Ga naar inhoud
GENEGEERD

Mijn TOP 5 van SHTF's


prepper053

Aanbevolen berichten

Mijn TOP 5 van SHTF's die dit jaar MOGELIJK kunnen gebeuren:

 

1# Fukushima - Reactor nummer 4, need i say more?

 

2# Situatie in het midden oosten - De landen waar nu onrusten/burgeroorlogen zijn: Syrie, Egypte, Turkije, Iran, Irak, Jemen Waarschijnlijk ben ik er zelfs nog een paar vergeten.

 

3# Situatie in Azie - Spanningen tussen diverse landen: China, Japan, India, Noord en Zuid Korea, Verenigde staten.

 

4# Euro Crisis en de VS schuld - Hoelang blijft het nog "goed" gaan. En hoelang kan het nog duren voor de rellen in Nederland van start gaan?

 

5# CME - Coronal Mass Ejection, oftewel een verdomd grote zonnevlam die ons magnetisch veld verstoort en al onze elektrische spullen gaat laten doorbranden.

 

 

Dat is mijn huidige Top 5 van mogelijke SHTF's van 2013, wat is die van jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

1 Situatie rondom afgedwongen vredes akkoord Israel, en de Palestijnen (Filistijnen), Iran en de rest van Israel omringende landen die 1 ding gemeen hebben.. nl joden en christenen haat.

2 Total control via de menselijke RFID chip

3 Burgeroorlog in Europa vergelijkbaar als in voormalig Joegoslavië

4 Ineenstorting van de maatschappij

5 Zonnevlam, en andere rampen, zoals aardbevingen die de hele wereld kunnen veranderen.

 

 

 

Ohh, weer te snel je post gelezen.. voor DIT JAAR 2013 mogelijk.. dan denk ik dat er het meest te doen is rondom het midden oosten. dat een uitstraling kan hebben naar de hele aarde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even vlug dan maar:

 

1: De economische toestand in de wereld. De dominantie van de westerse wereld is voorbij, de overgang naar Azie en met name China zal niet zonder slag of stoot gaan. Opboksen tegen landen met kinderarbeid en walgelijke arbeidsomstandigheden is simpelweg niet te doen en voor innovatie hebben ze ons niet meer nodig, zoals 30 jaar terug.

 

2: Natuurrampen, bv overstroming. Als bv. half Nederland onder water staat, zit ik weliswaar droog, maar is er ook hier een SHTF. Gelukkig zitten we op een plek op aarde waar niet vaak wat dramatisch op dat vlak gebeurt, maar iets wat ver weg kan een grote impact hebben, bv Fukushima na de tsunami.

 

3: Klimaatverandering: Zelfs die paar graden stijging zorgt voor een enorme verschuiving van potentieel landbouw gebied, naast de andere gevolgen, zie 2.

 

4: Uitputting van natuurlijke bronnen: Water, olie, voedsel, de zee, zeldzame metalen, grondstoffen voor kunstmest, t/m uw kattebak korrels. We vreten de aarde in zo'n hoog tempo op, dat ik me werkelijk afvraag of technologische oplossingen dit kunnen bijhouden. 't Lijkt vooralsnog niet op.

 

5: Pandemie: Grootschalige industriële veeteelt levert keer op keer leuke virussen op. Kwestie van tijd dat er eentje langskomt die wel via de lucht en van mens tot mens overdraagbaar is. Lang leven het vliegverkeer!

 

70 jaar van relatief grote welvaartsgroei is voorbij, definitief, zie onderschrift.

 

Ohw flip idd, dit jaar 2013 :o

 

De kans dat er de komende 4,5 maanden wat gebeurt lijkt mij statisch behoorlijk klein. 'k Zie de euro dit jaar nog niet vallen, de palestijen en israel zullen nog wel jaren doormodderen, het drama in Egypte heeft relatief weinig impact hier en het is te kort om de impact van Fukushima's te voelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden waarom ik Fukushima op 1# heb staan is onder andere dit artikel:

 

http://www.gewoon-nieuws.nl/2013/08/fukushima-reele-bedreiging-voor-de-wereld/#.Ug0r-dK8Aus

 

"Dit is een uiterst zorgwekkende situatie omdat er in Unit 4 nog meer dan 1500 gebruikte brandstofstaven liggen opgeslagen die gezamenlijk een totaal van 37 miljoen curies aan radioactieve straling vertegenwoordigen. Als deze zouden vrijkomen dan zou dat een groot gedeelte van de wereld onbewoonbaar maken."

 

http://www.washingtonsblog.com/2012/04/the-largest-short-term-threat-to-humanity-the-fuel-pools-of-fukushima.html

 

"Scientists say that there is a 70% chance of a magnitude 7.0 earthquake hitting Fukushima this year, and a 98% chance within the next 3 years.

 

Given that nuclear expert Arnie Gundersen says that an earthquake of 7.0 or larger could cause the entire fuel pool structure collapse, it is urgent that everything humanly possible is done to stabilize the structure housing the fuel pools at reactor number 4."

 

Natuurlijk is de oorspronkelijke bron, in mijn ogen niet altijd betrouwbaar "niburu". Maar ik heb uit diverse andere bronnen gelezen dat reactor 4 wordt gebruikt als opslag voor brandstofstaven en dat er heel wat opgeslagen liggen. Ook heb ik filmpjes gezien van binnenuit die reactor4 waar je duidelijk puin brokstukken op die staven ziet liggen.

Dus de combinatie van de brandstofstaven, gebrekkige staat van het gebouw, het wegzakken van het opslag bad, het lekken van het water uit dat bad waardoor de waterpeil erg laag is en de voorspellingen van diverse mensen dat het gebouw geen aardbeving meer kan weerstaan van 7 of hoger op de schaal van richter.

 

Daarom heb ik Fukushima op plaats 1#

Link naar reactie
Delen op andere sites

1:economische val

2:uitschakeling van elektriciteit-zonnevlam0emp

3:ww 3

4:centrale japan gedeeltelijk met 3

5:natuurramp

 

maargoed een economische val wordt vervolgt door ww3 met als gevolg uitschakeling van elektriciteit waardoor de staven niet meer gekoeld kunnen worden en als je een beving van een kracht 7 daar krijgt spreken we toch wel van een natuurramp,wat ik eigenlijk wil zeggen is dat een ongeluk niet alleen komt,gebeurt er nu in deze tijd iets groots dan volgen er meerdere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...