Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Prepper goeroe
    Ingeschreven
    May 2012

Zorgwekkende ontwikkeling betreffende verlofhouders

Een student van de universiteit Twente heeft, in opdracht van de politie, een onderzoek opgestart over het legale wapenbezit in de regio.

Als onderdeel van dit onderzoek zijn er enquetes gestuurd naar verlofhouders. Wat zorgwekkend is, is dat de enquete vragen (op zijn zachts gezegd) "suggestief" zijn.

Wat vele malen zorgwekkender is, is hoe de snotneus student wist waar de brieven heen te sturen! De politie heeft een STUDENT inzage verleend in persoonlijke gegevens van
    verlofhouders!!! Dus meneer heeft mogelijkerwijs een lijst van adressen waarop staat welke vuurwapens aldaar zijn opgeslagen!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...n_geweest.html

Thoughts?
    "Nemo Me Impune Lacessit"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny BravoNL Bekijk Berichten
    Goud hebben is dan leuk, lood afschieten is beter...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Gold Bekijk Berichten
    Het is altijd fucking siesta
    motus flamma humida saltus

LANGDURIG AFWEZIG.

urbanprepper
    Guest
    Ik heb je een pm gestuurd

SHTF Expert
    Ingeschreven
    Jun 2012
    In Belgie waar eigenlijk altijd meer kon op wapengebied dan in nederland zijn ze met een inhaalslag bezig lijkt het wel.
    Wat nu nog in nederland mag , blanke wapens, wordt nu al door de belgische duane onderschept en in beslag genomen.
    Je kunt dat dan nog aanvechten en waarschijnlijk winnen maar veel mensen doen dar niet, kost geld en heel veel tijd.

Het lijkt erop dat sommige beleidsmakers zich toch wel zorgen maken over wapen bezit, weten zij meer dan wij?
    Zijn er al scenarios voor volks opstanden?

Leuk om over na te denken.

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Ik had het artikel gezien op GS. Redelijk kansloze poging lijkt me. Een ieder zal "sociaal gewenste" antwoorden geven, als men er überhaupt al op reageert. Echt, dat dit van een universiteit komt, werkelijk bedroevend...

Ik stel voor dat er een enquête verzonden wordt naar iedereen in een bepaalde regio die aan hockey doet, zo'n hockeystick is namelijk levensgevaarlijk! Nog beter, iedereen die een auto bezit moet ook een dergelijke enquête krijgen, op Koninginnedag hebben we gezien wat je daar mee aan kan richten, sterker nog, dagelijks vallen er in het verkeer doden met die moordwapens. Enfin, u ziet waar ik heen wil met dit relaas...

Mankinds only hope
    Ingeschreven
    May 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bolo Bekijk Berichten
    Een student van de universiteit Twente heeft, in opdracht van de politie, een onderzoek opgestart over het legale wapenbezit in de regio.

Als onderdeel van dit onderzoek zijn er enquetes gestuurd naar verlofhouders. Wat zorgwekkend is, is dat de enquete vragen (op zijn zachts gezegd) "suggestief" zijn.

Wat vele malen zorgwekkender is, is hoe de snotneus student wist waar de brieven heen te sturen! De politie heeft een STUDENT inzage verleend in persoonlijke gegevens van
    verlofhouders!!! Dus meneer heeft mogelijkerwijs een lijst van adressen waarop staat welke vuurwapens aldaar zijn opgeslagen!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...n_geweest.html

Thoughts?
    Dit is 1 van de redenen waarom ik me niet aanmeld bij een SV, dit soort enquêtes bevestigd maar weer eens dat op je privacy gesteld zijn absoluut niet paranoïde zijn is.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten