Ga naar inhoud
GENEGEERD

Elektrische kachels - keramisch en convector


cotweetje

Aanbevolen berichten

Ik zat te kijken naar opties om mijn hoge gasrekening in de winter wat terug te brengen, en voor het geval je een nood accu aggregaat hebt, bv (Goalzero Yeti 1250 Solar generator), handig als er geen gas ordt geleverd en het winter is, toen ik het onderstaande verkooppraatje in het schuin las:

Ik ben geen held in stroom etc, als ik nou mijn slaapkamer 12M, en woonkamer 15m2 wil verwarmen ben ik dan goedkoper uit met een electrische kachel, zeg max 2 uur op een dag.

 

bv een keramische voor mijn slaapkamer, en een convector kachel voor de woonkamer.

 

 

Keramische kachel - Eurom All-Round Heater Kachel, Capaciteit Watt 0-1200-1800 , 40 euro

 

la9gbp2t.jpg

 

 

 

Convector kachel/ 2000 watt - Rowi HGK 2000/2/1 TDF Premium Convector Kachel , 140 euro

 

9n6lx7fl.jpg

 

 

De laatste jaren is er veel veranderd. Stoken op gas of stookolie is veel duurder geworden terwijl elektra veel goedkoper wordt. Eén van de bijdrage hieraan heeft te maken met windenergie.

We krijgen steeds meer energie uit windmolens of zelfs zonnepanelen. De stroom blijft hierdoor over, waardoor elektrische kachels steeds interessanter worden. Door te werken met elektra kunt u al snel besparen op uw stookkosten.

 

Elektrische kachels staan vaak bekend om het hoge verbruik aan energie. Toen de energiekosten voor het eerst ging stijgen werden ze al snel vervangen voor een CV. Toch heeft de techniek van de elektrische kachels absoluut niet stil gestaan. Een energie eter is het al lang niet meer en er zijn genoeg milieu vriendelijke oplossingen. Door het lagere energie verbruik bespaart u al snel op de kosten. Daarbij komen nog eens de veel lagere energieprijzen vergeleken met jaren geleden. Elektrische kachels wordt zo steeds meer een oplossing om een woning te verwarmen.

 

U kunt zo een voordelige kachel kopen met een laag stroomverbruik. Elektrische kachels zijn de ideale oplossing om uw woning te verwarmen en weer opnieuw te genieten van een warm huis zonder zorgen om de energierekening. Uiteraard kunt u de kachel ook gebruiken om bijvoorbeeld een hobbykamer te verwarmen. U kunt zo heerlijk warm uw hobby uitvoeren zonder dat u een dure CV installatie dient te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...