermen ;)

 

Je kan ook pinnen bij ons aan de kraam. ;-)

 

 

Een korting van 20% moet mogelijk zijn en met het code woord BSTS krijg je er ook nog 2 cadeautjes bij en een goodie bag. Wat een feest op de beurs :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok je moet het lef maar hebben maar preppen en opsec is een groot goed volgens mij .

En nu gaat het dan gebeuren de hele preppers top open en bloot op een openbare beurs ,en jawel hoor denk je nu echt dat schrijvend en filmend nederland dit niet mee gekregen heeft ??

Ik wens iedereen succes en misschien wordt je ook wel een bekende Nederlander als je daar aan de kraam staat en de volgende dag met je koppie lekker in beeld staat op deze of gene publieke omroep.

En een beetje doemdenken , wat als er een of en paar ex members langs komen die door een of andere overijverige MOD weg gejorist zijn en nu eens verhaal kunnen komen halen ??

Wens jullie allemaal een super dag maar ik zal er niet zijn,zelfs niet in de buurt.

Misschien een beetje zwart gedacht maar dit gaat me veel te ver ,net als de SC wat ik een klasse idee vind ,maar voor iemand die opsec hoog in het vaandel heeft staan nee nu niet en nooit niet.

En ja ik snap het commerciele gebeuren achter de site steeds beter maar een welgemeende waarschuwing voor de preppers laat je niet meesleuren !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok je moet het lef maar hebben maar preppen en opsec is een groot goed volgens mij .

En nu gaat het dan gebeuren de hele preppers top open en bloot op een openbare beurs ,en jawel hoor denk je nu echt dat schrijvend en filmend nederland dit niet mee gekregen heeft ??

Ik wens iedereen succes en misschien wordt je ook wel een bekende Nederlander als je daar aan de kraam staat en de volgende dag met je koppie lekker in beeld staat op deze of gene publieke omroep.

En een beetje doemdenken , wat als er een of en paar ex members langs komen die door een of andere overijverige MOD weg gejorist zijn en nu eens verhaal kunnen komen halen ??

Wens jullie allemaal een super dag maar ik zal er niet zijn,zelfs niet in de buurt.

Misschien een beetje zwart gedacht maar dit gaat me veel te ver ,net als de SC wat ik een klasse idee vind ,maar voor iemand die opsec hoog in het vaandel heeft staan nee nu niet en nooit niet.

En ja ik snap het commerciele gebeuren achter de site steeds beter maar een welgemeende waarschuwing voor de preppers laat je niet meesleuren !!!!!!

 

Een waarschuwing met betrekking tot OPSEC is ook goed toch? Vanwaar zo'n nare ondertoon. We zijn hier toch met elkaar en voor elkaar? Ik tenminste wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...